معرفی انواع حجم دهنده لب و کارایی آن ها

معرفی انواع حجم دهنده لب و کارایی آن ها


منبع: آرگا

5

1402/1/23

00:41


یکی از عواملی که نقش زیادی در زیبایی چهره خانم ها دارد، داشتن لب هایی حجیم و خوش فرم است. به همین خاطر بسیاری از افراد به منظور زیبایی و حجیم کردن لب های خود به سراغ تزریق ژل و چربی می روند. اما همان طور که می دانید این روش ها خالی از عوارض نیست و معمولا با درد زیادی همراه می باشند. گذشته از این نمی توان از فاکتور هزینه بر بودن آن ها نیز چشم پوشی کرد. بر همین اساس در این مقاله قصد داریم با انواع حجم دهنده لب بیشتر آشنا شویم. بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

همه خانم ها دوست دارند لب هایی حجیم داشته باشند و امروزه محصولات آرایشی زیادی وجود دارند که به طور تخصصی بر روی فرمول های حجم دهنده لب متمرکز هستند. از طرف دیگر ترندهای زیادی در دنیای آرایش وجود داشته که بسیاری از آن ها ارزش وقت گذاشتن ندارند. بسیاری از خانم ها برای داشتن لب هایی حجیم و خوش فرم از روش های پزشکی و تزریق ژل لب استفاده می کنند. این در حالی است که بسیاری از خانم ها به خاطر هزینه بالا و ترس از عوارض، تمایلی به استفاده از این روش ها ندارند. خوشبخاته در حال حاضر انواع حجم دهنده لب وجود دارد که به شما این امکان را می دهند بدون صرف هزینه و زمان، به طور موقت لب هایی حجیم داشته باشید. لب های حجیم و برجسته آرایش صورت و آرایش لب را زیباتر نشان می دهند.

اگرچه اغلب حجم دهنده های لب هیچ گونه عوارضی ندارند، اما بهتر است پیش از خرید این محصولات به ترکیبات آن ها توجه کنید. به منظور تأثیرپذیری بهتر این محصولات ابتدا بهتر است لب های خود را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه به کمک یک مسواک نرم ماساژ دهید. این کار موجب تمیزی لب و پاک شدن پوسته های آن خواهد شد. سپس می توانید از حجم دهنده استفاده کنید. به طور کلی انواع حجم دهنده لب را می توان به دو دسته برق لب های حجم دهنده و بالم لب های حجم دهنده تقسیم کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با انواع حجم دهنده لب و نحوه استفاده از آن ها بیشتر آشنا شویم.

کارایی حجم دهنده لب چیست؟

حجم دهنده های لب بهترین محصولاتی هستند که با هدف افزایش حجم لب ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات فرمولاسیونی دارند که موجب حجیم شدن لب ها شده و با برجسته کردن لب ها چین و چروک آن ها را از بین می برند. در ترکیبات حجم دهنده های لب از موادی مانند زنجبیل، گیاه وینترگرین، کپسایسین و منتول استفاده می شود که با ایجاد حس سوزن سوزن شدن و ورم کردن لب ها همراه است. این احساس سوزش ملایم موجب افزایش گردش خون در لب ها شده و در نتیجه آن ها را بزرگ تر می کند. از سوی دیگر این محصولات به حفظ رطوبت در سطح پوست شما کمک کرده و لب های شما را بدون هیچ التهاب و واکنشی متورم می کنند.

در حال حاضر حجم دهنده هایی به شکل برق لب و رژ لب در بازار موجود هستند. در ترکیبات این محصولات از عواملی نظیر رنگ، مرطوب کننده، موم و روغن استفاده می شود و همین امر موجب می شود که شما امکان استفاده از آن ها را در کل روز داشته باشید. البته نوع بی رنگ آن ها نیز در بازار وجود دارد که در صورت تمایل می توانید پیش از رژ لب زدن از آن ها استفاده کنید.

نحوه استفاده از حجم دهنده لب

استفاده از حجم دهنده لب چه تأثیری روی لب ها دارد؟

خوشبختانه استفاده از حجم دهنده های لب با هیچ عوارضی همراه نیستند. تنها سوزش خفیفی بر روی لب ها ایجاد می کنند که به سرعت از بین رفته و مواد آبرسان موجود در آن برای لب های شما بسیار مفید است. به بیان دیگر این محصولات حاوی مرطوب کننده و ویتامین های براق کننده می باشند که می توانند طراوات و شادابی را برای لب های شما به ارمغان بیاورند. بنابراین کاملا طبیعی و قابل خوردن بوده و هیچگونه ضرری برای شما نخواهند داشت. اما چنانچه به زنجبیل و نعناع حساسیت داشته باشید، ابتدا ترکیبات و مواد تشکیل دهنده این محصولات را به خوبی بررسی کنید. هم چنین توصیه می شود ابتدا قسمتی از محصول را بر روی دست خود تست کرده و سپس بر روی لب های خود امتحان کنید.

آشنایی با انواع حجم دهنده لب

اکنون که تا حدودی با این محصول آشنا شدید، به بررسی انواع حجم دهنده لب می پردازیم.

برق لب حجم دهنده

این محصولات ساختاری براق دارند و به خاطر ترکیبات موجود در آن ها موجب برجسته شدن لب ها می شوند. این محصول به دلیل براق کردن لب ها و بازتاب نور، به برجسته نشان دادن لب های شما کمک می کند. هم چنین به خاطر ماندگاری بالا و رنگی بودن، دیگر نیازی به استفاده از سایر محصولات و تمدید آن در طول روز نخواهید داشت.

بالم لب حجم دهنده

بالم لب های حجم دهنده همانند بالم لب های معمولی بوده و تنها تفاوت آن ها به حالت سرد کنندگی بالم لب حجم دهنده باز می گردد. می توانید پیش از استفاده از این محصول از رژ لب استفاده کنید. هم چنین اگر خودشان دارای رنگ باشند، به راحتی می توانند نقش یک برق لب حرفه ای و جذاب را ایفا کنند. ابن محصولات دارای بافتی مومی شکل بوده و معمولا از برق لب های معمولی چرب تر هستند. به همین خاطر لب های شما را مرطوب نگه می دارند و حالتی صاف، نرم و حجم دار به آن ها می بخشند.

شناخت انواع حجم دهنده لب

مهم ترین ویژگی های یک حجم دهنده لب چیست؟

از مهم ترین ویژگی های یک حجم دهنده خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم دهنده و بزرگ کننده لب
  • براق کننده لب
  • برجسته کردن لب ها در عرض چند ثانیه
  • کاهش چین و چروک لب
  • بدون عوارض جانبی
  • ساده ترین راه حجیم کردن لب ها
  • صد در صد طبیعی
  • خاصیت مرطوب کنندگی و رفع خشکی لب ها

مدل های مختلف حجم دهنده لب

نحوه استفاده از حجم دهنده لب

بهتر است قبل از استفاده از حجم دهنده لب مراحل زیر را به درستی انجام دهید.

لایه برداری

بهتر است ابتدا لب های خود را نرم و بدون پوسته کنید. زیرا چنین لب هایی علاوه بر این که بسیار کوچک دیده می شوند، نور را انعکاس نداده و امکان ملتهب شدن آن ها وجود دارد. به همین خاطر توصیه می شود پیش از استفاده از هر محصول آرایشی برای لب حتما لایه برداری لب را انجام دهید. برای این کار می توانید از یک مسواک نرم استفاده کنید. به این صورت که لب ها را به وسیله مسواکی نرم به مدت ۱ الی ۲ دقیقه ماساژ دهید.

پرایمر

توصیه می شود پیش از استفاده از حجم دهنده لب، از پرایمر استفاده کنید. این محصول لب ها را مرطوب کرده و از خشک شدن آن ها جلوگیری می کند. هم چنین موجب روشن شدن رنگ لب های شما شده و ناهمواری ها و خطوط لب را کاملا یکدست می کند.

حجم دهنده لب

اکنون بهترین زمان استفاده از حجم کننده لب می باشد. برای این کار ابتدا دور لب های خود را با خط لبی ۲ تا ۳ درجه تیره تر از رنگ لب تان خط بکشید تا قسمت های بیرونی لب دچار تورم نشود. سپس از حجم دهنده استفاده کنید و اجازه دهید به خوبی خشک شود. پس از خشک شدن و هنگامی که احساس سوزن سوزن شدن آن از بین رفت، می توانید مواد اضافه را از روی لب ها پاک کرده و از رژ لب استفاده کنید.

معرفی انواع حجم دهنده لب

حجم دهنده لب خانگی

اگر از تأثیر انواع حجم دهنده بر روی لب های خود اطمینان ندارید، می توانید از روش های طبیعی برای حجم دادن به لب های خود استفاده کنید. برای این منظور کافی است چند قطره روغن نعناع را به همراه کره شیا (شی باتر) و یک قاشق چایخوری دارچین با یکدیگر ترکیب کنید. شما می توانید این ترکیب را قبل از رژ لب زدن استفاده کنید تا لب هایی زیبا و حجیم داشته باشید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو