دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 + نسخه هک شده + آپدیت

دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 + نسخه هک شده + آپدیت


منبع: پی سی دی

152

1399/7/4

22:16


دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 + نسخه هک شده + آپدیت

 

Killzone: Shadow Fall آخرین سری از بازی های موفق Killzone می باشد که تنها برای کنسول پلی استیشن 4 ساخته شده است. این بازی PS4 توسط شرکت Guerrilla تهیه دیده شده است. 30 سال بعد از وقایع Killzone 3 ، دنیا به مکانی متفاوت تبدیل شده است. 2 جناح رقیب به نام های Helghast و Vektans در کنار یکدیگر زندگی می کنند و توسط دیواری وسیع از یکدیگر جدا شده اند. در میان تعداد زیادی سرباز، یک سرباز ویژه به نام Lucas Kellan یکی از بهترین ها می باشد. شما به عنوان Lucas Kellan باید از خانه و چیزهای که به انها ایمان دارید محافظت کنید. برقرار صلح بین دو طرف وقتی که هیچ اعتمادی وجود ندارد کاری بسیار دشوار است. با افزایش درگیری ها، ماموریتی به نام Echo به شما واگذار می شود. جهت دانلود بازی Killzone: Shadow Fall برای PS4 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امکانات بازی Killzone: Shadow Fall PS4 :

  • قهرمان جدید برای ظاهر جدید بازی : شما به عنوان سرباز ویژه  Lucas Kellan برای برقراری صلح بین دو جناح ISA و Helghast انتخاب شده است. هر قدم اشتباه می تواند باعث از دست دان کنترل و ایجاد درگیری شود.
  • اسلحه های جدید و مربوط به آینده : OWL، اسلحه همه کاره، هواپیمای بدون سرنشین جنگی و بسیاری دیگر انواع اسلحه در اختیار شما قرار دارند که باید به صورت تاکتیکی از آنها استفاده کنید.
  • جنگ سرد علمی تخیلی بسیار واقع گرایانه : در جایی که دشمنان مجبور به همزیستی مسالمت آمیز هستند، بی اعتمادی باعث افزایش درگیری ها و شکل گیری یک جنگ تمام عیار می شو.
  • طراحی شده برای نسل جدید بازی ها : آزادی بسیار بالای در گیم پلی تاکتیکی بازی از ویژگی های مختص این بازی می باشد که قدرت گرفته از کنسول جدید پلی استیشن 4 است. کنترل های بهینه شده و منحصر به فرد را در این بازی تجربه خواهید کرد.
دانلود

دانلود نسخه هک شده بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 | حجم: 37GB

#حجمسرور پی سی دی
12GBDOWNLOAD
22GBDOWNLOAD
32GBDOWNLOAD
42GBDOWNLOAD
52GBDOWNLOAD
62GBDOWNLOAD
72GBDOWNLOAD
82GBDOWNLOAD
92GBDOWNLOAD
102GBDOWNLOAD
112GBDOWNLOAD
122GBDOWNLOAD
132GBDOWNLOAD
142GBDOWNLOAD
152GBDOWNLOAD
162GBDOWNLOAD
172GBDOWNLOAD
182GBDOWNLOAD
191.69GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– توجه: این بازی فقط برای کنسول PS4 با Firmware هک شده 5.05 به بالا قابل اجرا خواهد بود:

– جهت مشاهده آموزش هک کنسول PS4 به نسخه 5.05 کلیک کنید

– ID بازی : CUSA00190

دانلود آپدیت v1.18 نسخه هک شده بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 | حجم: 2.5GB

#حجمسرور پی سی دی
12GBDOWNLOAD
2589MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com


دانلود نسخه Region USA بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 | حجم: 37GB

 
  • توجه: این نسخه هیچگونه ارتباطی با هک کنسول PS4 نداشته و تنها برای کاربرانی است که این بازی را از طریق PSN خریداری کرده اند.

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر
راهنمای نصب
1. پس از دانلود بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. فایل ها را توسط برنامه PSX Download Helper به کنسول منتقل کنید. (جهت مشاهده آموزش کار با PSX Download Helper کلیک کنید).
3. پس از اتمام مراحل کپی بازی را اجرا کنید.
ID بازی : CUSA00190
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
تریلر

دانلود بازی Killzone Shadow Fall برای PS4 + نسخه هک شده + آپدیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو