آزمون شناخت اشتباه: چه چیزی در این تصویر اشتباه است؟

آزمون شناخت اشتباه: چه چیزی در این تصویر اشتباه است؟


منبع: خبرنما

2

1402/5/15

09:05


آیا می توانید اشتباه عکس را در 10 ثانیه تشخیص دهید؟ آزمون شناخت اشتباه چالشی فوق‌العاده دشوار برای ارزیابی میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. به گفته طراح این آزمون تنها 1 درصد از مردم می توانند اشتباه را در 10 ثانیه پیدا کنند. آیا یک شنبه کسل کننده ای دارید؟ اگر چنین […]

آزمون شناخت اشتباه: چه چیزی در این تصویر اشتباه است؟

آیا می توانید اشتباه عکس را در 10 ثانیه تشخیص دهید؟ آزمون شناخت اشتباه چالشی فوق‌العاده دشوار برای ارزیابی میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. به گفته طراح این آزمون تنها 1 درصد از مردم می توانند اشتباه را در 10 ثانیه پیدا کنند.

آیا یک شنبه کسل کننده ای دارید؟ اگر چنین است، ما شما را به انجام «آزمون شناخت اشتباه» از سری مطالب تفریح و سرگرمی خبرنامه دعوت می کنیم. این گونه آزمون ها و بازی های فکری راهی عالی برای بدر کردن خستگی ذهنی هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده است حل معماها به صورت منظم، شما را باهوش تر خواهد کرد. آیا آماده اید تا هوش و ذهن خود را محک بزنید؟

آزمون شناخت اشتباه

تصویر یک جفت کفش قهوه ای سفید را در پس زمینه سبز نشان می دهد. کفش در وضعیت خوبی به نظر می رسد. اما اشتباه بزرگی در این کفش ها وجود دارد. آیا می توانید در عرض 10 ثانیه بگویید این کفش ها چه مشکلی دارند؟

منتظر چی هستی؟ شروع به جستجو کن!

مشکل کفش ها چیست؟

این پازل برای به چالش کشیدن دقت بینایی شما طراحی شده است. اگر نتوانستید فورا اشتباه را پیدا کنید، نگران نباشید. هرچه بیشتر به تصویر نگاه کنید، احتمال اینکه اشتباه را پیدا کنید بیشتر می شود. بنابراین، وقت بگذارید و روی جزئیات تمرکز کنید. اگر گیر کردید، همیشه می توانید برای یافتن پاسخ آزمون شناخت اشتباه، به انتهای مطلب بروید. اما ما شما اول سعی کنید اشتباه را خودتان پیدا کنید.

.

.

.

اگر بتوانید اشتباه را تشخیص دهید، شما فردی جزئی‌گرا با ضریب هوشی بالا هستید.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

خوب، مشکل چیست؟

جواب

اگر توانستید آزمون شناخت اشتباه را موفقانه حل کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید به تصویر زیر نگاه کنید:

اشتباه تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو