مرغوب‌ترین میلگرد برای کدام کارخانه است؟

منبع: فیگار

2

1402/12/15

11:09


مدیران پروژه‌های ساخت‌وساز ایرانی بیشتر از هرچیزی به دنبال خرید بهترین مصالح هستند. مقاطع فولادی چون میلگرد، به‌صورت مستقیم با استحکام و مقاومت سازه ارتباط دارند. به همین خاطر خرید…

مرغوب‌ترین میلگرد برای کدام کارخانه است؟

مدیران پروژه‌های ساخت‌وساز ایرانی بیشتر از هرچیزی به دنبال خرید بهترین مصالح هستند. مقاطع فولادی چون میلگرد، به‌صورت مستقیم با استحکام و مقاومت سازه ارتباط دارند. به همین خاطر خرید مرغوب‌ترین میلگرد و پیدا کردن بهترین کارخانه‌های تولیدکننده برای مدیران پروژه‌های عمرانی و ساختمانی بسیار مهم است. در این گزارش بررسی می‌کنیم کدام کارخانه‌های تولیدکننده مرغوب‌ترین میلگردهای بازار را تولید می‌کنند و همچنین برای خرید میلگرد باکیفیت باید به چه نکاتی توجه کرد.

دقت داشته باشید که انتخاب فروشنده میلگرد هم به اندازه برند تولیدکننده آن اهمیت دارد و باعث اطمینان شما از کیفیت و اصالت محصولات می‌شود. علاوه بر این یک فروشنده معتبر می‌تواند بهترین قیمت میلگرد امروز را به شما ارائه دهد تا بتوانید مرغوب‌ترین محصولات را با بهترین نرخ خریداری کنید. گزارش پیش رو با توجه به داده‌های مجموعه فولادسل نوشته شده است که به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان مقاطع فولادی در ایران شناخته می‌شود.

مرغوب‌ترین میلگردهای ایران در کدام کارخانه‌ها تولید می‌شود؟

صنعت فولاد ایران جزو صنایع پیشرفته کشور است و کارخانه‌های مختلفی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند که هرکدام از آن‌ها میلگردهایشان را مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌کنند. حتی بسیاری از کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد، محصولاتشان را به سایر کشورها نیز صادر می‌کنند و این نشانه کیفیت مقاطع ایرانی است.

در ادامه لیست کارخانه‌هایی که تولیدکننده مرغوب‌ترین میلگردها در کشور هستند را معرفی می‌کنیم. این لیست بر اساس تجربه مصرف‌کنندگان و بازخوردهای آن‌ها گردآوری شده است.

  • کارخانه ذوب آهن اصفهان: کارخانه ذوب آهن اصفهان رتبه اول مرغوب‌ترین میلگرد کشور را به‌خود اختصاص داده است؛ اما بسیاری از پروژه‌ها بخاطر بالا بودن قیمت میلگرد اصفهان، به سراغ کارخانه‌های دیگر می‌روند. البته اختلاف قیمت مقاطع ذوب آهن اصفهان با محصولات سایر کارخانه‌ها زیاد نیست. اگر کمی بودجه بیشتری به خرید میلگرد اختصاص دهید، می‌توانید از محصولات یکی از بهترین کارخانه‌های ایران برای پروژه خود استفاده کنید.
  • کارخانه جهان فولاد سیرجان: جهان فولاد سیرجان در سال‌های اخیر بهترین عملکرد را از خود نشان داده است و مشتریان راضی بسیاری دارد. محصولات این کارخانه در دسته مرغوب‌ترین میلگردهای بازار قرار گرفته‌اند. مزیت دیگر این محصولات، مناسب بودن قیمت میلگرد سیرجان است؛ مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه مناسب‌تر، میلگردهایی با کیفیت بسیار زیاد خریداری کنند.
  • مجتمع فولاد میانه: این کارخانه هم در زمینه تولید میلگرد ساده و هم آجدار فعالیت دارد. محصولات این کارخانه مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شوند و کیفیت بالایی دارند.
  • کارخانه آناهیتا گیلان: کارخانه آناهیتا گیلان میلگردهای A2 و A3 را در سایزهای مختلف و مطابق با استاندارد 3132 ISIRI تولید می‌کند.
  • مجتمع فولاد شاهین بناب: مجتمع شاهین بناب ترکیبی از چند کارخانه فعال در صنعت فولاد است و محصولات گوناگونی را تولید می‌کند. میلگردهای این کارخانه به‌عنوان یکی از مرغوب‌ترین میلگردهای ایران شناخته می‌شوند.
  • کارخانه فولاد کوثر اهواز: کوثر اهواز یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کارخانه‌های ذوب و نورد ایران است که در زمینه تولید میلگرد ساده و آجدار و نبشی فعالیت می‌کند. این کارخانه نیز در لیست تولیدکنندگان برتر میلگرد در ایران قرار می‌گیرد.
  • کارخانه ابرکوه یزد: در یزد دو کارخانه ابرکوه و بافق در زمینه تولید میلگرد فعالیت می‌کنند. محصولات هردو کارخانه کیفیت بالایی دارد و رضایت مشتریان مختلف را جلب کرده است. پروژه‌هایی که در مرکز کشور هستند، اغلب از میلگردهای ابرکوه و بافق استفاده می‌کنند.

مرغوب‌ترین میلگرد برای کدام کارخانه است؟

نکات مهم در انتخاب بهترین میلگرد

هنگام خرید میلگرد به دو نکته مهم توجه داشته باشید:

نکته اول این است که میلگردها را تنها از کارخانه‌های معتبر خریداری کنید. واحدهای صنعتی کوچک‌تری هم در شهرهای مختلف ایران فعالیت دارند که میلگرد تولید می‌کنند. حجم تولید این کارگاه‌ها به اندازه کارخانه‌ها زیاد نیست و به‌همین خاطر استانداردهای لازم را از نهادهای مربوطه دریافت نمی‌کنند. کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد تجهیزات پیشرفته‌تری دارند، محصولاتشان را مطابق با استاندارد روز تولید می‌کنند و همچنین واحد کنترل کیفیت دارند و محصولاتشان پیش از عرضه به بازار تست می‌شود.

دومین نکته مهم در خرید بهترین میلگرد بازار، خرید از فروشنده معتبر است. بعضی از واحدهای صنعتی متخلف ممکن است برند کارخانه‌های معتبر کشور را جعل کنند و محصولات کیفیت پایین خود را به‌عنوان میلگردهای مرغوب بفروشند. فروشنده‌های معتبر به‌خوبی از این جریان آگاه هستند و تنها محصولات اصلی کارخانه‌ها را به دست مشتریان می‌رسانند.

وقتی میلگردهای مورد نیاز را از یک فروشنده معتبر خریداری می‌کنید، اطمینان خواهید داشت که اصلی هستند، در شرایط مناسب انبارداری شده‌اند و دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نیستند، پیش از ارسال از نظر کیفی کنترل می‌شوند و توسط باربری‌های معتبری ارسال خواهند شد که محصولات را با تضمین سلامت به شما تحویل می‌دهند.

سایر مواردی که به شما در خرید بهترین نوع میلگرد کمک می‌کند را نیز در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • پیش از خرید میلگرد، مشخص کنید به چه نوع محصولی با چه سایزی نیاز دارید. گاهی میلگردهای خریداری شده باکیفیت هستند، اما به‌دلیل انتخاب اشتباه نیاز پروژه را برآورده نمی‌کنند.
  • دقت داشته باشید که میلگردهای هر سایز در دو نوع سبک و سنگین تولید می‌شوند. هنگام خرید به نوع سبک یا سنگین محصولاتی که سفارش می‌دهید، توجه داشته باشید.
  • بعد از تحویل سفارش خود، محصولات را با فاکتوری که از راننده دریافت می‌کنید، مطابقت دهید.
  • نگهداری میلگردها در حفظ کیفیت آن‌ها اهمیت بسزایی دارد. شرایط مناسبی برای انبار کردن آن‌ها در نظر بگیرید تا در معرض تابش نور خورشید یا باد و باران قرار نگیرند.

مرغوب‌ترین میلگرد برای کدام کارخانه است؟

بهترین میلگرد را از کجا بخریم؟

همانطور که در ابتدای گزارش اشاره کردیم، داده‌های ارائه‌شده از مجموعه فولادسل گردآوری شده است. در فولادسل مرغوب‌ترین میلگردهای کشور با بهترین قیمت عرضه می‌شود. فولادسل خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید میلگردهای مورد نیازتان را به‌صورت نقدی بخرید یا از سند اعتبار بانکی استفاده کنید و هزینه خرید خود را طی چندماه بعد بپردازید.

فولادسل همچنین پیش از ارسال محصولات برای مشتریان، آن‌ها را از نظر کیفی کنترل می‌کند تا از ارسال محصولات مرغوب و سالم برای مشتریان مطمئن شود. این مجموعه خدمات خرید میلگرد را در سراسر کشور ارائه می‌دهد و امکان ارسال سفارشات به پروژه‌هایی در نقاط مختلف ایران را دارد. محصولات سفارشی، توسط معتبرترین باربری‌ها ارسال می‌شوند و تضمین سلامت بار در هنگام تحویل به مشتری دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع میلگرد وارد سایت فولادسل شوید. در این وب‌سایت قیمت روز بهترین میلگردهای ایران و نمودار قیمت آن‌ها ارائه شده است. همچنین امکان استعلام قیمت به‌صورت تلفنی نیز وجود دارد. برای ثبت سفارش یا دریافت راهنمایی در زمینه خرید نیز می‌توانید از طریق شماره تماس درج‌شده در سایت با کارشناسان فولادسل تماس بگیرید.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو