کانادا ۲۰۲۰؛ شرایط مهاجرت، تحصیل، زندگی و سفر

منبع: فوت و فن

160

1399/4/15

16:53


کانادا ۲۰۲۰؛ شرایط مهاجرت، تحصیل، زندگی و سفر

سفر به کانادا

سفر به کانادا یک مسافرت دلپذیر برای گردشگران است، زیرا دارای بسیاری از شگفتی های منحصر به فرد می‌­باشد. کانادا یک کشور آمریکای شمالی است که از ایالات متحده همسایه جنوبی آن، به سمت قطب شمال در شمال کشیده شده است. جمعیت کانادا حدود ۳۵ میلیون نفر است. زبان رسمی مردم کانادا زبان انگلیسی است که ۶۰ درصد مردم کانادا، انگلیسی زبان و حدود ۲۰ درصد فرانسوی زبان و بقیه به زبان‌های دیگر صحبت می‌کنند. این شهر بزرگ دارای مراکز اقتصادی بسیار پرجنب وجوش و ساختمان هایی عظیم و آسمان خراش هایی مدرن است که برج CN از همه برجسته تر است.سرزمین های بزرگ بیابانی کانادا شامل پارک ملی در کوه های راکی است. این کشور به نام کشور آبشارهای نیاگارا، که یک گروه معروف از آبشارهای عظیم می­باشد، معروف است. کانادا دومین کشور با وسعت زیاد در جهان است و به همین علت، شرایط آب و هوایی مناطق مختلف آن با هم بسیار متفاوت است.

زندگی در کانادا

کشور کانادا پس از روسیه بزرگترین کشور جهان است. این کشور بیش از ۷۰۰۰ کیلومتر پهنا دارد. کانادا بیشترین بخش امریکای شمالی را اشغال کرده است.کشور کانادا دارای ۱۰ استان سه سرزمین و ۵ منطقه اصلی است. متوسط هزینه زندگی در کشور کانادا بدون در نظر گرفتن هزینه مسکن برای هر یک نفر ۱۰۰۰ دلار است و اگر شما یک خانواده ۴ نفره باشید هزینه شما حداقل ۳۰۰۰ دلار خواهد بود. کارکنان نیمه وقت در کشور کانادا برای هر ساعت کار در سال ۲۰۱۵ در حدود ۱۶ دلار در آمد داشته که در سال ۲۰۱۶ این رقم در حدود ۱۸ دلار و برای سال ۲۰۲۰ رقم ۱۹ دلاری در نظر گرفته شده است. هزینه خورد و خوراک در کشور کانادا در ماه بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ دلار تعیین شده است و البته این رقم در وضعیت متوسط قرار دارد.در صورتی که بتوانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و یا حراج‌‌های فصلی خرید عمده داشته باشید تا حدود ۳۵ درصد در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا به نسبت سایر کشورها آسان‌تر است. میزان مهاجرپذیری این کشور در سال‌های گذشته بیشتر از قبل شده است. این کشور در سال ۲۰۲۰ توانسته رتبه ۷ در لیست مهاجرپذیری را به خود اختصاص دهد.عموماً خرید ملک و یا اجاره‌خانه در این کشور گران است و در این زمینه مهاجران نگران هستند که می‌توانند استان‌های ارزان‌تر را برای زندگی انتخاب نمایند. در نظر داشته باشید که به طور کلی اخذ ویزای این کشور بین ۱ الی ۹ ماه زمان بسته به نوع ویزای درخواستی اختصاص می‌دهد.در این کشور شرایط برای تحصیل به خوبی فراهم است و فرد می‌تواند ۲۰ ساعت در هفته مشغول به کار شود.برای تحصیل در کانادا باید مدرک آیلتس و یا مدرک فرانسوی داشته باشید. یافتن کارفرما در کانادا کار ساده‌ای نیست اما روش‌های دیگر خوداشتغالی و یا تخصص می‌تواند روش‌های مناسبی برای مهاجرت محسوب شود. پناهندگی در کانادا به دو صورت اسپانسر و دولتی دیده می‌شود

تحصیل در کانادا

افراد زیادی علاقه به کار و تحصیل در کانادا دارند چون شرایط زندگی در این کشور از وضع مطلوبی برخوردار است و از طرفی اقدامات نژادپرستانه در آن نسبت به ایالات متحده کم‌تر است، همچنین اقتصاد کانادا به شدت پویا است و احتمال بیکار ماندن در این کشور بسیار کم است.زمینه‌ی کار و پیشرفت در کشور کانادا تا حد زیادی وجود دارد و دانشجویان می‌توانند از موقعیت‌های مختلفی که برایشان فراهم می‌شود، نهایت استفاده را برای ساخت آینده‌ی خود ببرند. این مقاله صرفاً به بررسی جوانب تحصیل و زندگی در کانادا می‌پردازد و مورد بررسی قرار می‌گیرد. هدف از ارائه‌ی این مقاله بالا بردن سطح اطلاعات شما درباره‌ی تحصیل در کانادا است.چه امکاناتی برای تحصیل در کانادا وجود دارد؟ هزینه‌های تحصیل برای رشته‌های مختلف چگونه است؟ آیا می‌توان در حین تحصیل کار کرد؟ آیا مدارک دانشگاه‌های کانادا در ایران و در سطح بین‌الملل معتبر است؟ و بسیاری از سوالات دیگر که شما در این مقاله پاسخشان را دریافت خواهید کرد.

در نهایت می توانید با مشاوران مهاجرتی موسسه تماس بگیرید و از بهترین روش مهاجرتی مناسب شما مطلع شوید.


این مقاله خلاصه شده است و می توانید مطلب کامل را در سایت گوتوتی آر مطالعه فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو