دانلود بازی Shotgun Farmers برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

دانلود بازی Shotgun Farmers برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO


منبع: دانلود ها

93

1399/4/20

21:23


بازی Shotgun Farmers گیم‌پلی جذابی دارد! اگر تیر شما خطا برود، اسلحه جدیدی بوجود خواهد آمد! این بازی فضای مالتی‌پلیر دارد که البته نسخه ‌کرک‌شده آن‌را می‌توانید به‌صورت آفلاین تجربه کنید اما از حال‌وهوای اصلی بازی در بخش آفلاین خبری نیست. شما باید به سمت زمین شلیک کنید تا اسلحه برای خود پرورش دهید و تا وقتی که این گیاه تفنگی شما رشد کند، مهمات بدست می‌آورید. این بازی یک اثر بشدت موفق از استودیو Megastorm Games است که اولین بار در مارس ۲۰۱۹ معرفی گردید و از ابتدای انتشار خود، با اقبال بالایی مواجه شد. سبک بازی را می‌توان اکشن، شوتر و اول‌شخص دانست که با المان‌های جذاب و کمدی همراه شده است.

اگر بخواهیم گیم‌پلی بازی را خیلی ساده توضیح بدهیم، هر تیری که شما خطا بزنید، اسلحه‌ای مانند خودش از زمین رویش می‌کند که دشمن شما می‌تواند از آن استفاده کرده و شما را بکشد. یعنی تیر خطای شما، اسلحه‌ای مانند چیزی که دست شماست را به دشمن می‌دهد تا شرایط نبرد از آن‌چه فکر می‌کنید بیشتر برابر باشد. با اسنایپر به شما شلیک کرده‌اند و تیرشان خطا رفته است؟ اشکال ندارد! از جایی که گلوله‌ی آن‌ها اشتباه رفته، تفنگ جدیدی سبز خواهد شد. آن را برداشته و دشمنتان را نابود کنید.

Shotgun Farmers PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Shotgun-Farmers

هر دور از مسابقه تا ۱۰عدد پلیر می‌توانند شرکت کنند که به‌صورت لابی‌های عمومی یا خصوصی خواهد بود. بازی Shotgun Farmers از حالت هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در حالت آفلاین نیز این اثر جذاب را تجربه کنید و مهارت‌های “شاتگان فارمرز” خود را توسعه دهید. حالت‌های مبارزه‌ای متعدد و جذابی برای بازی تعبیه شده است که هرکدام ماموریت‌های مشخص خود را خواهند داشت. مثلا در حالت “فرار مرغی” باید در سرتاسر نقشه به‌دنبال یک مرغ باشید، در حالت “خوک را بگیر” باید خوک باارزش دشمن خود را به‌سرقت ببرید و …!

info

Shotgun Farmers is an online multiplayer shooter where missed shots grow guns. Fire your bullets into the ground to plant your ammo. Reloading isn’t an option, so grab one of the deadly crops planted by the bullets of you and your enemies. Shot at by a sniper? Well they just planted you your very own sniper gun to fire back with! Harvest weapon plants quickly for more ammo or let them grow for a larger clip.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI or Nvidia graphics card with 512MB video ram or better and Shader Model 3.0+ support. (ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+

Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better with 768 MB+ of VRAM (DirectX 11 Compatible)

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Shotgun Farmers-TiNYiSO با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو