با پیدا کردن خرگوش پنهان در میان صخره ها بینایی خود را به چالش بکشید!

با پیدا کردن خرگوش پنهان در میان صخره ها بینایی خود را به چالش بکشید!


منبع: خبرنما

8

1402/5/14

13:03


آزمون بینایی خرگوش پنهان: آیا می توانید در طول 6 ثانیه یا کمتر خرگوش مخفی شده در میان صخره ها را پیدا کنید؟ این چالش را انجام دهید و قدرت بینایی چشم های تان را به چالش بکشید. یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی و آزمون های خطای دید است. […]

با پیدا کردن خرگوش پنهان در میان صخره ها بینایی خود را به چالش بکشید!

آزمون بینایی خرگوش پنهان: آیا می توانید در طول 6 ثانیه یا کمتر خرگوش مخفی شده در میان صخره ها را پیدا کنید؟ این چالش را انجام دهید و قدرت بینایی چشم های تان را به چالش بکشید.

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی و آزمون های خطای دید است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. خطای دید یا توهمات نوری تصاویری خیلی جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه آزمون بینایی خرگوش پنهان ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

آزمون بینایی خرگوش پنهان

خرگوش کجاست؟

در تصویر بالا می توانید صخره های بزرگی را بینید. از پوشش گیاهی روییده در بین صخره ها، به نظر می رسد این تصویر در یک بیابان گرفته شده است. در هر صورت، یک خرگوش در جایی در میان صخره ها پنهان شده است و شما باید آن را پیدا کنید. فراموش نکنید برای پیدا کردن خرگوش فقط 6 ثانیه زمان دارید که از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

جواب

خرگوش در وسط تصویر پنهان شده بود. نگاه کنید:

خرگوش پنهان در بین صخره ها

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی خرگوش پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو