پازل شناسایی دزد: در 6 ثانیه بگویید دزد کیست؟

پازل شناسایی دزد: در 6 ثانیه بگویید دزد کیست؟


منبع: خبرنما

3

1402/5/14

09:06


پازل شناسایی دزد: یکی از این افراد چیزی از فروشگاه دزدیده است. آیا می توانید دزد را در عرض 6 ثانیه دستگیر کنید؟ پازل ها و معماها نه تنها راهی عالی برای سنجش هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما هستند، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز اند که می توانید برای شور و […]

پازل شناسایی دزد: در 6 ثانیه بگویید دزد کیست؟

پازل شناسایی دزد: یکی از این افراد چیزی از فروشگاه دزدیده است. آیا می توانید دزد را در عرض 6 ثانیه دستگیر کنید؟

پازل ها و معماها نه تنها راهی عالی برای سنجش هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما هستند، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز اند که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید. در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

پازل شناسایی دزد

بیایید نگاهی به تصویر پازل شناسایی دزد بیندازیم:

دزد

تصویر بالا چهار نفر را در یک فروشگاه بزرگ نشان می دهد. یکی از آنان دزد است و چیزی دزدیده است. چالش پیش روی شما این است که سعی کنید دزد را در طول 6 ثانیه شناسایی کنید.

به یاد داشته باشید جواب درست را در انتهای صفحه قرار داده ایم، وقتی 6 ثانیه شما تمام شد، برای دیدن آن به پایین بروید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

به گفته طراح پازل شناسایی دزد، سارق خانمی است که کودکی را در بغل گرفته است. به موهای او نگاه کنید، او کلاه گیس را دزدیده است.

دزد کیست؟

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل شناسایی دزد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو