آزمون شناخت انسان زنده: چند انسان زنده در تصویر وجود دارد؟

منبع: خبرنما

5

1402/5/14

17:01


آیا می‌توانید آزمون شناخت انسان زنده را حل کنید؟ در این تصویر چند انسان زنده دارد؟ اگر بتوانید با هوش و ذکاوت تان این آزمون را حل کنید، جزء افراد باهوش به حساب خواهید آمد. معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشد. زیرا ما می توانیم […]

آیا می‌توانید آزمون شناخت انسان زنده را حل کنید؟ در این تصویر چند انسان زنده دارد؟ اگر بتوانید با هوش و ذکاوت تان این آزمون را حل کنید، جزء افراد باهوش به حساب خواهید آمد.

معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشد. زیرا ما می توانیم به صورت ناخودآگاه از آن‌ها نکات جدیدی بیازموزیم. برخی از معماها به ما کمک می کنند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنیم، وقتی با هم به صورت گروهی معما یا پازلی را حل می کنیم، به یک تیم و جسمی غول پیکر تبدیل می شویم. به همین دلیل، ما امروز آزمون شناسایی انسان زنده را برای شما آماده کرده ایم، در این آزمون باید بگویید که چند انسان زنده در تصویر وجود دارد و چند روح در عکس حضور دارد.

آزمون شناخت انسان زنده

آزمون شناخت انسان زنده

به نظر شما در میان این افراد چند نفرشان زنده هستند و چند نفر روح در آن قرار دارد؟ در این تصویر که ظاهرا عکس یک مهمانی است چند انسان و روح با هم هستند که شما باید آن ها را از هم جدا کنید و بگویید که چند انسان زنده در عکس وجود دارد.

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ هرچند ساده اما پیچیده است. اما نگران نباشید، پاسخ آزمون شناخت انسان زنده پایین صفحه آورده شده است، ولی خوب، بهتر است تقلب نکنید.

فراموش نکنید فقط  ثانیه زمان دارید

.

.

.

.

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

اگر به همه جای تصویر با دقت نگاه کنید خیلی راحت می‌توانید انسان های زنده را پیدا کنید. پس ما به شما یک فرصت زمانی 5 ثانیه ای می دهیم تا انسان های زنده را بشمارید و در قسمت دیدگاه برایمان بنویسید.

جواب

حالا وقت گفتن جواب درست است. اگر با تمام حواس تان به تصویر نگاه می کردید، خیلی راحت می‌توانستید آزمون شناخت انسان زنده را حل کنید. زیرا در این تصویر تنها یک روح و باقی همه انسان های زنده حضور دارند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو