جشن تولد الهه منصوریان در ۲۹ سالگی در جمع خانواده اش

جشن تولد الهه منصوریان در ۲۹ سالگی در جمع خانواده اش


منبع: پرشین وی

169

1399/7/3

11:26


در این تصاویر جشن تولد الهه منصوریان را در جمع خانواده اش می بینید

جشن تولد الهه منصوریان در ۲۹ سالگی در جمع خانواده اش

الهه منصوریان ووشوکار معروف ایرانی است که همراه دو خواهرش دراین رشته فعالیت می کنند. این خواهران با حضور در برنامه ماه عسل احسان علیخانی معروف شده و از آن بعد بیشتر دیده شدند. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری از جشن تولد الهه منصوریان را برای شما قرار دهیم که در اینستاگرامش منتشر کرد.

جشن تولد الهه منصوریان

الهه منصوریان با انتشار عکس زیر نوشت:

تولد، هماره با شادی، محبت وجشن همراه است. روزها با هم تفاوت بسیار دارند و در تقابل سال ها، تفاوت ها چشمگیر.امروز، سالی دیگر از عمرم کاسته شد. امروز یک سال بر تجربه هایم افزوده شد. تجربه در گذر زمان، متولد می شود و اگر این تجربه ها، اندوخته دانش و اندیشه، برای پیشرفت و تعالی باشد، شادی آور و شعف انگیز خواهد بود و آن‌زمان است که در سالروز تولد، نه تنها از کاسته شدن عمر، غمگین نمی شویم، بلکه تجربه اندوزی و پختگی مان را جشن می گیریم.

پختگی در زندگی، پختگی در کار، پختگی در هدف، پختگی در دوستی و
محبت کردن. سپاس از تمام کسانی که در این تجربه اندوزی و پخته شدن،
با من سهیم بودند و شادی این جشن را برایم صدچندان کردند.

تولد الهه منصوریان

تولد الهه منصوریان ووشوکار

تولد الهه منصوریان

تولد الهه منصوریان ورزشکار

تولد ووشوکار معروف

تولد ووشوکار معروف

تولد بانوی ورزشکار

تولد بانوی ورزشکار

تولد ورزشکار معروف

تولد ورزشکار معروف

جزئیات بیشتر درباره صحبت های الهه منصوریان درباره ووشو

الهه منصوریان زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۰ در سمیرم، اصفهان ووشوکار ایرانی در بخش سان‌دا است. وی تاکنون موفق به کسب سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شده‌است. نشان نقره در سال ۲۰۰۹ و برنز در سال ۲۰۱۱ از دیگر افتخارات او در مسابقات جهانی می‌باشد. منصوریان در بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ نشان نقره و در گوانگژو ۲۰۱۰ مدال برنز کسب کرده است. دو خواهر دیگر او شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان از قهرمانان به‌نام ووشوی ایران و جهان می‌باشند

الهه منصوریان

الهه منصوریان

به بهانه تولد الهه منصوریان درباره این ورزشکار صحبت می کنیم. الهه منصوریان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در مورد اینکه
نظر شما با خواهرانتان متفاوت بود، اظهار داشت: دلیل اینکه نظرات مان
متفاوت بود این نبود که ما همسوی فدراسیون ووشو نباشیم و مخالفت کنیم.
بلکه هر سه کاندیدا خوب بودند و این آزادی وجود داشت که هرکسی
دوشت داشت به نامزد مورد نظرش رای دهد.

صحبت های الهه منصوریان

شهربانو از فرد دیگری حمایت کرد و من از صدیقی. باید به نظرات همدیگر
احترام بگذاریم. صدیقی می‌تواند تلاش کند و با افرادی هم که مخالفش بودند،
همسو شود. ما الان جایگاه خیلی خوبی داریم و نگه داشتن آن قطعا سخت است.

خواهران منصوریان

خواهران منصوریان

وی در مورد اینکه شهربانو گفته بود از فرد دیگری حمایت کردم و شاید آینده ورزشی ام به خطر بیفتد و نظر شما چیست، گفت: درست است که علی نژاد از فدراسیون رفته است، اما اینجا خانه او است و جایی است که ما را بزرگ کرده و فدراسیون را به ثمر نشانده است. قطعا صدیقی هم همین راه را می‌رود. او حتما با شهربانو صحبت خواهد کرد و در نهایت همگی دور یک میز جمع می‌شویم و برای موفقیت ووشو برنامه ریزی می‌کنیم.

خواهران ورزشکار

خواهران ورزشکار

قهرمان ووشو بانوان در مورد اینکه قراردادش با باشگاه چینی به کجا رسید، عنوان کرد: ابتدا بگویم که قرار بود با یک حریف چینی برای کمربند رقابت کنم که کرونا همه چیز را به هم ریخت. باشگاه چینی هم تا دو ماه قبل حقوق مرا واریز می‌کرد تا مشکل مالی نداشته باشم. تا الان هم اجازه برگزاری مسابقه را نداده‌اند و امیدوارم شرایط بهتر شود، چون این وضعیت ناراحت کننده است و ما هم درآمدی نداریم. نمی‌خواهم گلایه کنم، اما جوایزمان هم داده نشده است.

اینستاگرام و دانشجو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو