بهترین ترفند های کالاف دیوتی موبایل برای پرو پلیر شدن!!

بهترین ترفند های کالاف دیوتی موبایل برای پرو پلیر شدن!!


منبع: فیگار

3

1402/12/16

20:22


یک پرو پلیر کالاف، ترفندهای مختلفی بلد است که بازی‌‌اش را به سطح بالاتر ببرد و بتواند دشمنانش را راحت‌تر بکشد. ترفند های کالاف دیوتی موبایل می‌توانند نقشی اساسی در…

بهترین ترفند های کالاف دیوتی موبایل برای پرو پلیر شدن!!

یک پرو پلیر کالاف، ترفندهای مختلفی بلد است که بازی‌‌اش را به سطح بالاتر ببرد و بتواند دشمنانش را راحت‌تر بکشد. ترفند های کالاف دیوتی موبایل می‌توانند نقشی اساسی در پیشرفت شما در بازی و رسیدن به سطح لجند داشته باشند. با تمام اهمیتی که ترفندهای کالاف دیوتی موبایل دارند، بسیاری از بازیکنان از آن‌ها اطلاع ندارند.

ما در این مقاله آموزش می‌دهیم که چگونه پرو پلیر شویم در کالاف و ترفندهای کالاف دیوتی مختلف را بررسی می‌کنیم. این ترفندها از ساده‌ترین چیزها مانند تنظیمات بازی تا برخی از رازهای بازی را شامل می‌شوند.

چگونه در کالاف پرو شویم؟

می‌توان گفت حرفه ای شدن در کالاف، نیازمند گذاشتن وقت و تلاش مستمر است؛ باید به قدری روی بازی وقت بگذارید که انگشتانتان به شکل غیر ارادی بهترین حرکات را انجام دهند. در این صورت است که می‌توانید همه دشمنان خود را بکشید. با این حال بسیاری از بازیکنان به دنبال راه‌های سریع‌تر و آموزش ترفند کالاف دیوتی موبایل هستند.

چگونه در کالاف پرو شویم؟

شما با دانستن ترفند های کالاف دیوتی موبایل می‌توانید در زمانی کم در بسیاری از جنبه‌های بازی پیشرفت کنید. ترفند های کالاف به شکل کلی روی سطح بازی شما تاثیر می‌گذارند و شما را بهتر از گذشته می‌کنند اما بهترین راه حرفه‌ای شدن، تمرین مستمر و با برنامه است. ما در ادامه این مقاله ترفند های جدید کالاف را به شما آموزش می‌دهیم.

5 ترفند حرفه ای شدن در کالاف دیوتی

۵ ترفند زیر، از بهترین ترفند های کالاف دیوتی موبایل هستند که شما را در بهتر بازی کردن یاری می‌کنند. با رعایت کردن این ترفندها، بالاخره می‌تواند آخرین نفر باقی مانده در زمین و تیم پیروز میدان باشید.

  • تمرین کنید تا پیروز میدان شوید
  • همیشه آماده باش!
  • لوکیشن ها را در نظر بگیرید!
  • گان ها رو کنترل کنید!
  • بهترین تنظیمات سنسیویتی رو داشته باش!
  • با خرید سی پی حرفه ای بازی کن!

لیست بالا شامل مهم‌ترین ترفند های کالاف دیوتی موبایل است که در ادامه به توضیحشان پرداخته‌ایم.

تمرین کنید تا پیروز میدان شوید

قطعا هیچ چیز مهم‌تر از تمرین کردن نیست؛ شما با تمرین کردن در هرکاری می‌توانید به بالاترین سطوح آن برسید و این موضوع تنها شامل کالاف دیوتی نمی‌شود. تمرین کردن را نمی‌توان یک ترفند در نظر گرفت؛ با این حال بسیاری از بازیکنان بدون هرگونه تمرینی، فقط به شکل بی‌هدف بازی می‌کنند که هیچ تاثیری روی بازی‌شان نمی‌گذارد.

ترفندها و استراتژی‌هایی را که یاد می‌گیرید، به شکل مستمر تمرین کنید. در بازی‌ها به دنبال نکات مختلف باشید و ترفندهایی را که یاد گرفته‌اید، به کار بگیرید. هدف‌‌گیری بهتر را تمرین کنید تا بتوانید به راحتی دشمنان خود را بکشید. به طور کلی می‌توان تمرین کردن را تنها راه حرفه‌ای‌تر شدن در کالاف دانست و اگر تمرین مناسب نداشته باشید، بقیه راه‌ها هم پاسخ‌گو نخواهند بود.

همیشه آماده باش!

در بازی همواره آماده رویارویی با دشمنان خود باشید؛ مهم نیست که شما در یک منطقه خلوت قرار گرفته‌اید یا در شلوغ‌ترین منطقه بازی قرار دارید. در تمام مدت بازی، تمرکز داشته و آماده حمله و دفاع باشید. یک لحظه غفلت می‌تواند باعث هدشات شدن توسط انمی شود.

همیشه تمام نقاط مپ را بررسی کنید، مراقب پناه‌گاه‌های مخفی باشید و همیشه با احتیاط وارد یک محیط بسته شوید. در این صورت می‌توانید دشمنانی را که مخفی شده‌اند، پیدا کنید و با آمادگی کامل با آن‌ها روبه‌رو شوید. هیچ‌گاه به شکل ناگهان وارد یک محیط نشوید، چرا که ممکن است در تله دشمنانتان بیفتید.

لوکیشن ها را در نظر بگیرید!

راجع به لوکیشن‌های مختلف کالاف دیوتی اطلاعات کافی داشته باشید و بهترین نقاط مخفی شدن، تله گذاشتن و حمله به دشمن را در هرکدام بلد باشید. مکان‌هایی که لوت‌های رده بالا بیش‌تر در آن‌ها ظاهر می‌شوند، یاد بگیرید تا لوت‌های لجند و اپیک را به دست آورید.

گان ها رو کنترل کنید!

هر یک از گان‌های کالاف، قدرت و سرعت شلیک متفاوتی دارند و درنتیجه لگد هرکدام نیز با دیگری متفاوت است. اسلحه‌ها در کالاف دیوتی مانند دنیای واقعی، لگد دارند و پس از هر شلیک لگد می‌زنند. کنترل لگد یا recoil تفنگ پس از شلیک، می‌تواند تاثیر به‌سزایی روی هدف‌گیری شما داشته باشد.

برای کنترل لگد اسلحه، به جای این که دستتان را روی ماشه نگه دارید، در فواصل زمانی کوتاه با توقف شلیک کنید؛ در این حالت اسلحه را بهتر کنترل می‌کنید. همچنین با هر اسلحه تمرین کنید تا میزان خاص لگد آن را به یاد داشته باشید. داشتن بهترین تنظیمات سنسیتیویتی کالاف هم به کنترل گان کمک می‌کند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

بهترین تنظیمات سنسیویتی رو داشته باش!

بهترین تنظیمات سنسیویتی رو داشته باش!

تنظیمات سنسیویتی کالاف، به نوع گوشی شما و سخت‌افزار آن بستگی دارد و می‌توان گفت این تنظیمات برای هر بازیکن منحصر به فرد است. در نتیجه اگر تنظیمات یک شخص دیگر را کپی کنید، نشانه‌گیری و سطح بازی‌تان کاهش پیدا خواهد کرد. تنظیمات مختلف را امتحان کنید تا بهترین تنظیمات سنسیویتی کالاف را بیابید.

تنظیمات حساسیت مناسب، لگد اسحله‌ها را کاهش می‌دهد و نشانه‌گیری‌تان را بهتر می‌کند. به یاد داشته باشید تنظیمات حساس‌تر، برای واکنش نشان دادن مناسب هستند و با تنظیمات پایین‌تر، می‌توانید بهتر نشانه‌گیری کنید. در نتیجه تعادل را بین این دو رعایت کنید.

با خرید سی پی حرفه ای بازی کن!

نمی‌توانید یک گیمر حرفه‌ای کالاف دیوتی را پیدا کنید که سی پی نخرد و فقط با سی پی‌های به دست آمده در کالاف، بازی کند. برای حرفه‌ای شدن لازم است تا سی پی بخرید و بتوانید بهترین آیتم‌ها را داشته باشید. در واقع خرید سی پی کالاف از ناشناخته‌ترین ترفند های کالاف دیوتی موبایل است.

شما با داشتن سی پی می‌توانید تجهیزاتتان را ارتقا دهید، آیتم‌ها و اسکین‌های جدید خریداری کنید و در نهایت با زدن گردونه‌ها، تفنگ‌های میتیک و لجند دریافت کنید. ممکن است شما هم مثل اکثر بازیکنان، سایت معتبری برای خرید سی پی کالاف نداشته باشید؛ ادامه این مقاله را بخوانید تا با ارزان‌ترین سایت سی پی آشنا شوید.

ایران موجو معتبرترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

ایران موجو معتبرترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید سی پی از سایت ایران موجو اعتبار بالای این فروشگاه در طی چندین سال سابقه درخشان آن است. ایران موجو با سابقه طولانی که در خرید سی پی و انواع پول بازی‌ها دارد بعنوان معتبر‌ترین سایت با بهترین قیمت سی پی ارزان و مطمئن شناخته می‌شود. با اطمینان کامل از قیمت سی پی کالاف و روش خریدی کاملا قانونی از سایت معتبر ایران موجو خرید کنید.

ایران موجو باسابقه‌ترین سایت خرید سی پی است که بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. شما با خرید سی پی کالاف از ایران موجو، ارزان‌ترین قیمت را پرداخت خواهید کرد و در کم‌تر از ۳ دقیقه سی پی را در اکانت خود خواهید دید. فقط کافی است تا یک بار از ایران موجو سی پی بخرید تا تمام سایت‌های دیگر را رها کنید.

شما از چه ترفند های کالاف دیوتی موبایل برای پرو پلیر شدن استفاده می کنید؟

ما مهم‌ترین ترفند های کالاف دیوتی موبایل را شرح دادیم؛ این ترفندها به صورت کلی بازی شما را بهتر می‌کنند و برای یک وضعیت خاص از بازی نیستند. با تمرین این ترفندها، به طور کلی بازیکن بهتری خواهید شد. شما به ما بگویید که از کدام ترفند های کالاف دیوتی موبایل استفاده می‌کنید؟ بازیکنان مبتدی چه نکاتی را برای حرفه‌ای شدن باید رعایت کنند؟

با نظر دادن، به بازیکنان مبتدی کمک کرده و ما را در نوشتن مقالات بهتر و مفیدتر یاری کنید.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو