چگونه به استوری قبلی استوری جدید اضافه کنیم

منبع: نیک شو

95

1399/7/5

17:48


چگونه به استوری قبلی استوری جدید اضافه کنیم

چگونه به استوری قبلی استوری جدید اضافه کنیم

 

شما هم برای گذاشتن چند استوری پشت سرهم مشکل دارید؟ پس با نیکشو همراه باشید تا شما را از شر این مشکل راحت کنیم.

 

چطور در اینستاگرام چندتا استوری بذاریم؟

 

استوری یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام است که می توان به وسیله آن با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کرد و در دل آن ها جا باز کرد. شما عزیزان حداقل یک بار با محتوای صفحه ای مواجه شده اید که تعداد زیادی استوری گذاشته است و شما تا آخرین صفحه آن را دیده اید، اما این میزان استوری را چگونه می شود گذاشت؟ البته شما خودتان بلد هستید تا استوری بگذارید کا این جا هستیم تا به شما آموزش دهیم که چگونه به استوری قبلی استوری جدیدی اضافه کنید و تعداد آن را بیشتر کنید.

 

شما بعد از همراهی و خواندن این مطلب که توسط تیم تکنولوژی نیک شو نوشته شده است می توانید هر چه راحت تر و ساده تر استوری خودتان را بگذارید. شما برای گذاشتن استوری می توانید صفحه اصلی اینستاگرام خودتان را به سمت راست بکشید و یا روی عکس خود بالای صفحه سمت چپ کلیلک کنید و اقدام به گذاشتن استوری کنید. هر استوری به مدت 24 ساعت در صفحه شما باقی می ماند و زمان این استوری 15 ثانیه است. از امکانات استوری اینستاگرام این است که شاید شما نخواهید در همان زمان استوری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، می توانید آن را در تلفن همراه خودتان ذخیره کنید و در زمان دیگری آن را به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی: بهترین سوالات چالشی جالب برای استوری اینستاگرام 

چگونه به استوری قبلی استوری جدید اضافه کنیم

چگونه باید به استوری قبلی، استوری جدید اضافه کنیم؟

 

معنی کلمه استوری STORY به معنای داستان است، شاید بخواهید بیشتر از یک داستان را با دیگران به اشتراک بگذارید و شاید داستانتان بیشتر از یک صفحه است و باید آن را در 10 صفحه بارگذاری کنید. همانطور که در بالا گفتیم زمان استوری 15 ثانیه است و بیشتر ویدیو هایی که ما آن را تهیه می کنیم بیشتر از این زمان است، پس نیاز به صفحات بیشتری برای اشتراک گذاری داریم.

 

برای انجام این کار لازم است تا شما صفحه اصلی را به سمت راست بکشید و عکس های مورد نظرتان را در آن انتخاب کنید. اگر ویدیو شما بیشتر از 15 ثانیه باشد، به صورت خودکار به چند صفحه تقسیم می شود و نیازی به نگرانی شما برای درست کردن زمان بندی آن ندارد. یک نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای ادیت هرکدام باید جداگانه اقدام کنید، تا بتوانید به صورت یک دست و مشابه آن ها را تبدیل کنید.

چگونه به استوری قبلی استوری جدید اضافه کنیم

چند استوری هم زمان

 

شاید شما بخواهید به صورت همزمان چندین استوری را بگذارید، این کار برای کسانی مناسب است که باید میزان زیادی محتوا را بارگذاری کنند، یا مطلبی دارند که نیاز است با هم به مخاطب ارائه شود. برای این کار باید مانند گذاشتن استوری در روش معمولی اقدام کنید. تعداد تصاویری که می توانید انتخاب کنید، 10 تصویر است و همین کار را می توانید برای ویدیو نیز انجام دهید. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم برای این که بتوانید ویدیو های بهتری را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید، از ابزار های جانبی برای اندروید و iOS استفاده کنید اما اگر وقت کافی برای این کار ندارید و اینستاگرام شما به روز است، این پلتفرم کار تقسیم ویدیو را برای شما انجام می دهد. که در مقاله ای جداگانه به توضیح و آموزش این ابزار ها برای شما می پردازیم.

مطلب پیشنهادی: چگونه در اینستاگرام لایو بزاریم؟ 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو