ماسک مو با رزماری: ترکیبی که به درمان موهای خشک کمک می‌کند!

ماسک مو با رزماری: ترکیبی که به درمان موهای خشک کمک می‌کند!


منبع: خبرنما

5

1402/5/16

11:01


اگر موهای فوق العاده پرپشت اما خیلی خشکی و صد البته بلندی دارید، مطمئنا به فکر اصلاح و کوتاه کردن موهایتان افتاده اید. به خصوص که حالا تابستان است و اگر اهل شنا باشید، وضعیت وخیم تر هم می‌شود. شاید اولین چیزی که باید به سراغش بروید ترکیبات گیاهی و کاملا طبیعی است، مثلا ماسک مو با رزماری، ماسکی که به درمان موهای خشک کمک می‌کند…

ماسک مو با رزماری: ترکیبی که به درمان موهای خشک کمک می‌کند!

اگر موهای فوق العاده پرپشت اما خیلی خشکی و صد البته بلندی دارید، مطمئنا به فکر اصلاح و کوتاه کردن موهایتان افتاده اید. به خصوص که حالا تابستان است و اگر اهل شنا باشید، وضعیت وخیم تر هم می‌شود. شاید اولین چیزی که باید به سراغش بروید ترکیبات گیاهی و کاملا طبیعی است، مثلا ماسک مو با رزماری، ماسکی که به درمان موهای خشک کمک می‌کند.

انواع ماسک موی خانگی مثل ماسک موی رزماری شامل مواد مغذی مثل پروتئین و چربی هستند.  ترکیبات دیگری مثل شیر و عسل هم می‌توانند به درمان موهای خشک کمک کنند اما ما پیشنهاد می‌کنیم از ماسک مو با رزماری استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید.

ماسک مو با رزماری برای موهای خشک

ماسک مو با رزماری

مواد لازم:

10 قطره اسانس رزماری

½ فنجان روغن نارگیل (جامد، ذوب نشده)

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 قاشق غذاخوری عسل

دستورالعمل‌:

  • در یک کاسه شیشه ای کوچک، روغن زیتون و عسل را با هم ترکیب کنید. حدود 20 ثانیه در مایکروویو حرارت دهید، اما فقط تا زمانی داخل مایکروویو بماند که عسل نرم شده و هم زدن آن آسان شود. سپس بیرون آورده و بگذارید خنک شود.
  • در کاسه مخلوط کن هم روغن نارگیل بریزید و با سرعت بالا به مدت 2 تا 3 دقیقه هم بزنید.
  • حالا به آرامی (این نکته خیلی مهم است) مخلوط روغن زیتون و عسل را به روغن نارگیل اضافه کنید و همزمان هم بزنید تا با هم مخلوط شوند.
  • در این مرحله اسانس رزماری را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید.
  • سپس ماسک مو با رزماری را درون یخچال قرار دهید و 30 دقیقه صبر کنید.
  • وقتی کاسه حاوی مخلوط را از یخچال بیرون آوردید، دوباره هم بزنید و در یک شیشه درب دار ریخته و تا زمانی که از آن استفاده کنید، در جای خنک نگهداری کنید.

روش استفاده از ماسک مو با رزماری

ماسک مو با رزماری

این ماسک را باید روی موهای خیس بمالید. موهایتان را به مقداری زیادی از آن آغشته کنید و 5 دقیقه صبر کنید. در آخر موهایتان را با آب گرم و شامپو بشویید و طبق معمول خشک کنید.

اگر هر هفته یک بار از این ماسک رزماری استفاده کنید موهایتان صاف تر شده و مرطوب و چرب تر به نظر خواهد رسید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو