برداشتن عکس سردار توسط پلیس سازمان ملل!

منبع: برترین ها

85

1399/4/20

15:01


روز گذشته تصویری از قاب عکس شهید سردار سلیمانی در هنگام سخنرانی سفیر و نماینده دائم ایران در شورای حقوق بشر در ژنو منتشر شده که مورد توجه رسانه قرار گرفت، ویدئویی از اقدام ناپسند و تامل‌برانگیز پلیس امنیت سازمان ملل درباره قاب عکس سردار سلیمانی حین سخنرانی سفیر ایران در شورای حقوق بشر منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای داشته است.

برترین‌ها: روز گذشته تصویری از قاب عکس شهید سردار سلیمانی در هنگام سخنرانی سفیر و نماینده دائم ایران در شورای حقوق بشر در ژنو منتشر شده که مورد توجه رسانه قرار گرفت، ویدئویی از اقدام ناپسند و تامل‌برانگیز پلیس امنیت سازمان ملل درباره قاب عکس سردار سلیمانی حین سخنرانی سفیر ایران در شورای حقوق بشر منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای داشته است.

پلیس امنیت سازمان ملل در اقدامی غیراخلاقی حین سخنرانی اسماعیل بقایی هامانه سفیر ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل در چهل و‌چهارمین نشست شورای حقوق بشر این سازمان که عکس سردار شهید سلیمانی را روی میز خود قرار داده بود، اقدام برداشتن عکس وی کرد!

هامانه در این سخنرانی گفت که آمریکا و کشوری که پهپادهای واشنگتن در عملیات ترور شهید سلیمانی را میزبانی کرد باید پاسخگو باشند.

برداشتن عکس سردار توسط پلیس سازمان ملل!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو