۵ هدف مدیران وب سایت‌ها برای شرکت در دوره آموزش سئو

منبع: فوت و فن

90

1399/5/26

00:53


۵ هدف مدیران وب سایت‌ها برای شرکت در دوره آموزش سئو

یک دوره آموزش سئو وقتی برای شما مفید و کاربردی است که اهدافتان مشخص باشد و بدانید که می خواهید چه تغییراتی را در کسب و کار و آینده خود، رقم بزنید.

قطعا مدیران کسب و کارها هر یک، دلیل خاصی برای حضور در دوره های آموزش سئو دارند. برای هر کسی اهمیت دارد که بتواند به بهترین شکل ممکن در دنیا وب خوش بدرخشد و مشتریان دائمی را برای خود جلب کند.

امروزه یکی از مهم ترین راهکارهای افزایش بازدید سایت و به دنبال آن افزایش فروش محصولات و خدمات، به کارگیری اصول سئو در وب سایت است. اینکه از چه تکنیک هایی در چه زمانی و چگونه از آن ها استفاده کنیم، مواردی است که باید آموزش ببینید.

در ادامه اهداف دیجی کالا، آپارات، دیوار، نیوسئو و … را از بکارگیری اصول سئو که راز موفقیت آن هاست، با هم بررسی می کنیم

افزایش بازدید و افزایش فروش؛ دو هدف مکمل

تجربه ثابت کرده است که افزایش چند صد برابری فروش محصول یا خدمات در حال حاضر، مخصوصا به دلیل شرایط بحرانی بیماری کرونا در کشور، فروش از طریق وب سایت است. اما تا زمانی که بازدید زیادی نداشته باشید، نمی توانید فروش زیادی را تجربه کنید. سئو راهکارهایی برای بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوگر گوگل، به شما ارائه می دهد تا هیچگاه از کورس رقابت عقب نمانید.

اکنون می بینید که آموزش سئو، برگ برنده وب سایت های بزرگ در دنیا است که امروزه بازدیدهای فوق العاده وب سایت را با چند ترفند ساده به مشتریان دائمی تبدیل می کنند.

بهبود جریان اعتماد سازی با بهره مندی از اصول سئو

می خواهم در قالب مثال برای شما توضیح دهم:

شما یک فروشگاه لوازم خانگی در مرکز فروش لوازم خانگی در شهر خود دارید، مشتریان فقط در صورت داشتن موارد زیر به شما اعتماد می کنند:

  1. ببینند که مشتریان با بازدید از فروشگاه شما، دست پر از آنجا خارج می شوند.
  2. اینکه بر سر زبان ها، افتاده باشید و همه از شما تعریف کنند.
  3. اطلاعات خوبی را در اختیار مشتریان هنگام خرید، قرار دهید.

اینها بخشی از مواردی است که مشتریان با دیدن این موارد راحت تر به شما اعتماد می کنند. برای وب سایت خود نیز به این موارد نیاز دارید تا به رتبه ها برتر در نتایج گوگل برسید. در این صورت کاربران جدید وقتی متوجه شوند که شما در لینک یک نتایج گوگل هستید، راحت تر به شما اعتماد می کنند.

سرمایه گذاری با سودآوری بلند مدت

این یک باور کاملا درست از سئو است شما سرمایه گذاری مالی و حتی زمانی در سئو سایت به صورت اصولی و برنامه ریزی شده، بازدهی های زیادی را برای خود ایجاد می کند. سودی که حتی باورش را هم نخواهید کرد. سودی که سایت هایی مانند، دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و … به برندهای اول در حوزه کسب و کار خودشان، کرده است. نیوسئو مرجع آموزشی سئو سایت در ایران، درباره مزایای شرکت در دوره آموزش سئو اینگونه بیان می کند:

  1. سئو بهترین راه تبلیغات است
  2. سئو، نرخ تبدیل کاربر به مشتری بسیار بالایی دارد
  3. سئو به شکلی فوق العاده به مدیریت هزینه ها کمک می کند
  4. سئو، کاربران محلی را پس از جستجو تشویق به بازدید از فروشگاه فیزیکی شما می کند
  5. ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته فروش خواهید داشت
  6. سئو تصمیم گیری های افراد برای خرید را تحت تاثیر قرار می دهد
  7. فواید بیشتری نسبت به تبلیغات پولی نصیب شما می شود
  8. سئو به شما کمک می کند تا سهم خوبی در بازار آنلاین داشته باشید
  9. سئو ارزش کسب و کارتان را افزایش می دهد
  10. بهبود نرخ بازگشت سرمایه

این ۱۰ دلیلی است که اساتید سئو اعتقاد دارند، که سئو یک سرمایه گذاری طولانی مدت با سودآوری فوق العاده است.

بازار خود را توسعه دهید؛ فروش خود را چند ده برابر کنید

با اصولی که در دوره آموزش سئو به شما گفته می شود، بازار شما دیگر محدود به محدوده خاص نمی باشد. شما می توانید جهانی شوید. البته در صورتی که با اصول سئو، جهانی بیندیشید. یعنی راه اندازی و بهینه سازی وب سایت بر اساس قواعدی است که مورد تایید بزرگترین موتور جستجوی دنیا یعنی گوگل و کاربران آن است. این شاید بزرگترین هدف یک مدیر کسب و کار یا یک بازاریاب است، که فقط یک راه حل دارد.

کارشناس سئو و درآمد فوق العاده آن

شاید با خواندن این تیتر متعجب شوید و با خود بگویید که یک مدیر کسب و کار با درآمد کارشناس سئو چه کار دارد. اما این موضوع به قدری اهمیت دارد که بسیاری از مدیران فقط به همین دلیل به یادگیری اصول سئو پرداخته اند. شما با یادگیری اصول سئو دیگر نیازی نیست:

  1. برای استخدام کارشناس سئو، هزینه کنید.
  2. به مشاوره سئو برای تحلیل وب سایت مراجعه کنید.
  3. برای سئو سایت و قرار گرفتن در لینک های اول گوگل به تیم سئو و هزینه کردن برای آن نیازی ندارید.

این مواردی که با هم بررسی کردیم باعث شده است که مدیران کسب و کارها تصمیمات اساسی برای آینده و هدف خود بگیرند. اصول سئو به قدری برای کسب و کارها مفید و کارساز است که تا چند سال آینده کسب و کارها فقط با اصول سئو، توسعه پیدا می کنند. شما نیز می توانید با آموزش سئو به این اهداف مهم دست پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو