مسیر یادگیری سئو با آموزش سئو دی ام روم

منبع: تکراتو

4

1401/10/17

19:17


به گزارش کسب شده از “آکادمی دی ام روم” سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از حوزه‌های جذاب و پرطرفدار دیجیتال مارکتینگ است. با یادگیری سئو هم می‌توانید به رشد و پیشرفت سایت خودتان کمک کنید، هم می‌توانید وارد بازار کار جذاب و پردرآمد سئو شوید. دوره‌های مختلفی برای آموزش سئو طراحی…

مسیر یادگیری سئو با آموزش سئو دی ام روم

به گزارش کسب شده از “آکادمی دی ام روم” سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از حوزه‌های جذاب و پرطرفدار دیجیتال مارکتینگ است. با یادگیری سئو هم می‌توانید به رشد و پیشرفت سایت خودتان کمک کنید، هم می‌توانید وارد بازار کار جذاب و پردرآمد سئو شوید. دوره‌های مختلفی برای آموزش سئو طراحی و ارائه شده‌ است، در این مقاله قصد داریم شما را یکی از بهترین آنها، یعنی دوره آموزش سئو دی ام روم آشنا کنیم. دوره جامع سئو منیجر دی ام روم مناسب همه افرادی است که می‌خواهند سئو را اصولی و با ذهنیت درست یاد بگیرند و از آن کسب درآمد نامحدود داشته‌ باشند!

چرا باید دوره سئو دی ام روم را انتخاب کنیم؟

اگر به ‌دنبال دوره‌های آموزشی سئو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی باشید، مطمئناً با پکیج‌های آموزشی متنوعی مواجه خواهید شد که هر کدام ادعا می‌کنند در نوع بهترین و کامل‌ترین دوره سئو برای یادگیری این تخصص پرطرفدار و جذاب هستند. ولی اگر کمی به سرفصل‌های این دوره‌ها توجه کنید، متوجه خواهید شد که در بسیار از آنها مطالب اصلی و آموزش‌های کاربردی مطرح نشده و فقط به‌ صورت سطحی و گذرا از این بخش‌ها عبور کرده‌اند؛ اما در مورد دوره آموزش سئو دی ام روم این گونه نیست.

در دوره جامع سئو منیجر دی ام روم شما به ‌صورت کاملاً عملی و پروژه محور سئو را یاد می‌گیرید. صفر تا صد سئوی سایت‌های خدماتی، آموزشی و شرکتی، همراه با تکنیک‌های افزایش فروش و جذب مشتری و ورود به بازار کار در این دوره به شما آموزش داده‌ می‌شود. برای اینکه با سرفصل‌های آموزشی این دوره بی‌نظیر آشنا شوید، در ادامه این مطلب همچنان با ما همراه باشید.

آموزش سئو سایت با آکادمی دی ام روم

در دوره سئو دی ام روم چه اصولی آموزش داده ‌می‌شود؟

داشتن یک ذهنیت درست نسبت به سئو و یادگیری اصولی آن اولین و مهم‌ترین قدم در مسیر کسب مهارت و تجربه است. در دوره سئو دی ام روم شما با تمامی مهارت‌هایی که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو و ارائه خدمات به سایر کسب و کارها نیاز دارید، آشنا می‌شوید. در ادامه به طور کامل سرفصل‌های آموزشی این دوره و مسیر یادگیری شما را توضیح می‌دهیم:

✔ آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ

در اولین قدم اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ و اصول کسب و کار آنلاین به شما آموزش داده ‌می‌شود تا با فضای وب و پتانسیل‌های آن برای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی یک کسب و کار آشنا شوید.

✔ آشنایی با نحوه کار موتورهای جستجو و الگوریتم‌های گوگل

موتورهای جستجو بخش مهمی از فرایند سئو را مدیریت می‌کنند، چون وظیفه اصلی آن سازماندهی اطلاعات در سرتاسر وب است. هرچند نحوه کار موتورهای جستجو و به‌ ویژه موتور محبوب گوگل پیچیده ‌است، ولی هدف و برنامه الگوریتم‌ها و ربات‌های گوگل کاملاً مشخص است و عملکرد شما به‌ عنوان یک سئوکار باید متناسب با این الگوریتم‌ها باشد. بنابراین لازم است قبل از هر چیز با نحوه کار موتورهای جستجو و الگوریتم‌ها در کراول، ایندکس و رتبه بندی محتوای سایت‌ها آشنا شوید.

✔ تدوین استراتژی سئو سایت‌

استراتژی سئو یک برنامه هدفمند برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت سایت است. در مرحله تدوین استراتژی می‌آموزید که چگونه کسب و کار هدف را بشناسید، رقبای آن را بررسی کنید، کلمات کلیدی که شما را به هدف می‌رسانند پیدا کنید، صفحات مناسب برای هر کلمه را انتخاب کرده و ساختار سایت را طراحی کنید.

(https://dmroom.co/develop-seo-strategy/)

✔ تحقیق کلمات کلیدی و سئوی محتوا

آموزش کامل کیورد ریسرچ با بهترین ابزارهای رایگان و پولی به ‌صورت عملی و روی حداقل 20 پروژه در حوزه‌های مختلف مرحله بعدی یادگیری شماست. این بخش تکمیل کننده بخش استراتژی سئو است و به شما کمک می‌کند که کلمات کلیدی را به ‌درستی انتخاب کنید و محتواهایی که آماده می‌کنید منطبق با اصول سئو باشد. مواردی مانند نگارش عنوان سئو، متا دیسکریپشن، انتخاب انکرتکست و… نیز در این بخش آموزش داده‌ می‌شوند.

✔ سئو داخلی و سئو خارجی سایت

سئو داخلی و سئو خارجی دو بازوی قدرتمند سئوی یک سایت هستند که به بهبود ساختار محتوای سایت، تقویت صفحات داخلی و بهبود رتبه صفحات کمک می‌کنند. در این بخش از آموزش سئو دی ام روم با نحوه بستن کمپین‌های رپورتاژ، بک لینک و لینک سازی خارجی و همچنین نحوه استفاده از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها، بسترهای انتشار محتوای رایگان و… برای دریافت لینک و اعتبار آشنا می‌شوید.

✔ آشنایی با سئو تکنیکال (فنی)

سئو تکنیکال که بخش فنی و بسیار مهم سئوی سایت است، شامل تمامی اقدامات فنی است که برای رشد در نتایج جستجو روی صفحات سایت انجام می‌دهیم. بهینه سازی سازی ساختار سایت، بهینه سازی سرعت در راستای افزایش سرعت بارگذاری صفحات، افزایش امنیت سایت، تنظیم به‌روزرسانی افزونه‌ها و آپدیت‌های سایت و مواردی از این دست، همگی جزو سرفصل‌های آموزشی سئو تکنیکال هستند.

✔ آموزش جامع سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس

سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جزو مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای رایگان گوگل هستند. در آموزش سئو دی ام روم نحوه کار با تمامی بخش‌های سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و نحوه تحلیل آمار و اطلاعات خروجی از آنها را می‌آموزید. این اطلاعات میزان بازدید سایت، CTR، وضعیت لینک‌ها، کلماتی که بیشترین ورودی را برای سایت دارند و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار می‌دهند.

✔ آنالیز و تحلیل سئو سایت

آنالیز درست وضعیت سایت به شما کمک خواهد کرد تا نقاط ضعف و قوت سایت را بشناسید و به ‌دنبال راهکار برای رفع و تقویت آنها باشید. در این بخش از آموزش که فاز نهایی نیز محسوب ‌می‌شود، می‌آموزید که از طریق ابزارها و سایت‌های رایگان و پولی تحلیل و آنالیز سایت مانند MOZ، Ahrefs، Screaming Frog و ابزارهای رایگان گوگل نقاط ضعف سایت و مواردی که نیاز به اصلاح و تغییرات اساسی دارند را پیدا کنید.

✔ تکنیک‌های افزایش بازدید سایت

همیشه شرایط این طور نیست که به ‌راحتی بتوانید کاربران را جذب کنید، در برخی کسب و کارها افزایش بازدید سایت و ایجاد ترافیک طبیعی کار بسیار دشواری است. در این مرحله از آموزش درباره تکنیک‌های افزایش ترافیک و بازدید کاربران از صفحات سایت صحبت می‌شود و هر نکته و ترفندی که باید رعایت کنید، به شما آموزش داده‌ می‌شود.

✔ پروپوزال و قرارداد نویسی

در گام نهایی هر آنچه برای جذب مشتری و ورود به بازار کار لازم است یاد بگیرید، مانند نحوه نگارش یک پروپوزال جامع و کامل برای گرفتن خدمات سئوی سایت‌های مختلف و مهمتر از آن، نحوه صحیح قرارداد نویسی به شما آموزش داده ‌می‌شود. یک پروپوزال خوب به ‌راحتی می‌تواند برای شما پروژه جذب کند و یک قرارداد خوب شما را از شر دردسرهای احتمالی همکاری با کارفرماهای حاشیه‌ساز خلاص می‌کند. هدف این بخش از آموزش، راحت کردن خیال شما از همکاری با افراد و تیم‌های مختلف است.

مسیر یادگیری سئو سایت

در این دوره سئو دی ام روم امکان پرسش و پاسخ و رفع اشکال نیز وجود دارد و سؤالات دانشجویان در گروه تلگرامی و وبینارهای ماهیانه بررسی و پاسخ داده ‌می‌شود. مدت زمان دوره 100 ساعت است.

منبع: آکادمی دی ام روم https://dmroom.co/

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو