PUBG Mobile gift box چیست؟

PUBG Mobile gift box چیست؟


منبع: فیگار

1

1402/12/22

17:23


برای اینکه بتوانید در بازی پابجی، همیشه پیروز باشید، به اسلحه‌ها و ابزارهای جدید نیاز دارید. حالا برای اینکه بتوانید این اسلحه‌ها را تهیه کنید، به گیفت باکس پابجی نیاز…

PUBG Mobile gift box چیست؟

برای اینکه بتوانید در بازی پابجی، همیشه پیروز باشید، به اسلحه‌ها و ابزارهای جدید نیاز دارید. حالا برای اینکه بتوانید این اسلحه‌ها را تهیه کنید، به گیفت باکس پابجی نیاز دارید. خرید گیفت کارت ارزان پابجی، یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تهیه PUBG Mobile gift box و خرید آیتم‎های درون بازی است. در این مقاله می‌خواهیم درباره گیفت کارت موبایل پابجی صحبت کنیم و نحوه ردیم کردن آن را به شما آموزش بدهیم.

 

بازی پابجی چیست؟

پابجی یک بازی بتل رویال هیجان‌انگیز و متفاوت از شرکت بازی‌سازیTencent Games  است. این بازی در سبک اکشن طراحی شد و آنقدر طرفداران زیادی را به خود جذب کرد، که این استدیو، تصمیم گرفت علاوه بر نسخه کنسول، نسخه اندروید و آیفون را نیز ارائه بدهد. با این اتفاق، دیگر همه افراد می‌تواننستند بازی با کیفیت بصری رئال و تیراندازی واقعی را تجربه کنند.

 

PUBG Mobile gift box چه ویژگی دارد؟

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گیفت کارت‌ها، نداشتن تاریخ انقضاست. اصلا به خاطر همین ویژگی است که به آن‌ها گیفت کارت یا کارت هدیه می‌گویند، تا افراد بتوانند هر زمانی که دوست دارند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های گیفت کارت پابجی موبایل بازی، این است که فقط یک بار می‌توانید از آن استفاده کنید. یعنی کدها یکبار مصرف هستند و دیگر قابلیت شارژ کردن ندارند. این گیفت کارت‌ها، بدون نام صادر می‌شوند و شما می‌توانید آن را به هرکسی هدیه بدهید که دوست دارید.

PUBG Mobile gift box چیست؟

PUBG Mobile gift box چه کاربردهایی دارد؟

یک گیفت کارت PUBG Mobile به شما این امکان را می دهد تا از فروشگاه PUBG Mobile این بازی، اسلحه، لباس یا کاستوم و  کلید بخرید. در واقع با خرید این کارت هدیه، شما با دنیای جدیدی از بازی پابجی مواجه می‌شوید. برای ایرانی‌ها، وجود گیفت کارت‌ها یک نعمت است. چرا که به خاطر تحریم‌ها، نمی‌توانیم به صورت مستقیم با حساب بین‌المللی، آیتم‌های درون بازی را تهیه کنیم یا حتی اشتراک بعضی از بازی‌ها و کنسول‌ها را بخریم. این گیفت کارت‌ها، راهی برای دور زدن تحریم‌هاست. فقط کافیست از بهترین سایت های پرداخت ارزی کمک بگیرید تا گیفت کارت ارزان را بخرید. بعد فقط با وارد کردن یک کد، می‌توانید به دنیای واقعی‌تری از بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از کاربردهای PUBG Mobile gift box، همان هدیه دادن است. همه گیمرها دوست دارند روزی، تمام آیتم‌های درون بازی موردعلاقه‌شان را داشته باشند. دائما بتوانند ابزار عوض کنند و لباس‌های جدید بپوشند. با هدیه دادن یکی از این گیفت کارت‌ها به دوست گیمر خود، او را به یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایش خواهید رساند.

 

خرید گیفت کارت پابجی

حالا که با ویژگی‌ها و کاربردهای گیفت کارت پابجی موبایل آشنا شده‌اید، مطمئنا شما هم ترغیب شده‌اید تا این گیفت کارت را به دست بیاورید. همانطور که گفتیم، به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران عزیز ما اتفاق افتاده است، شما نمی‌توانید به صورت مستقیم گیفت کارت پابجی را تهیه کنید. مگر آنکه حساب بین‌المللی یا پی پال داشته باشید.

اما می‌توانید با کمک سایت‌های واسطه ایرانی، این گیفت کارت‌ها را تهیه کنید. هنگام استفاده از سایت‌های واسطه، حتما سایت ایرانی را بررسی کنید. فقط و فقط از سایت‌هایی خرید کنید که نسبت به آن‌ها اعتماد دارید و می‌دانید در پرداخت‌های ارزی، تجربه دارند. سایت‌های معتبر را پیدا کنید تا فریب نخورید و ضرر مالی نکنید.

 

نحوه فعالسازی گیفت کارت پابجی

فرض کنید PUBG Mobile gift box را خریده‌اید. حالا چطور می‌توانید از این گیفت کارت استفاده کنید؟ مرحله اول این است که در سایت www.midasbuy.com ثبت نام کنید. برای انجام این کار، وارد سایت شوید و بعد روی گزینه Login/Register کلیک کنید. اگر در این سایت حساب کاربری دارید، پس وارد آن شوید. اگر حساب کاربری ندارید، روی دکمه Create Account بزنید تا بتوانید حساب کاربری باز کنید.

بعد از باز کردن حساب کاربری و وارد شدن در آن، مرحله بعدی فعالسازی یا ردیم گیفت کارت پابجی، شروع می‌شود. در این قسمت باید در قسمت Player ID Verification آیدی بازیکن را وارد کنید. بعد سراغ  Redeem giftsبروید. در اینجا باید کد گیفت کارتتان را وارد کنید. در وارد کردن کد گیفت کارت، دقت کنید تا مشکلی پیش نیاید. بعد از وارد کردن کد، حساب بازیکن به صورت خودکار شارژ خواهد شد. با شارژ شدن حساب، از فروشگاه درون بازی، هر چیزی را می‌توانید بخرید که دوست دارید.

نحوه فعالسازی گیفت کارت پابجی

امیدواریم که از بازی کردن با پابجی موبایل، نهایت لذت را ببرید.

 

با داشتن PUBG Mobile gift box، تجربه جدیدی از دنیای بتل رویال، پابجی خواهید داشت. می‌توانید اسلحه‌های بیشتری را بخرید و لباس‎هایتان را عوض کنید. در این مقاله، درباره ویژگی‌های گیفت کارت پابجی موبایل و همینطور کاربردهای آن صحبت کردیم. همچنین، درباره تحریم بودن ایران و راه دور زدن تحریم‌ها با گیفت کارت‌های مختلف حرف زدیم. هنگام خرید گیفت کارت‌ها، حتما و حتما سراغ سایت‌های معتبر بروید. متاسفانه تعداد سایت‌های ایرانی که مشتریان را فریب می‌دهند، کم نیست.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو