پلیس ایتالیا: سوارز در امتحان زبان تقلب کرده است!

منبع: سیمرغ

67

1399/7/2

11:35


پلیس ایتالیا: سوارز در امتحان زبان تقلب کرده است!

پلیس ایتالیا پرونده‌ای باز کرده که در آن تقلب لوئیس سوارز در امتحان زبان ایتالیایی جهت اخذ پاسپورت این کشور را بررسی کند

تقلب سوارز در امتحان زبان ایتالیایی

سوارز هفته گذشته به ایتالیا سفر کرد تا امتحان زبان B1 خود را پشت سر بگذارد و سپس به یوونتوس بپیوندد. او امتحان را گذراند اما انتقالش به یوونتوس سرانجامی نداشت زیرا مدارک مورد نیاز آماده نشده بود.

در همین زمینه رسانه گازتا دلو اسپورت افشا کرده، پلیس ایتالیا به این امتحان ورود کرده تا امکان تقلب را بررسی کند.

در بیانیه پلیس ایتالیا آمده: اتفاقاتی غیر عادی در زمان برگزاری امتحان زبان ایتالیایی لوئیس سوارز که در تاریخ ۱۷ سپتامبر برگزار جهت اخذ مدرک شهروندی برگزار می‌شده، رویت شده است.

مسئولین امتحان باور دارند سوارز سوال‌ها را پیش از امتحان در اختیار داشته و به این ترتیب او با وجود دانش کم زبانش توانسته این امتحان را با قبولی پشت سر بگذارد.

در ادامه بیانیه آمده: از تحقیقات به نظر می‌رسد مباحث استفاده شده در آزمون قبلا مورد توافق و اطلاع داوطلب قرار گرفته و نمره او حتی پیش از برگزاری امتحان به او داده شده است. در حالی که طبق بررسی‌ها او در جریان کلاس‌ها دانش کمی از زبان ایتالیایی داشته است.

رسانه گازتا به تعدادی از شواهد دست پیدا کرده و چند اظهارنظر از مسئولان امتحان را هم منتشر کرده است. یکی از مسئولین گفته: او سالی ۱۰ میلیون یورو در سال درآمد دارد و باید قبول شود! شخص دیگری در پاسخ او می‌گوید اما اگر او نتواند افعال را صرف کند و تنها با مصدرها صحبت کند چه؟

یک شخص دیگر گفته: به من بگویید چه نمره‌ای باید به او بدهیم تا من آن نمره را آماده کنم؟ شخص دیگری هم گفته: اگر او امتحان را قبول نشود ما نابود می‌شویم!

و در نهایت یک نفر هم گفته: ما او را به خوبی آماده کرده‌ایم. او قسمتی از امتحان را حفظ کرده است!

گفتنی است پلیس در حال تکمیل مدارک است تا مشخص شود سوارز قطعا چنین تخلفی انجام داده است یا خیر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو