وبسایت پاراج برای فارسی زبانان راه اندازی شد

منبع: فیگار

1

1402/12/21

14:06


بی‌تردید تا به امروز برند پاراج را در سایت های مختلفی شنیده اید. ایده ای که در تلاش است تا بتواند خدمات مفید و کارآمدی را برای فارسی زبانان ارایه…

وبسایت پاراج برای فارسی زبانان راه اندازی شد

بی‌تردید تا به امروز برند پاراج را در سایت های مختلفی شنیده اید. ایده ای که در تلاش است تا بتواند خدمات مفید و کارآمدی را برای فارسی زبانان ارایه دهد. هدف از راه اندازی پاراج دستیابی طرفداران فیلم و سریال های روز دنیا به منبعی برای کسی اطلاعات بیشتر از آثار منتشر شده و عناوین آینده است. امروزه بخش های بسیاری در این سرویس پیاده سازی شده است که بی‌شک میتوان آنرا منبع خوبی برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص فیلم و انیمیشن و حتی سریال ها دانست. برای آشنایی بیشتر و بهتر با این سرویس باما همراه باشید.

پاراج بخشی به نام نمایش را در اختیار داشته است که در آن می‌توانید شاهد فیلم ، انیمیشن ، انیمه ، سریال و مستندهای مختلفی از سراسر جهان باشید. هریک از دسته ها با ژانرهای مختلفی مدیریت خواهد شد که به آسانی می‌توانید به آثار مدنظر خود در سبک های متنوع دسترسی پیدا کنید. با اینکه پاراج مدت زمان کوتاهی فعالیت رسمی خود را آغاز نموده ولی در همین زمان توانسته بازخورد های مثبت بسیاری را کسب نماید و همین موضوع سبب محبوبیت آن در نزد دوست داران فیلم و سریال شده است. در این زمینه در هریک از عناوین قرار گرفته به اطلاعات خوبی اشاره شده است که باید بدانید برای تمامی آثار از تریلرهای نمایشی و پادکست های صوتی استفاده شده است که این موضوع می‌تواند شما را به شکل بهتری با فیلم و سریال ها آشنا کند. در این زمینه بدنیست بدانید که به خط داستانی و امتیاز آثار در سایت های دیگر نظیر imdb نیز اشاره شده است.

بخش دیگری که قصد معرفی آنرا داریم مجله می‌باشد. در این بخش شما میتوانید به مقالات مختلفی در سبک و سیاق های گوناگون دسترسی داشته باشید که هدف از اینکار آشنایی شما با بهترین های جهان در ژانر و سبک های مختلف است. موضوعی که می‌تواند زاویه دید شما نسبت به آثار منتشر شده را به شکل بهتری ترسیم نماید. در این زمینه نویسندگان فعال پاراج روزانه مقالات خوبی را در اختیار کاربران قرار میدهند که بدنیست نگاهی به آن داشته باشید. فارغ از موارد ذکر شده باید بدانید که در بخش مجله پاراج ، موضوعات فیلم و سریال ها تاحد ممکن سعی شده که به بهترین عناوین جدید و بهترین عناوین تاریخ اشاره شود که این موضوع می‌تواند شمارا با فیلم های برتر قدیمی که از نگاه بینندگان امروزی جا مانده است آشنا کند.

موضوع مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره داشت بخش بیوگرافی پاراج است. در این زمینه شما میتوانید با اطلاعات بسیار خوبی از بازیگران و کارگردانان و حتی نویسندگان مطرح جهانی آشنا شوید. در این زمینه سعی شده است تا به اطلاعات تکمیلی و خوبی از اشخاص اشاره شود که بیوگرافی بازیگران در این زمینه میتواند دیدگاه شما نسبت به آنها را تا حدودی تغییر دهد. لازم به ذکر است بدانید که در بیوگرافی تمام اشخاصی که در سایت به ثبت رسیده است موارد مهمی نظیر محصولات کار شده در قالب فیلم و سریال و حضور در موضوعات فرعی نیز درج شده است که این امر می‌تواند شمارا با اطلاعات خوبی از شخص مدنظر آشنا کند.

از دیگر عناوین مرتبط با وب سایت پاراج می‌توان به تشابه ماهیت آن به سایت imdb اشاره داشت در این زمینه شما می‌توانید با ابزارها سیستم‌های بسیار خوبی که به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته شده است مواجه شوید. این موضوع بی‌تردید مزیت‌های بسیاری را برای فارسی زبانان به همراه خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین آنها می‌توان به ترافیک داخلی وب سایت پاراج نسبت به منبع‌های مشابه را مد نظر دانست. در کنار این موضوع شما می‌توانید به صورت فارسی با تمامی اطلاعات مربوط به انیمیشن‌ها و فیلم‌ها و سریال‌ها و دیگر موضوعات آشنا شوید که این موضوع شما را از ترجمه متون و اطلاعات درج شده بی‌نیاز خواهد ساخت. لازم به ذکر است بدانید که تمامی اطلاعات و ساختارهایی که در اختیار شما قرار گرفته است به صورت کاملاً رایگان بوده که موضوع سبب خواهد شد تا نیازی به پرداخت هزینه برای دستیابی به سرویس‌ها و ابزارها نداشته باشید و با یک ثبت نام ساده در وب سایت پاراج بتوانید از آنها برای انجام دادن کارهای خود استفاده کنید. با توجه به تمامی توضیحات فوق امروزه می‌توان وب سایت پاراج را منبع مناسبی برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص انیمیشن‌ها و فیلم‌ها و سریال‌ها دانست که با پوشش قرار دادن موضوعات دیگر نظیر مستندها و انیمه‌ها می‌توان پاراج را سرویس خوبی برای دریافت اطلاعات در موضوعات نام برده دانست.

ناگفته نماند که ایده ها و ابزارهای دیگری نیز در دست توسعه بوده است که به زودی می‌توانید شاهد پیاده سازی آنها در این منبع ایرانی باشید. با توجه به این تفاسیر و بررسی منابع مشابه می‌توان این اطمینان را به فارسی زبانان داد که پاراج با برخورداری از مزایای بسیار توانسته عنوان بهترین منبع ایرانی مشابه IMDB را به خود اختصاص دهد که به نسبت دیگر سرویس های فعال در ایران از ویژگی‌های بیشتر و بهتری برخوردار است. ماهیت مشابه آن به سایت IMDB سبب خواهد شد تا بدون سردرگمی بتوانید به مواردی که برایتان درنظر گرفته شده است دسترسی داشته باشید و بدون نیاز به آموزش از ابزارها و بخش های موجود برای رفع نیازهای خود استفاده کنید.

با توجه به توضیحات فوق دیدگاه شما نسبت به این سرویس ایرانی چیست شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظرات و نقدهای خود نسبت به پاراج را برایمان به اشتراک بگذارید و اگر ابزار یا اطلاعاتی را مد نظر دارید که در این منبع به کارگیری نشده آن را با پشتیبانان این ایده در میان بگذارید.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو