مشخصات میلگرد نیشابور در شهر آهن؛ اطلاعات ضروری برای خریداران

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/10

08:41


کارخانه میلگرد نیشابور به عنوان قطب سوم فولاد کشور و تولیدکننده محصولات میلگرد آجدار با استفاده از تاییدیه‌های استاندارد بین‌المللی نه تنها به بازار داخلی بلکه به بازارهای بین‌المللی نیز تاثیر دارد.

مشخصات میلگرد نیشابور در شهر آهن؛ اطلاعات ضروری برای خریداران

مجتمع فولاد خراسان یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران است. با تکنولوژی‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، این مجتمع قادر به تولید بیش از یک و نیم میلیون تن از مقاطع فولادی با کیفیت بالا برای بازار داخلی و خارجی است. این تولیدات به دلیل کیفیت برجسته و استانداردهای بین‌المللی درخشان، در بازار جهانی نیز مورد محبوبیت واقع شدند. اگر می خواهید مشخصات میلگرد نیشابور را بدانید، این مطلب را مطالعه کنید.

مشخصات میلگرد ساده نیشابور

کارخانه میلگرد نیشابور انواع مختلف میلگرد ساده و آجدار گرید A3 با آج 400 و آج 340 را تولید و روانه بازار می‌کند. میلگردهای ساده نیشابور که با علامت مشخصه "س240" هستند با سایزهای 10 تا 50 میلی‌متری تولید می‌‌شوند. این محصولات از حداقل تنش تسلیم 240 نیوتن بر میلی‌متر مربع و حداقل مقاومت کششی برابر با 360 نیوتن بر میلی‌متر مربع برخوردار است، همچنین حداقل ازدیاد طول نسبی این نوع میلگردها 25 درصد ثبت شده است.

مشخصات میلگرد آجدار نیشابور

کارخانه میلگرد نیشابور به عنوان قطب سوم فولاد کشور و تولیدکننده محصولات میلگرد آجدار با استفاده از تاییدیه‌های استاندارد بین‌المللی نه تنها به بازار داخلی بلکه به بازارهای بین‌المللی نیز تاثیر دارد. محصولات میلگرد آجدار با آنالیز A3 در اندازه‌های مختلف، از 10 تا 32 میلی‌متر، توسط کارخانه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همانطور که بیان شد، میلگردهای آجدار نیشابور با گرید A3 با آج 340 (مارپیچی) و 400 ( جناقی) تولید می‌شوند. کارخانه فولاد خراسان توانایی تولید میلگردهای آجدار جناقی را با استفاده از عملیات حرارتی Quench- Temper دارد. این عملیات به منظور بهبود خواص فیزیکی میلگرد صورت می‌گیرد. میلگرد های آجدار نیشابور طبق تاییدیه ها و استاندارد بالا تولید می شود. این تاییدیه‌ها و استانداردها نشان از کیفیت بالای محصولات میلگرد نیشابور دارند و از اهمیت و اعتبار بالای این محصولات در صنعت ساختمانی و صنایع مختلف خبر می‌دهند.

علامت اختصاری میلگرد نیشابور

کارخانه میلگرد نیشابور با تمرکز بر کیفیت و استفاده از استانداردهای بین‌المللی، نقش مهمی در تامین میلگرد برای صنعت ساختمانی و صنایع مختلف ایفا می‌کند و به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور کمک می‌کند. هر کارخانه فولادسازی برای شناساندن محصولات خود به مصرف‌کنندگان از یک علامت مشخصه استفاده می‌کند. با اطلاع از این علائم اختصاری می‌توانید متوجه شوید که میلگرد مورد نظر متعلق به کدام مجتمع تولیدی است. علامت اختصاری کارخانه نیشابور KSC است که روی بدنه میلگردها حک می‌گردد. البته قبلا علامت دیگری رو محصول حک می شد و آن کلمه ی N روی آج این محصولات بود و خریداران از روی آج می توانستند آن را تشخیص دهند، اما امروزه علامت KSC تغییر یافته است.

میلگرد

استانداردهای میلگرد نیشابور

میلگردهای نیشابور را از فولاد کربنی می‌سازند که توسط نورد گرم و به صورت میله های گرد تولید می شوند. هنگام تولید میلگرد، استانداردهای مختلفی مدنظر قرار می گیرد که این استانداردها می تواند در هر کشوری متفاوت باشد.کارخانه میلگرد نیشابور محصولات متنوع خود را بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 3132 و با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کند، همچنین این شرکت با ظرفیت تولید 550 هزار تن میلگرد در سال به راحتی می‌تواند نیاز بازار داخلی به میلگرد و مقاطع فولادی را برطرف سازد. شما می توانید این میلگرد های استاندارد نیشابور را از فروشگاه شهر آهن بخرید. قیمت میلگرد آنلاین امروز را در سایت شهر آهن مشاهده کنید.

وزن میلگرد نیشابور

یکی دیگر از مشخصات میلگرد نیشابور وزن آن است. این محصول جزو میلگردهای سنگین وزن بازار به شمار می‌رود. وزن میلگرد برای ساختمان‌سازی بسیار مهم است. وزن میلگرد تعیین کننده برای تحمل بارها و نیروهای مختلف در سازه‌ها است. میلگرد با وزن مناسب برای نیازهای سازه و بارهای متعددی که بر روی آن اعمال می‌شود، باید انتخاب شود.

وزن میلگرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو