مدل های روتختی نوزاد برای سیسمونی دخترانه و پسرانه

مدل های روتختی نوزاد برای سیسمونی دخترانه و پسرانه


منبع: آرگا

730

1399/4/16

16:00


مجموعه ایی از عکس ها و مدل های جدید و متنوع انواع روتختی نوزاد دختر و پسر را د راین مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه این روتختی های نوزادی زیبا و شیک را مشاهده خواهید نمود.

مشاهده مدل های متنوع و زیبای رو تختی نوزاد کمک می کند ضمن آشنایی با جدیدترین طرح ها و مدل ها، بتوانید مدل رو تختی دلخواه و ایده آل خود را انتخاب نمایید. در این مطلب مجموعه ایی از طرح های جدید انواع رو تختی نوزادی را به همراه ایده هایی برای داشتن انتخاب صحیح و مناسب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل ها و ایده ها می توانند انتخاب مناسبی برای سیسمونی نوزاد شما باشند. تا پایان ما را با این مجموعه مدل ها همراهی نمایید.

جدیدترین مدل های روتختی نوزاد با طرح های فانتزی :

انتخاب رو تختی نوزاد زیبا و مناسب یکی از دغدغه های اغلب والدینی است که مشغول تدارک سیسمونی می باشند. رو تختی های نوزادی با جنس ها و طرح های مختلف و جدید در بازار وجود دارند که انتخاب را تاحدودی سخت و دشوار نموده اند. برای انتخاب رو تختی برای نوزاد باید علاوه بر جنس و کیفیت به لطافت و نرمی رو تختی نیز توجه زیادی نمود. نوزاد بعد از تولد نیازمند امنیت و راحتی بسیاری است که والدین گرامی با تهیه وسایل مورد نیاز استاندارد و مناسب، سعی می کنند بهترین شرایط را برای نوزاد به وجود آوردند.

رو تختی نوزادی نیز از جمله وسایلی است که نوزاد زمان زیادی از شبانه روز را با آن سرکار دارد، با این تفاسیر توجه به کیفیت رو تختی اهمیت زیادی دارد. مورد دیگری که اغلب والدین به آن توجه دارند طرح و مدل رو تختی است که ترجیح می دهند با دیگر وسایل سیسمونی هماهنگی داشته باشد و از زیبایی کافی نیز برخوردار باشد. در ادامه چند نمونه رو تختی زیبا و جدید با طرح های مختلف را مشاهده می فرمایید که به تفکیک جنسیت نوزاد ارائه شده اند و می توانند گزینه مناسبی برای تزیین سیسمونی نوزادان باشند.

مدل روتختی نوزادان پسر

برای انتخاب طرح و مدل رو تختی مناسب نوزاد پسر، به تم سیسمونی توجه نمایید و سعی کنید مدل رو تختی را انتخاب کنید که از لحاظ طرح و رنگ با دیگر وسایل سیسمونی و اتاق نوزاد هماهنگی داشته باشد و از این طریق زیبایی و جذابیت بیشتری به دیگر وسایل ببخشد. در ادامه چند مدل رو تختی مناسب و ست سیسمونی نوزاد پسر را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای کودک شما باشند.

مدل روتختی نوزادی برای سیسمونی

روتختی برای نوزاد پسر

روتختی با طرح عروسکی برای نوزاد

مدل جدید روتختی برای نوزاد

روتختی کودک جدید و زیبا

روتختی عروسکی جدید

مدل روتختی نوزاد جدید با طرح پو

روتختی باب اسفنجی جدید و زیبا

مدل های روتختی برای نوزاد

مدل روتختی نوزاد پسر

روتختی برای نوزادان دختر

رو تختی های دخترانه که اغلب با طرح های عروسکی و زیبا تهیه شده اند می توانند انتخاب مناسب و ایده آلی برای سیسمونی نوزاد دختر باشند. انتخاب رنگ مناسب برای رو تختی و هماهنگی آن با رنگ سرویس خواب نوزاد به زیبایی بیشتر سیسمونی نیز کمک می کند. تصاویر زیر جدیدترین مدل های رو  تختی برای نوزاد دختر را نشان می دهند که می توانید رو تختی مورد نظر خود را از بین این طرح های زیبا انتخاب نمایید.

مدل روتختی نوزاد

روتختی برای نوزاد دختر

روتختی با طرح کیتی

مدل روتختی جدید برای سیسمونی

مدل روتختی نوزادی با طرح کیتی

روتختی دخترانه برای سیسمونی

روتختی برای تخت نوزاد دختر

روتختی عروسکی برای سیسمونی

روتختی نوزادی پسرانه

مدل روتختی نوزادی دخترانه

مدل ست روتختی و تشک و پالش نوزاد

خرید سیسمونی دخترانه یا پسرانه یکی از شیرین ترین و جذاب ترین خریدهای است که هر پدر و مادری به منظور تهیه وسایل برای تو راهی خود لحظه شماری می کنند و به دنبال جدیدترین و شیک ترین مدل سیسمونی برای نوزادشان می باشند. امروزه پدر و مادرها دغدغه ای برای انتخاب مدل سرویس خواب نوزاد خود ندارند زیرا با تنوع موجود در بازار می توانند طرح مدنظر و دلخواه خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایند.

خرید ست روتختی، بالش و تشک برای نوزادان با طرح های زیبا و دوست داشتنی می تواند به شیک تر شدن سیسمونی نوزاد بسیار کمک کند و همخوانی و مطابقت طرح و زنگ سرویس خواب نوزاد با دیگر وسایل سیسمونی سبب ایجاد هارمونی جذاب در اتاق خواب نوزاد خواهد شد.

مدل زیبای روتختی نوزاد

در ادامه مدل های بسیار متنوع و زیبا از روتختی و بالش و تشک ست شده در طرح و رنگ های قشنگ و شاد را ملاحظه می نمایید که هر یک از این مدل ها می تواند انتخابی شایسته و ایده آل برای نوزادان پسر و دختر باشد. از شما عزیزان خواهشمندیم این مدل های شیک روتختی سیسمونی نوزادان را نیز تماشا کنید و لذت ببرید.

ست آبی روتختی و بالش نوزادان

ست جالب روتختی و بالش نوزادان

ست متفاوت روتختی و بالش نوزادان

ست لاکچری روتختی و بالش نوزادان

مدل دخترانه روتختی نوزاد

ست شیک روتختی و بالش نوزادان

ست تماشایی روتختی و بالش نوزادان

جدیدترین مدل روتختی و بالش نوزادان

قشنگ ترین مدل روتختی و بالش نوزادان

جذاب ترین مدل روتختی و بالش نوزادان

مدل شیک روتختی نوزاد

خاص ترین مدل روتختی و بالش نوزادان

دیدنی ترین مدل روتختی و بالش نوزادان

با جدیدترین طرح های روتختی نوزاد و کودک آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بتوانید زیباترین رو تختی را برای سیسمونی نوزاد خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو