چاپ فوری اوراق اداری

منبع: فیگار

1

1402/12/28

10:57


ست اداری یا اوراق اداری از مهم ترین اوراق موجود در تمامی کسب و کارها، شرکت ها و صنایع است و در این مطلب به این می پردازیم که ست…

چاپ فوری اوراق اداری

ست اداری یا اوراق اداری از مهم ترین اوراق موجود در تمامی کسب و کارها، شرکت ها و صنایع است و در این مطلب به این می پردازیم که ست اداری چیست، چه کاربردهایی دارد،  از چه مواردی تشکیل شده است، از چه شیوه هایی برای چاپ آن ها استفاده می شود و چگونه برای موسسه خود بهترین ست اداری را داشته باشیم.

 

اوراق اداری یا ست اداری

اوراق همان جمع ورق یا برگه است و اوراق اداری یا ست اداری به مجموعه ی از اوراق یا همان برگه هایی می گویند که وجود آن ها در هر سازمان و اداره ای ضروری است. برگه هایی که در مکاتبات درون سازمانی یا برون سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد و بایستی متناسب با هویت بصری یا رنگ سازمانی شرکت یا ارگان شما، لوگو شرکت یا برند شما و اطلاعات شرکت شما شخصی سازی شود، استفاده از اوراق اداری آماده یا بدون چاپ علاوه بر اینکه سازمان یا ارگان شما را بی دقت نسبت به جزئیات نشان می دهد، فرصت بسیار مناسبی برای برند سازی و تبلیغات را از شما سلب می کند. اوراق اداری استاندارد باید علاوه بر موجود بودن در تمامی سایزها، از رنگ سازمانی شما، لوگو شما، اطلاعات تماس و طراحی بسیار شکیل و زیبایی بهره مند باشد تا بتواند مجموعه شما را حرفه ای و موجه نمایش دهد.

دو مورد از مهم ترین اوراق سازمانی که در این مقاله به آن ها می پردازیم سربرگ و پاکت هستند.

 

چاپ ست اداری

در صورتی که قصد چاپ در تیراژ بالا را ندارید، بصورت آزمایش اوراق خود را چاپ می کنید، تعدادی از اوراق ناقص است و قصد تکمیل دارید یا بزودی نشانی یا شماره ها یا لوگو شما تغییر می کند و قصد دارید تا آن زمان تعداد کمی از اوراق خود را چاپ کنید بایستی از چاپ دیجیتال استفاده کنید. می توانید تعداد 100 عدد از هر محصولی که در نظر دارید را چاپ کنید و بصورت فوری تحویل بگیرید.

اما اگر قصد چاپ اوراق اداری خود را بصورت کلی و تعداد بالا دارید می توانید با انتخاب چاپ ست کامل اداری، مجموعه ای یک دست و با قیمت بسیار مناسب را بصورت چاپ افست انجام داده و تحویل بگیرید. در صورت انتخاب چاپ افست بهتر است همواره تصمیم خود را برای چاپ کمی زودتر بگیرید و زمان کافی برای انجام این فرایند را داشته باشید تا چاپ ست اداری شما به بهترین حالت انجام شده و با کیفیت عالی در زمان مورد نیازتان تحویل شما گردد.

 

سربرگ

یکی از مهم ترین برگه هایی که در هر سازمان یا شرکتی یافت می شود و در مکاتبات روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سربرگ ها هستند. این برگه ها معمولا کاغذهای سفیدی هستند که در اطراف، بالا یا پایین آن ها نام شرکت، لوگو، رنگ سازمانی و یا آدرس و تلفن شرکت درج می شود.

 

طراحی سربرگ

می توانید سربرگ های خود را بدون طراحی سفارش دهید، یا می توانید از طراح های آماده ما یا طرح های موجود در اینترنت استفاده کنید اما توصیه ما این است که حتما طراحی اختصاصی برای سر برگ خود داشته باشید و از این فرصت عالی برای برند سازی و افزایش وفاداری به برند خود استفاده کنید. در صورتی که طراحی مناسبی برای سربرگ خود ندارید این کار را به تیم حرفه ای طراحی خانه چاپ و گرافیک بسپارید.

 

 

چاپ سربرگ

برای چاپ سربرگ خود در تیراژ پایین و با بالاترین سرعت، چاپ دیجیتال سربرگ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. می توانید هر تعداد سربرگ که مورد نظرتان است را با طراحی اختصاصی خود 2 ساعته از ما بگیرید و یک هفته منتظر نمانید. اما در صورتی که تعداد بسیار زیادی سربرگ نیاز دارید چاپ افست سربرگ در تیراژ بالا قیمت مناسب تری خواهد داشت.

با چاپ در تیراژ کم این امکان را خواهید داشت که هر زمان که نیاز داشتید شماره تلفن، کانال تلگرام، آدرس سایت، لوگو، رنگ، یا طرح سربرگ خود را تغییر دهید.

چاپ فوری اوراق اداری

اما با چاپ تیراژ بالاتر بصورت افست می توانید با قیمت بسیار مناسب تری سربرگ خود را چاپ کنید. همچنین با انتخاب چاپ سربرگ و پاکت بصورت مشترک در ست اداری افست نیز علاوه بر یک دست شدن چاپ شما و رنگ های سازمانی شما می توانید با قیمت مناسب تری هر دو محصول خود را انجام دهید.

 

پاکت

برای ارسال برگه ها یا همان اوراق اداری برای مکاتبات داخلی یا خارجی برای حفظ محرمانه بودن برگه و مقاومت بیشتر کاغذ در فرایند های نقل و انتقال این برگه ها بایستی حتما درون پاکت قرار بگیرند. پاک می تواند ساده و بدون طرح باشد، طراحی آماده داشته باشد و یا کاملا اختصاصی برای سازمان شما طراحی شده باشد. بازهم توصیه ما استفاده از پاکت هایی با طراحی مخصوص به برند و شرکت شما با حفظ هویت بصری و رنگ سازمانی شماست.

پاکت ها در سایز های مختلفی چاپ و ساخته می شوند که مرسوم ترین آن یا همان پاکت نامه با نام پاکت ملخی شناخته می شود، سایز های دیگر عبارت اند از پاکت آ4 افقی و عمودی، پاکت ۱۸*۱۳ ، پاکت ۱۴*۲۰، پاکت ۱۶*۲۲، پاکت ۱۶*۱۶ و سایر سایزهای سفارشی شما

 

طراحی پاکت

 

شما می توانید پاکت خود را بدون طراحی سفارش دهید به شکلی کاملا سفید و یا روی کاغذهای بافت دار با رنگ و بافت خود کاغذ، یا اینکه از طرح های آماده ما و یا طرح های موجود در اینترنت برای پاکت خود استفاده کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اما هزینه اندکی که برای طراحی پاکت اختصاصی صرف می شود می تواند در برند سازی و تبلیغات شما استفاده فراوانی شود و چندین برابر هزینه اولیه برای شما بازگشت سرمایه خواهد داشت.

حتما برای پاکت خود از طراحی اختصاصی استفاده کنید، برای این منظور یا خودتان طراحی کنید، از یک طراح استفاده کنید و یا طراحی و چاپ پاکت خود را به ما بسپارید و با خیال راحت پاکت سفارشی خود را آماده و با کیفیت عالی از ما تحویل بگیرید.

 

چاپ پاکت

چاپ فوری اوراق اداری

بهترین شیوه برای چاپ پاکت در تیراژ پایین و سرعت بالا استفاده از فناوری چاپ دیجیتال است. با چاپ دیجیتال پاکت می توانید حتی 100 عدد پاکت را با طرح اختصاصی خود چاپ کنید و 2 ساعته از ما تحویل بگیرید. اما اگر پاکت در تیراژ بالا نیاز دارید با چاپ افست با اینکه زمان چاپ طولانی تر از چاپ دیجیتال خواهد بود اما قیمت مناسب تری در ازای تعداد به دست خواهد آمد.

 

سربرگ و پاکت دو مورد از مهمترین اوراق اداری هستند که درباره هریک خواندید. با این حال برگه های مهم دیگری در سازمان ها و شرکت های مختلف استفاده می شود که با چاپ با کیفیت می تواند به نقطه قوت شرکت و سازمان شما تبدیل گردد. فاکتور رسمی، بروشور، پوستر و تابلوهای تزئینی یا اطلاعاتی، دفترچه و سررسید های سازمانی، تقویم رومیزی، کارت ویزیت و کاتالوگ و ژورنال از دیگر مواردی هستند که برای اداره، شرکت و سازمان خود به آن ها نیاز خواهید داشت.

 

چرا خانه چاپ و گرافیک

خانه چاپ و گرافیک با مدیریت سیاوش اسکندرنیا با در اختیار داشتن بروز ترین پرینترهای صنعتی، دقیق ترین دستگاه های برش میلیمتری، بهترین ماشین آلات صحافی و دارا بودن متنوع ترین کاغذهای ساده و فانتزی و انواع پوشش چاپ در کنار مجرب ترین اپراتور های آموزش دیده، قادر به انجام تمامی سفارش های چاپی شما در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ممکن است. چاپ دیجیتال 2 ساعته در حداقل تیراژ و بالاترین کیفیت و چاپ افست اقتصادی در تیراژ بالا با هزینه مناسب باعث می شود هر محصولی که در نظر دارید را بتوانید به آسانی چاپ کنید.

با مراجعه به سایت خانه چاپ و گرافیک و ورود به صفحه هر محصولی که تمایل دارید با انتخاب نوع کاغذ، ابعاد محصول و تیراژ مورد نظر قیمت به روز آن را مشاهده بفرمایید، مقایسه کنید و سفارش خود را به آسانی ثبت نمایید.

 

نشانی وبسایت:             digichapograph.com

 

شماره های تماس:         02188810360 — 02188848450 — 02188832940 — 02188836439

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو