هوش منطقی: با این معما و داستان کوتاه کارآگاهی هوش تان را بیازمایید!

منبع: خبرنما

4

1402/5/15

17:03


آیا می‌خواهید میزان تیزهوشی تان را آزمایش کنید؟ اگر بله این داستان کوتاه کارآگاهی برای شما آماده شده است. برای حل این معما سعی کنید از هوش منطقی تان کار بگیرید و بیشتر فکر کنید…

آیا می‌خواهید میزان تیزهوشی تان را آزمایش کنید؟ اگر بله این داستان کوتاه کارآگاهی برای شما آماده شده است. برای حل این معما سعی کنید از هوش منطقی تان کار بگیرید و بیشتر فکر کنید.

هوش منطقی

قبل از بیان مسئله ابتدا می‌خواهیم از هوش منطقی برایتان بگوییم:

این مفهوم نخستین بار در قالب کتابی به نام The Rationality Quotient بیان شد. کیت استانوویچ استاد روان‌شناسی دانشگاه تورنتو روی این موضوع و به خصوص تفکر انتقادی کار کرده است.

در واقع برای هوش منطقی و عقلانیت باید RQ تست را انجام دهید.

خوب حالا وقت آن است که این تست هوش منطقی را با هم حل کنیم.

هوش منطقی

داستان از این قرار است که روزی آرشام در کافی شاپی نشسته بود و درخواست یک قهوه داد. وقتی قهوه را آوردند او متوجه شد که مگسی داخل آن است. از پیشخدمت خواست تا قهوه را برایش عوض کند. بعد از این که فنجان قهوه جدید را آوردند و جرعه ای از آن نوشید، عصبانی شد. او از این که قهوه را عوض نکرده بودند خیلی ناراحت و عصبانی بود. حالا مسئله این است که آرشام چطور فهمید که قهوه همان قهوه قبلی است؟

برای تست هوش منطقی امروز قرار نیست زمان سنجی داشته باشید، فقط کافی است با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید و به موضوع خوب فکر کنید.

به این سوال دقت کنید: او از کجا می دانست که پیشخدمت همان فنجان قهوه قبلی را آورده است؟

از منطق تان کار بگیرید!

.

.

.

بیشتر فکر کنید!

هوش منطقی

.

.

.

جوابتان را تجزیه و تحلیل کنید مطمئنا موفق می‌شوید!

جواب مسئله تست هوش منطقی

 

قهوه “دوم” قبلاً شیرین بود. برندون قبل از اینکه مگس را پیدا کند در فنجان “اولین” خود شکر گذاشته بود

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو