سریال فرندز: 7 صحنه نظافت منزل به سبک مونیکا گلر!

سریال فرندز: 7 صحنه نظافت منزل به سبک مونیکا گلر!


منبع: فیگار

5

1402/11/1

09:45


مونیکا گلر (Courteney Cox) در سریال فرندز به نوعی نماد تمیزکاری خانه است و همیشه آشپزخانه و اتاقش را تمیز و مرتب نگه می‌دارد. البته گاهی اوقات، او کمی افراط…

سریال فرندز: 7 صحنه نظافت منزل به سبک مونیکا گلر!

مونیکا گلر (Courteney Cox) در سریال فرندز به نوعی نماد تمیزکاری خانه است و همیشه آشپزخانه و اتاقش را تمیز و مرتب نگه می‌دارد. البته گاهی اوقات، او کمی افراط می‌کند اما باید اعتراف کرد که بعد از دیدن این فیلم مونیکای درون شما همیشه با دیدن یک اتاق به هم ریخته فریاد می‌زند!

1.     لوازم تمیز کردن ماشین

در فصل ششم، جویی وانمود می‌کند که صاحب یک ماشین اسپرت مجلل است که در خیابان پارک شده است، صرفاً به این دلیل که او عاشق توجهی است که به واسطه صاحب این ماشین بودن به او می‌شود. در نقطه‌ای از اپیزود، او از چندلر و مونیکا می‌پرسد که آیا آنها وسایل تمیز کردن ماشین دارند یا نه. برای چندلر عجیب است که آنها ماشین ندارند، اما مونیکا یک خروار لوازم تمیز کردن ماشین دارد!

چیزی که این صحنه را کمیک می‌کند این است که چرا او این وسایل را دارد؟ مونیکا توضیح می‌دهد که یک ماشین کثیف در جلوی ساختمان وجود داشت که او باید آن را بشوید.

۲. مونیکا و خدمتکار

در قسمت «The One With The Stain»، چندلر خدمتکاری را استخدام می‌کند تا استرس مونیکا را از بین ببرد. اما مونیکا عصبی و عصبانی می‌شود چون معتقد است نظافت منزل دقیقا همان چیزی است که باعث می‌شود عصبانیت و استرس او فروکش کند. جالب این است که نظافتچی با دیدن محلول دست ساز تمیز کردن کاشی مونیکا شگفت زده می‌شود!

سریال فرندز: 7 صحنه نظافت منزل به سبک مونیکا گلر!

۳. توپ کاغذی چندلر

در قسمت دوم فصل اول این سریال، پدر و مادر مونیکا قرار است برای ملاقات آنها بیایند و این مسئله مونیکا را عصبی و مضطرب کرده است و او بدون وقفه آپارتمان را تمیز و مرتب می‌کند. در این میان چندر یک کاغذ مچاله شده روی میز می‌اندازد.

مونیکا با عصبانیت می‌پرسد این گوله کاغذ را چه کسی اینجا انداخته!؟ وقتی چندلر عصبانیت مونیکا را می‌بیند با طنز خاص خودش از ترسش می‌گوید: ایکاش مرده بودم و این کار را نمی‌کردم!

سریال فرندز: 7 صحنه نظافت منزل به سبک مونیکا گلر!

۴. بچه ها و روبان ها

در فصل نهم سریال، مونیکا و چندلر در مورد آینده خود صحبت می‌کنند. مونیکا نگران داشتن یک نوزاد است. او اعتراف می‌کند که پدر و مادر شدن به این معنی است که زمان زیادی برای تمیز کردن آپارتمان نخواهند داشت!

برای مونیکا، این شبیه یک کابوس به نظر می‌رسد. چیزی که فکر او را واقعاً مشغول می‌کند، این است که فرزندشان کشوی روبان خود را به هم ریخته است و برای او این یک فاجعه مطلق است.

۵. چندلر آپارتمان را تمیز می کند

این یکی از بهترین لحظات بازی چندلر در این سریال است. او تصمیم می‌گیرد مونیکا را با تمیز کردن کل آپارتمان غافلگیر کند. در این حین راس سر می‌رسد و او را از انجام این کار منع می‌کند چون می‌داند که مونیکا خیلی روی محل قرار گرفتن وسایل در خانه حساس است و کوچکترین تغییری او را عصبی می‌کند.

دستپاچگی چندلر و دروغی که راس برای جلوگیری از ورود مونیکا به خانه می‌گوید این صحنه را بسیار خنده‌دار کرده است.

۶. تمیز کردن جاروبرقی با جاروبرقی کوچکتر

هیچ کس به این فکر نمی‌کند که جاروبرقی خانه را با یک جاروبرقی کوچکتر دیگر تمیز کند اما مونیکا گلر فرق دارد! فیبی و ریچل فکر می‌کنند چندلر در حال خیانت به مونیکا است. آنها به دیدن مونیکا می‌روند و متوجه می‌شوند که او در حال تمیز کردن جاروبرقی خود با یک جاروبرقی کوچکتر است. ریچل می‌گوید که دیدن مونیکا در این حالت به این معنی است که او واقعاً خوشحال است. کار به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا مونیکا آرزو می‌کند که ایکاش جاروبرقی کوچک‌تری برای تمیز کردن جاروبرقی دستی‌اش داشت!

سریال فرندز: 7 صحنه نظافت منزل به سبک مونیکا گلر!

۷. دوست کثیف راس

عنوان اپیزود «The One With The Dirty Girl» گویای همه چیز است. در این قسمت، راس شروع به قرار گذاشتن با زنی بسیار زیبا می‌کند که کامل به نظر می‌رسد. با این حال، او یک نقص بزرگ دارد. آپارتمانش پر از زباله و منزجر کننده است. مونیکا نمی‌تواند بخوابد چون می‌داند جایی وجود دارد که اینقدرکثیف و غیربهداشتی است.

در صحنه پایانی اپیزود، مونیکا با یک سطل پر از وسایل نظافت به آپارتمان راس می‌رسد. مونیکا می‌پرسد که آیا می‌تواند آپارتمانش را رایگان تمیز کند و در به رویش بسته می‌شود. اما او مونیکاست واگر نتواند کل آپارتمان را تمیز کند، حداقل می تواند چارچوب دربش را تمیز کند!

شاید خیلی‌ها حوصله، زمان و یا حتی توان جسمی تمیزکاری خانه به سبک مونیکا گلر را نداشته باشند؛ اما کسانی هستند که خدمات نظافت منزل به سبک مونیکا گلر ارائه می‌دهند و با کمک گرفتن از آنها می‌توانید خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید و از رندکی کردن در آن لذت ببرید.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو