iPad تاشو با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در راه است.

منبع: آسمونی

133

1398/4/15

11:41


شایعه : تحلیلگرها پیش بینی کرده اند Apple در حال کار بر روی iPad تاشو با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G می باشد.

شروع سال باشور و هیجان تاشو ها بود، اگرچه که هنوز محصولات واقعی آماده عرضه برای قفسه ی مشتریان نشده است پس از آن که تحلیلگر ها پی به مشکل دوام صفحه نمایش GALAXY Fold سامسونگ بردند و کمپانی سامسونگ به طور نامحسوس انتشار این محصول را به تعویق انداخت.

یک گزارش از IHS Markit می گوید که Apple در حال توسعه یک دیوایس تاشو از خودش می باشد؛ یک گوشی نه، بلکه یک iPad تاشو !

هنوز واضح و مشخص نیست که iPad تاشو یک صفحه خم شونده را به مانند نمونه های اولیه سامسونگ و هوآوی تجربه می کند ، یا بیشتر شبیه به لپتاپ هایی با فاکتور شکلیه دو صفحه نمایش به همراه کیبورد مجازی در هر صفحه نمایش احتمالا به جای یک کیبورد فیزیکی.

رندرهای اولیه مفهومی از iPad تاشو

این محصول ظاهرا مشابه سایز صفحه نمایش مک بوک می باشد، که به مانند صفحه 12.9 اینچی iPad pro کشیده نشده باشد.اگرچه راحته که تصور کنیم که چگونه سایز iPad mini که  غیر تاشو باشد به 13 تا 15 اینچ  می توان وادار کرد!

iPad تاشو (Foldable iPad) همجنین از شبکه ارتباطی 5G برای مرور و جستجوی سریع اینترنتی بر طبق گفته ی تحلیلگرها بهره می برد.

البته که این گزارش کاملا تایید شده نیست ، گرچه که از تحلیلگر های زنجیره تامین بدست آمده، با این حال مدارکی مبنی بر اینکه Apple در حال حاضر در حال تولید اجزای این محصول یا هر چیز دیگری مشابه آن در حال حاضر باشد وجود ندارد.

محصول 5G کمپانی Apple به نظر هنوز به مانند یک امید واهی می باشد، و به طور واقعی ممکن است سال ها با این محصول فاصله داشته باشیم.Apple در حال حاضر درگیر شبکه 5G قوی برای گوشی های iPhone  خود می باشد که تا به این نقطه به خوبی مستند شده است.

ما انتظار نداریم که تا اواخر سال 2020 گوشی 5G خود را Apple  روانه بازار کند.

از طرف دیگر خیلی عجیب می باشد اگر iPad تاشو ی خود را تا سال 2021 یا دیرتر از آن عرضه نکند.

تعدادی شایعات نیز در ابتدای سال میلادی جدید نیز مبنی بر اینکه Apple  شبکه 5G را بر روی آیپد قبل از آیفون عرضه می کند،گویا همزمان با معرفیه سخت افزار جدید آیپد در بهار سال 2020.

 

 

 

0/5 ( 0 نظر )


منبع : 9to5mac

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو