کلینیک زیبایی ماه طلایی، مورد اعتماد و به‌صرفه!

کلینیک زیبایی ماه طلایی، مورد اعتماد و به‌صرفه!


منبع: نی نی بان

210

1399/5/26

13:30


مشاوره و ویزیت رایگان جزئی کوچک از خدمات «مرکز زیبایی ماه طلایی» است. اما این مرکز سعی دارد شما را در استفاده از خدمات پوستی، با رویکردی علمی همراه کند تا به هیچ وجه به پوست شما آسیب نرسد.

اینجا، مرکز مورد اعتماد شماست!

اگر تا‌کنون به یک مرکز متخصص پوست مراجعه نکرده‌اید، همین الان تلفن را برداشته و برای گرفتن وقت اقدام کنید. همراهی یک مرکز تخصصی پوست مزایای بسیاری دارد. یک متخصص پوست به شما کمک می‌کند که از یک برنامه درمانی علمی برای رفع مشکلات پوستی خود پیروی کنید؛ برنامه‌ای که به‌طور خاص برای شما طراحی شده است. علاوه‌بر این، معاینات منظم به متخصص پوست اجازه می‌دهد وضعیت پوست شما را به‌ طور کامل پیگیری کرده و دستورات جدیدی برای مراقبت از پوست ارائه کند. «مرکز زیبایی ماه طلایی» با همراهی متخصصین حاذق، یکی از بهترین مراکز پوست جهت حفظ شادابی و زیبایی پوست شماست.

 

کلینیک زیبایی ماه طلایی، مورد اعتماد و به‌صرفه!

 

چرا حفظ پوست خوب مهم‌تر از همه چیز است؟

آیا به‌خاطر نگرانی‌هایی که در‌مورد چین و چروک دارید، پوست‌تان چروک شده است؟ توجه داشته باشید که پوست‌تان برای همیشه زیبا نخواهد ماند. از این رو، به انجام اقدامات پیشگیرانه فکر کنید تا در برابر روند پیری تسلیم نشوید. به توصیه کارشناسان و متخصصین «مرکز زیبایی ماه طلایی»، بهتر است خانم‌ها از ۲۰ سالگی به‌دنبال خدمات ومحصولاتی باشند تا نیاز‌های پوست‌شان را برطرف کنند. این مرکز حتم دارد که می‌تواند بهترین پوست را برای شما بیافریند و حفظ کند.

 

کلینیک زیبایی ماه طلایی، مورد اعتماد و به‌صرفه!

 

الکی هزینه نکنید چون...

کلیه خدمات زیبایی و درمانی در «مرکز زیبایی ماه طلایی» توسط متخصص و جراح انجام می‌شود. همه ما دوست داریم همیشه جوان بمانیم و در بیشتر مواقع برای رسیدن به این هدف هزینه‌های زیادی متحمل می‌شویم. از خرید محصولات گران‌قیمت مراقبت از پوست گرفته تا استفاده از بوتاکس و فیلر و انواع جراحی‌های زیبایی. اما پوست بسیار حساس است و استفاده نادرست از همان محصولات مراقبتی گران و عدم مراقبت از آن می‌تواند تمام وقت و هزینه شما را هدر دهد. گاهی اوقات، هزینه نکردن بهتر از هزینه کردن است. متخصصان «مرکز زیبایی ماه طلایی» به شما کمک می‌کنند مثل ماه بدرخشید و پوست حساس و لطیف‌تان را بر اثر توصیه‌های نادرست خراب نکنید.


مرکز زیبایی ماه طلایی

*مراجعه با تعیین وقت قبلی* 
کلیه خدمات زیبایی و درمانی توسط متخصص و جراح انجام می شود. 
هایفو جدیدترین روش برای جوانسازی فقط در یک جلسه با دستگاه دابلو 
خدمات زیبایی: 
تزریق ژل لب، بوتاکس، فیلر خط خنده، کاشت نخ، زاویه سازی، میکرونیدلینگ، مزوتراپی 
خدمات جراحی: 
انواع جراحی های زیبایی، بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، پیکرتراشی، لیپوماتیک، پروتز 
مشاوره و ویزیت رایگان 
جشنواره زمستانه کلینیک زیبایی ماه طلایی آغاز شد 
تزریق ژل ٢٥٠ هزار تومان به مدت محدود 
بوتاکس ٣٥٠ هزار تومان به مدت محدود

کلینیک زیبایی ماه طلایی، مورد اعتماد و به‌صرفه!

شریعتی، محدوده ی متروی شریعتی

کلینیک زیبایی ماه طلایی، مورد اعتماد و به‌صرفه!

02122870061 و 09193649373

کلینیک زیبایی ماه طلایی، مورد اعتماد و به‌صرفه!

golden_moon_clinic@

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو