Chris DElia Tig Notaro

بعضی از صحنه‌های فیلم زامبی کمدی «ارتش مردگان»  نت‌فلیکس به کارگردانی «زک اسنایدر» دوباره فیلمبرداری خواهد شد چرا که «کریس دی‌ایلیا» بازیگر مرد این فیلم باید با «تیگ نوتارو» استند-آپ کمدین زن جایگزین شود. این تغییر پس از مطرح‌ شدن اتهامات آزار جنسی و اخراج او از آژانس‌های مختلف در ماه‌های اخیر صورت گرفته است. نت‌فلیکس نیز پروژه‌ی دیگری با بازی این بازیگر را کنسل کرده است. نت‌فلیکس گزارش «هالیوود ریپورتر» در این باره را تأیید کرده و می‌گوید فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما،اتهامات آزار جنسی اوایل تابستان علیه دی‌ایلیا مطرح شدند و ادعا شد که او با زنانی که سن آن‌ها بعضاً به ۱۶ سال می‌رسیده روابط جنسی ناشایست داشته است. دی‌ایلیا پیش از پاندمی ویروس کرونا فیلمبرداری «ارتش مردگان» را به پایان رسانده بود.

 

ارتش مردگان

نوتارو صحنه‌های جدید را در مقابل پرده‌های سبز بازی می‌کند و سپس با کمک تکنولوژی درون فیلم قرار می‌گیرد. «ریدلی اسکات» نیز در فیلم «همه‌ پول‌های دنیا» به همین شکل «کریستفر پلامر» را با «کوین اسپیسی» متهم به آزار جنسی جایگزین کرده بود.

«ارتش مردگان» که دنباله‌ای برای «طلوع مردگان»  دانسته می‌شود، در مورد گروهی از سربازان است که پس از ورود زامبی‌ها به لاس وگاس، سعی دارند دست به سرقت بزنند.

اسنایدر در حال حاضر مشغول کار بر روی «لیگ عدالت کات اسنایدر»  برای HBO Max است که سال آینده میلادی پخش خواهد شد. این کارگردان برای این فیلم نیازی به فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها ندارد اما باید بر روی تصاویری که پیش‌ از جدایی خود از پروژه در سال ۲۰۱۷ ضبط کرده بود کار کند. این پروژه بنابر چند گزارش بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت، در حالی که برادران وارنر برای تولید کات قبلی ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود. انتظار می‌رود کات اسنایدر یک فیلم چهار ساعته باشد و به گفته‌ی فیلمساز از هیچ‌یک از صحنه‌هایی که «جاس ویدن» فیلمبرداری کرده استفاده نشود.