دانلود بازی Slap City برای کامپیوتر – نسخه کرک‌شده ALI213

دانلود بازی Slap City برای کامپیوتر – نسخه کرک‌شده ALI213


منبع: دانلود ها

108

1399/7/1

20:24


Slap City یک بازی جنگی پلتفورمر است که ترکیبی عالی از شخصیت‌های جهان Ludosity را برای شما به ارمغان می‌اورد. این بازی را می‌توانید به‌صورت آفلاین یا آنلاین تجربه کنید. حالت‌های مختلف هم در این بازی وجود دارد که با حضور در آن‌ها، می‌توانید در رتبه بندی جهانی حضور داشته و مهارت‌های خود را به رخ دیگر بازیکنان بکشید. بازیکنان جدید هم کم کم اضافه می‌شوند و رقابت برای نبرد سنگین‌تر می‌شود. طراحان این بازی را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که علاقه‌مندان از آن لذت برده و بتوانند شخصیت‌های مورد علاقه خود را در بازی بسازند. هرکدام از این شخصیت‌ها سبک نوآورانه‌ای دارند و ریتم متفاوتی را نشان می‌دهند. در بخش آنلاین می‌توانید با چهار بازیکن حرکت کرده و انواع حالت‌ها را تجربه کنید. می‌توانید در نبردهای یک به یک نیز با دیگر بازیکنان رقابت کرده و به مراحل پایانی برسید. بازی در برخی حالات مبتنی بر تیم دنبال می‌شود و بدون همکاری نمی‌توانید از چنین مراحلی عبور کنید. کسب امتیازات بیشتر نیز به‌معنای ارتقای هرچه بیشتر مهارت‌ها خواهد بود و کار را برای‌تان ساده‌تر خواهد کرد.

Slap City PC-ALI213

دانلود-بازی-Slap-City

شما در بازی Slap City می‌توانید نوآوری‌های جدید صنعت بازی را تجربه کرده و با مکانیسم کلی آشنا شوید. فراموش نکنید که گاهی اوقات حتما باید استراحت کرده و به شخصیت بازی اجازه دهید که نیروی خودش را جمع کندو در غیراینصورت نمی‌توانید آسیب‌های بدنی خود را جبران کنید. بازی حالت کارتونی و گرافیک بسیار جذابی دارد که هر بازیکنی را فارغ از گیم‌پلی سرگرم خواهد کرد. اما بیاد داشته باشید که سادگی گرافیک را نباید به سادگی گیم‌پلی بازی ربط دهید و چالش‌های بازی متناسب با بهترین آثاری است که در این صنعت روانه بازار می‌شود. همین روند و چالش سخت، بازیکنان جذاب زیادی را به‌دور خود جذب کرده است. گیم‌پلی بازی علارغم اینکه در ابتدا ساده است، اما آنقدر المان‌های جدید به آن اضافه می‌شوند که به خاطر سپردن آن‌ها را سخت و پیچیده می‌کنند.

info

Slap City is a Seriously Fun platform fighter with a perfect mix of characters from the Ludosity universe. Play Locally or Online. Slap it hard in Ranked or fast and loose in Slap Ball game mode. We are the original inventors of Clutch Technology.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or later

Processor: SSE2 instruction set support

Memory: 1 GB RAM

Graphics: DirectX/OpenGL/Vulkan Compatible

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ALI213:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما بازی را در یک مسیر کوتاه مثلا D:\Games اکسترکت کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Slap City-ALI213 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو