دانلود بازی Commander Conquest of The Americas Gold Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Commander Conquest of The Americas Gold Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

95

1399/4/20

23:21


بازی Commander Conquest of The Americas عنوانی در سبک استراتژیک می باشد که توسط Nitro Games برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی Commander Conquest of The Americas قرن شانزدهم و پس از آن را با تمرکز بر وضعیت اقتصادی آن دوران به تصویر می‌کشد. شما به عنوان بازیکن، نقش یکی از ۷ ملت اروپایی را خواهید داشت که انتخاب آن بر عهده شماست و این انتخاب می‌تواند بر داستان بازی تاثیر گذار باشد.

شما در این بازی تلاش می‌کنید که آمریکای شمالی و جنوبی را به استعمار خود درآورید. بازی بر روی تجارت کالا و تولیدات کشاورزی و ارزشمند تمرکز می‌کند که به اروپا فرستاده می‌شوند و از آن طرف نیز مهاجرانی از اروپا به آمریکا برای سکونت مراجعه می‌کنند. شما باید سعی کنید مستعمره‌های خود را افزایش دهید و در نتیجه حیطه استعمار خود را وسیع‌تر کنید. شما باید ساختمان‌های جدیدی نیز بسازید.

Commander Conquest of The Americas Gold Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Commander-Conquest-of-The-Americas-Gold-Edition

در بازی Commander Conquest of The Americas هر چقدر که بتوانید جمعیت را افزایش دهید سبب می‌شود که بتوانید اراضی بیشتری را از آن خود کنید و به منابع جدیدتری دست پیدا کنید. شما حتی این فرصت را خواهید داشت که با بومیان آمریکا نیز معامله کنید. دیپلماسی شما در بازی بسیار ساده خواهد بود، یا با شما متحد می‌شوند و یا شما مجبورید علیه آن‌ها اعلام جنگ کنید.

شما می‌توانید حالت بازی را به جنگی و مبارزه‌ای تغییر دهید و تعداد بسیار زیادی کشتی جنگی برای حمله به دشمن در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید بتوانید که نیروهای مدافع را از سر راه خود بردارید و پیروز شوید. اگر علاقه‌ای به جنگیدن ندارید می‌توانید به صورت آنی نتیجه نهایی نبرد را ببینید. همچنین می‌توانید کشتی‌های تجاری و جنگی خود را بهبود ببخشید و از آن‌ها حداکثر استفاده را ببرید.

info

Combining elements from both trading and strategy games, Commander: Conquest of the Americas will appeal to a wide range of players. Players take charge of one of the many European powers aiming to conquer the New World. Starting from 16th century, players can choose from many different nations, each with their own unique strengths and weaknesses. Founding new colonies and then making them thrive is key to success. In order to accomplish this, players need to manage and optimize resources and production in their colonies, before transporting the goods to other colonies or back to Europe. Rival powers and Native Americans can prove to be allies or enemies, depending on the player decisions. Hostile fleets engage each other in highly detailed tactical level. Players can command their ships in RTS fashion or take direct control themselves.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / Vista / XP

Processor: 2.0 GHz Core Duo or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 4 GB

Video Card: 256 MB of dedicated memory with support for pixel shader 3.0. NVIDIA 7800 or equivalent

Sound Card: DirectX9 compatible

Controller Support: 3-button mouse, keyboard and speakers

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Commander Conquest of The Americas Gold Edition-PROPHET با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو