تزریق ژل لب مدل عروسکی چگونه است؟ + تصاویر

تزریق ژل لب مدل عروسکی چگونه است؟ + تصاویر


منبع: زیبامون

997

1399/4/28

14:10


برای اینکه بدونید تزریق ژل لب مدل عروسکی چگونه هست و با سایر مدل‌های تزریق ژلب که این روزها بسیار پرطرفدار شده، بیشتر آشنا بشید، حتما این بخش از زیبامون رو مطالعه کنید.

تزریق ژل لب مدل عروسکی چگونه است؟ + تصاویر

اگر تصمیم گرفتید که شکل و حالت لب‌هاتون رو با تزریق کردن کمی تغییر بدید و ظاهر متفاوت‌ترو زیباتری برای چهره خودتون ایجاد کنید، باید بدونید که تنها نیستید! تزریق ژل لب در چند سال اخیر محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده و این عمل زیبایی افزایش چشمگیری در بین تمام افراد و به ویژه خانم‌ها داشته است.

پر کننده، فیلر یا ژل لب، امروزه این قدرت رو داره که بدون درد، عوارض جانبی جدی و غیره، شکل و ظاهر لبها رو اونطور که شما دوست دارید تغییر بده. اگر در این زمینه تحقیق کره باشید و یا نمونه‌های مختلف تزریق ژل لب رو دیده باشید، حتما میدونید که مدل‌های بسیار زیادی برای تزریق ژلب لب وجود داره که در این بین، مدل تزریق ژل لب عروسکی، مدل تزریق ژل لب گرد، مدل تزریق ژل لب قلوه‌ای، مدل تزریق ژل لب چاک دار و مدل تزریق ژل لب طبیعی و نچرال جز مواردی هستند که طرفداران بیشتری داره و استقبال خیلی زیادی از این مدلها شده است.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید، مدل‌های مختلف تزریق ژل لب رو با عکس و تصویر ببینید و بهتر بشناسید و در نهایت با نکاتی که لازمه در رابط با انتخاب مدل تزریق ژلب بدونید، بیشتر آشنا بشید.

 

تزریق ژل مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی یکی از مدلهایی هست که این روزها در تمام کشورهای دنیا طرفدار پیدا کرده و معمولا با هدف ایجاد شکل و ظاهری شبیه به عروسکهای باربی انجام میگیره. در این مدل از تزریق ژل لب، قسمت قوس V شکل بالای لب (Cupid’s Bow) تقویت شده و شکل و ظاهر کامل و پر حجمی برای لب پایین ایجاد میکنند. در تزریق ژل لب عروسکی، معمولا حجم لب در مرکز لب پایین بیشتر هست و ظاهری فوق العاده جذاب، شاداب، جوان و عروسکی رو برای چهره به وجود میاره.

 

تزریق ژل لب مدل عروسکی

 

تزریق ژل لب مدل گرد

اگر تمایل دارید تمام چین و چروکهای موجود بر روی لب از بین بره و ظاهری نرم و صاف برای لب ایجاد بشه، بهتره تزریق ژل لب مدل گرد رو انتخاب کنید. در این مدل، لب پایین به طور یکنواخت، حجم بیشتری پیدا میکنه و لب بالا هم پرحجم شده و قسمت V شکل بالای لب (Cupid’s Bow)، قوس کمتر و نرم‌تری پیدا میکنه و نتیجه نهایی این تزریق، باعث میشه تا لبهای شما گرد، صاف و زیبا دیده بشه.

 

تزریق ژل لب مدل گرد

 

تزریق ژل لب مدل چاک دار

تزریق لب با مدل چاک دار هم یکی از مدلهای پرطرفدار در بین خانمهاست. در این مدل از تزریق ژل لب، یک خط باریک و شکاف نرم در مرکز لب پایین ایجاد میشه و دو طرف این خط مرکزی، حالت برجسته پیدا خواهند کرد. این مدل لب ظاهری فوق العاده جذاب برای چهره ایجاد میکنه و زیبایی لبها رو چندین برابر خواهد کرد. این مدل تزریق ژل فقط مخصوص لب پایین هست.

 

تزریق ژل ل مدل چاک دار

 

تزریق ژل لب مدل طبیعی و نچرال یا کلاسیک

در این مدل همونطور که از نام آن مشخص هست، تزریق ژل لب فقط با هدف کامل کردن شکل طبیعی لبها انجام میگیره و افزایش حجم زیاد و چشمگیری در لب ایجاد نمیشه. تصحیح شکل طبیعی لب، افزایش حجم لب بالا یا پایین و خوش فرم کردن لب از جمله اقداماتی هست که در تزریق ژل لب مدل نچرال و طبیعی انجام میگیره و در نهایت ظاهر طبیعی و زیبایی رو برای شخص ایجاد میکنه.

این مدل تزریق ژل لب به نام تزریق ژل لب به سبک کلاسیک هم معروفه که معمولا دارای طبیعی‌ترین نتیجه هست و در عین حال تغییرات قابل مشاهده و زیبایی رو هم برای لبها ایجاد میکنه. این مدل از تزریق ژل لب برای کسانی که میخواهند تغییرات جزئی بر روی شکل و ظاهر لبهای خود ایجاد کنند و یا به دلیل افزایش وزن و ایجاد چین و چروک روی لب، حجم قابل توجهی از لبهای خودشون رو از دست دادند، مناسبه.

 

تزریق ژل لب مدل طبیعی

 

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

برای اینکه بعد از تزریق ژل لب، مدل لبهاتون قلوه‌ای و برجسته بشه، با توجه به تشخیص پزشک، مقدار مشخصی از ژل به تمام قسمت‌های لب تزریق میشه تا حالت برجسته، حجیم و کاملی برای لبها به وجود بیاد. برای اینکه تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای انجام بدید باید حتما به تناسب این مدل با سایر اجزای صورت داشته باشید؛ زیرا لب قلوه‌ای باید با فاصله لب از بینی و چانه تناسب داشته باشه و اگر این فاصله‌ها متناسب باشه، لب قلوه‌ای میتونه ظاهر فوق العاده جذابی رو برای شما ایجاد کنه.

 

اتزریق ژل لب مدل قلوه ای

 

نکات مهم در انتخاب شکل و مدل تزریق ژل لب

برای اینکه نتیجه نهایی تزریق ژل لب، درست مطابق با خواسته و نظر شما باشه لازمه مدل مورد نظر و هدفی که از تزریق ژل لب دارید رو به طور کامل در جلسه مشاوره به پزشک خودتون توضیح بدید. توجه کردن به نکاتی که در ادامه توضیح داده شده هم میتونه به شما کمک کنه تا بتونید بهتر و راحتتر خواسته و هدف خودتون از تزریق ژل لب رو به پزشک توضیح بدید:

 

  • قسمتهایی از لب که قصد دارید با تزریق ژل تغییر کنه رو به خوبی بشناسید

قبل از اینکه تصمیم نهایی خودتون رو برای تزریق ژل لب بگیرید و برای مراجعه به پزشک زیبایی، وقت رزرو کنید، بهتره ابتدا اطلاعاتی رو در رابطه با آناتومی لب کسب کنید. این اطلاعات به شما کمک میکنه تا بهتر و راحتتر بتونید مدل و شکل مورد نظر از لبهاتون رو برای بعد از تزریق ژل لب، توصیف کنید. مثلا برخی از افراد تمایل دارند که Cupid’s bow لب رو تقویت کنند. این قسمت همان کمان و قسمت V شکل در بالای لب هست که شکل و فرم جذابی رو برای لبها ایجاد میکنه.

پر حجم کردن لب بالا، افزایش حجم لب پایین یا ایجاد شکافی نرم در وسط لب پایین از جمله اقداماتی هستند که ظاهر متفاوت و زیبایی رو برای لبها ایجاد میکنند و باید متناسب با شکل و ظاهر طبیعی لبها و همچنین حالت کلی صورت، بهترین و مناسب ترین مدل رو برای تزریق ژل لب انتخاب کنید تا از این طریق زیبایی شما بهتر و بیشتر دیده بشه.

 

  • عکس مدل مورد نظر خودتون رو همراه داشته باشید

اگر تمایل دارید بعد از تزریق ژل لب، شکل و مدل لبهاتون کاملا تغییر کنه و شبیه به یک مدل خاص بشه، لازمه که عکس مدل مورد نظرتون رو به همراه داشته باشید و به پزشک خود نشان دهید.

اگر شما بالای 50 سال هستید و تمایل دارید با کمی تزریق ژل به لبها، شکل و مدل لبهاتون رو شبیه به دوران جوانی و 20 سالگی خودتون کنید هم لازمه عکسی از اون دوران رو به همراه داشته باشید و به پزشک خود نشان دهید.

با این کار ساده میتونید هدف و منظور مورد نظر خودتون رو بهتر و واضحتر توضیح بدید و از راهنمایی‌های پزشک متخصص برای ایجاد این تغییرات بر روی لبهاتون استفاده کنید.

 

عکس مدل لب

 

  • اهداف واقع گرایانه داشته باشید

هدف از تزریق ژل لب این هست که ساختار طبیعی لب رو تقویت کنه نه اینکه شکل و مدل لبها رو به طور کامل تغییر بده! بهتره برای این کار نسبت‌های ایده آل یا نسبت‌های طلایی رو در نظر بگیرید و به هیچ عنوان در تزریق ژل لب، زیاده روی نکنید.

هرچه مدل و شکل لبها، ظاهر طبیعی و کاملی داشته باشه، مطمئن باشید که بر روی افزایش زیبایی چهره شما اثر گذار خواهد بود؛ حتی اگر میزان تزریق ژل لب بسیار بسیار کم باشه. پرحجم کردن بیش از حد لبها و یا ایجاد شکل و فرم غیر طبیعی برای لبها باعث میشه تا زیبایی طبیعی چهره شما تحت تاثیر قرار بگیره و ممکنه تناسب خوبی هم با سایر اجزای صورت نداشته باشه و شما رو خیلی زود از این کار پشیمون کنه. بنابراین برای تزریق ژل لب، اهداف واقع گرایانه داشته باشید و توجهی به مُد و ترند سال نداشته باشید. هرچه چهره شما طبیعی تر باشه، زیبایی آن هم بیشتر خواهد بود!

 

مدل تزریق ژل لب

 

سخن آخر

هدف از تزریق ژل لب، برای افراد مختلف متفاوت هست؛ بنابراین بهتره به پزشکی مراجعه کنید که در این کار متخصص و با تجربه باشه و بتونه با در نظر گرفتن نسبت‌ اندازه لب به سایر قسمت‌های صورت، مدلهای موجود و روندهای ایده آل، بهترین و مناسب‌ترین مدل تزریق ژل لب رو براساس نظر و سلیقه شما براتون طراحی و اجرا کنه تا نتیجه نهایی کار، باعث افزایش زیبایی و جذابیت چهره باشه.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو