دانلود بازی Dark Bestiary برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Dark Bestiary برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

87

1399/4/27

23:08


بازی Dark Bestiary یک تجربه نبرد مبتنی بر نوبت است که می‌توانید با سیستم پیشرفته‌ای آن را تجربه کرده و پیچیدگی‌های آثار مشابه آن را نداشته باشید. این پیچیدگی‌ها از بازی حذف شده‌اند تا لذت بیشتری برای بازیکن ارائه کرده و بتوانید خیلی ساده‌تر به نبردهایی بدون وجود کلاس مهارت خاص و مختلف بپردازید. در این بازی شما باید دنیای عظیم بازی را اکتشاف کرده و هم راستا با افزایش مهارت ‌های خود، قهرمانان بیشتری را در تیم خود داشته باشید. مهارت در بازی بسیار مهم است و با افزایش آن، می‌توانید به دل دشمنان بیشتری هجوم آورید. این بازی سیستم توسعه شخصیت منعطفی دارد و به شما امکان می‌دهد که تقریبا هر ساختاری را ایجاد کرده و در ذهن خود آن‌ها را مرور کنید. برای پیشرفت در بازی سیستم پیشرفته کلاس شخصیتی وجود ندارد و به‌جای آن باید روی مهارت‌های شخصیت‌ها تمرکز کنید. این مهارت‌ها به طور مداوم در حال رشد هستند و می‌توانید استراتژی حمله خود را مدام تغییر دهید. دشمنان و نیروهای آن‌ها را شناخته و ببینید که از چه روش ‌هایی برای ضربه زدن به شما استفاده می‌کنند. استفاده‌ی دقیق از شخصیت‌ها بنا به مهارت‌شان، می‌تواند کلید موفقیت شما در این بازی باشد. بنابراین همواره باید فکر خود را به کار بیندازید.

Dark Bestiary PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Dark-Bestiary

مطالب مرتبط

در بازی Dark Bestiary می‌توانید مهارت‌های خود را ترکیب کرده و مجموعه جوایز بیشتری را دریافت کنید. ترکیب مهارت‌ها باید با فکر خلاقانه شما صورت گیرد و شناخت دشمن کمک بیشتری به انتخاب ترکیب مهارت‌ها می‌کند. می‌توانید مجموعه خاصی از مهارت‌ها را به عنوان جایزه انتخاب کرده و قدرت بیشتری را کسب کنید. بازی سوای گیم‌پلی جذاب و فنی‌اش، از یک گرافیک جالب در دل روند ساده خود برخوردار است. المان‌های گرافیکی بسیار جذابی را در بازی می‌بینیم و بنابراین هرلحظه تجربه کردن این بازی می‌تواند لذت وافری برای‌تان داشته باشد.

info

Dark Bestiary is turn-based combat-focused RPG with classless progression system and tons of skills. The main goal of the game is exploration but not huge open worlds but synergies of skills, talents and items.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows XP

Processor: 2.0 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Open GL 3.2+ Compliant

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dark Bestiary-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو