آزمون خطای دید پاندا: تیزبین ها 2 پاندا پنهان را پیدا کنید!

آزمون خطای دید پاندا: تیزبین ها 2 پاندا پنهان را پیدا کنید!


منبع: خبرنما

4

1402/5/13

18:19


آزمون خطای دید پاندا: در این تصویر سه پاندا وجود دارد که یکی از آنها آشکار و دو تای آنها درست در مقابل چشمان شما پنهان هستند. آیا می توانید آنها را در 5 ثانیه تشخیص دهید؟ اکنون قدرت بینایی چشم های خود را آزمایش کنید. خطای دید که به آنها توهم نوری نیز گفته […]

آزمون خطای دید پاندا: تیزبین ها 2 پاندا پنهان را پیدا کنید!

آزمون خطای دید پاندا: در این تصویر سه پاندا وجود دارد که یکی از آنها آشکار و دو تای آنها درست در مقابل چشمان شما پنهان هستند. آیا می توانید آنها را در 5 ثانیه تشخیص دهید؟ اکنون قدرت بینایی چشم های خود را آزمایش کنید.

خطای دید که به آنها توهم نوری نیز گفته می شود، زمانی ایجاد می شوند که آنچه می بینیم با آنچه درک می کنیم متفاوت باشد. امروزه این تصاویر در بین کاربران صفحات مجازی بسیار محبوب هستند. این تصاویر می توانند ذهن ما را فریب دهند و درک ما را از واقعیت به چالش بکشند. تست امروز، آزمون خطای دید پاندا نیز یکی از همین تصاویر است. پس منتظر چه هستید؟ بیایید شروع کنیم!

آزمون خطای دید پاندا

پانداها را پیدا کنید

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است یک پاندا را نشان می دهد که در حال خوردن یک شاخه بامبو است. با این حال، جایی در تصویر دو پاندای دیگر نیز وجود دارد. شما باید آنها را در عرض 5 ثایه پیدا کنید. این یک آزمون عالی برای ارزیابی مهارت های بینایی شما خواهد بود.

زمان شما از الان شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

آیا توانستید پانداهای پنهان را پیدا کنید؟ به هر حال، کنجکاو هستید بدانید پانداها کجا هستند؟

جواب

این دو پاندا را می توان به ترتیب در سمت چپ و راست پاندا آشکار مشاهده کرد:

پاندای پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون خطای دید پاندا لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو