دانلود بازی آنلاین Rival Kingdoms 2.2.0.204

منبع: دوستیها

151

1399/7/6

10:33


دانلود بازی آنلاین Rival Kingdoms: The Endless Night v2.2.0.204 برای اندروید

گیم جذاب و اکشن امپراطوری های رقیب Rival Kingdoms همراه با فایل دیتا

دانلود بازی آنلاین Rival Kingdoms 2.2.0.204

امپراطوری های رقیب: شب بی پایان (Rival Kingdoms: The Endless Night) یک گیم فوق العاده پرطرفدار و جذاب در سبک بازی های اکشن و استراتژیک می باشد که توسط کمپانی مطرح Space Ape برای اندروید منتشر شده است. اگر شما نیز به دنبال یک بازی آنلاین و اکشن هستید تا در کنار دوستان خود از آن لذت ببرید به هیچ عنوان بازی امپراطوری های رقیب: شب بی پایان را از دست ندهید. شما در این بازی جذاب وظیفه دارید تا یک پایگاه قدرتمند ایجاد کرده و بدین وسیله امپراطوری بزرگ خود را پایه گذاری کنید تا بتوانید دشمنان قدیمی خود را نابود سازید. امپراطوری های رقیب یک بازی جنگی استراتژیک می باشد که سبک اکشن را با تاریخ باستانی پیوند زده و از افسانه های قدیمی برای جذابیت بازی استفاده کرده است. به طور کلی این بازی با دارا بودن گرافیک فوق العاده در کنار گیم پلی جذاب و اعتیادآور و موسیقی منحصر به فرد توانسته طرفداران بسیار زیادی را از تمام دنیا به خود جذب کرده و در نتیجه امتیاز بالایی را کسب کند. حال پس از گفته شدن تمامی این ویژگی های جذاب و فوق العاده، شما نیز با نصب بازی به جمع هواداران آن در دنیا پیوسته و از ساعت ها ماجراجویی در دنیای جذاب بازی نهایت لذت را ببرید.
هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی جذاب را برای گوشی های هوشمند اندروید نسخه 4.1 و بالاتر با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به رایگان دانلود کنید…

دانلود رایگان بازی اندروید

Game Features:

  • Lay waste to the evil forces of “Ruin” in the single player campaign
  • NO TROOP TRAINING – get straight into the fight!
  • MMO gameplay; GLOBAL CHAT and ALLIANCES.
  • Outstanding NEXT-GENERATION graphics.
  • IMMERSIVE campaign and EPIC story.
  • Control all the action in REAL-TIME!
  • Revolutionary 300-player RAIDS!
  • Best in class PVP experience.
  • FREE Download.

دانلود رایگان بازی اندروید

[دانلود فایل نصب بازی با حجم 43 مگابایت]

[دانلود فایل دیتا بازی با حجم 218 مگابایت]

راهنمای نصب بازی:

ابتدا فایل نصب بازی را دانلود و سپس نصب کنید ولی بازی را اجرا نکنید. در مرحله بعدی  فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.spaceapegames.rivalkingdoms را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. در نهایت بازی را به صورت آنلاین اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

در حال بارگذاری...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو