تزریق چربی به صورت و هزینه آن

تزریق چربی به صورت و هزینه آن


منبع: برترین ها

199

1399/7/7

14:00


تزریق چربی به صورت می‌تواند شیوه‌ای موثر برای کاهش چین و چروک‌ها، محو کردن جای جوش و بازیابی شادابی و طراوت پوست صورت باشد. با تزریق چربی که از بدن خودتان گرفته می‌شود، می‌توانید حجم از دست رفته‌ی صورت را برگردانید.

برترین‌ها: تزریق چربی به صورت می‌تواند شیوه‌ای موثر برای کاهش چین و چروک‌ها، محو کردن جای جوش و بازیابی شادابی و طراوت پوست صورت باشد. با تزریق چربی که از بدن خودتان گرفته می‌شود، می‌توانید حجم از دست رفته‌ی صورت را برگردانده، خطوط عمیق را پُر کرده، چین و چروک‌ها را ملایم‌تر کرده، لب‌تان را حجم بدهید و کانتور خفیفی روی صورت انجام دهید. تزریق چربی راهی برای جوانسازی پوست و افزایش اعتماد بنفس است.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

جهت مشاوره رایگان با کلینیک تخصصی صدف کلیک کنید.

تزریق چربی راهی طبیعی و یک عمل جراحی بسیار کم تهاجمی برای برداشتن چربی از قسمتی از بدن که تجمع آن زیاد است و انتقال آن به صورت جهت بازیابی حجم از دست رفته‌ی صورت است. در این روش، با استفاده از تکنیک‌های مدرن لیپوساکشن، چربی به آرامی برداشته شده و سپس برای تزریق به صورت آماده می‌شود. این عمل، ظاهری بسیار طبیعی ایجاد می‌کند و خطر بسیار کمی از جهت عفونت یا پس زدن چربی توسط بدن وجود دارد. تزریق چربی معمولا در قسمت‌های تاخوردگی‌های بین بینی و لب‌ها، خطوط ماریونت (خطوط غم بین لب‌ها و چانه)، صای گونه‌ها، افتادگی فک و گودی‌های پای چشم‌ها انجام می‌شود.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

مشاوره برای تزریق چربی

تزریق چربی یا به طور کل هر روش دیگری برای جوانسازی پوست و بازیابی حجم صورت، نیاز به مشورت و مطرح کردن هدف شخصی از درمان با یک متخصص زیبایی دارد. پزشک متخصص می‌تواند ساختار صورت شما و فرایند افزایش سن‌تان را بررسی کرده و گزینه‌های درمانی را به شما پیشنهاد بدهد. این مشاوره‌ها بی‌اندازه مهم هستند، چون شما باید به چیزی که می‌خواهید برسید و قبل از انتخاب، هر سوالی دارید از پزشک‌تان بپرسید.

تزریق چربی به صورت برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق چربی به صورت جهت بازیابی حجم از دست رفته شرایطی دارد که باید طی جلسه‌ی مشاوره توسط پزشک ارزیابی شود. فرد باید سالم باشد و توقعات واقع گرایانه داشته باشد. این عمل به صورت برای کسی انجام می‌شود که چربی کافی برای برداشتن داشته و قبل از عمل، به وزن ثابتی رسیده باشد. این روش معمولا برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که لیپوآتروفی را تجربه کرده باشند. در لیپوآتروفی، لایه‌ای از چربی‌های صورت که خطوط گونه‌ها و غبغب را تشکیل می‌دهند، از بین می‌رود.

کسی که تزریق چربی به صورت را انتخاب می‌کند نباید سیگاری باشد. ضمنا حتی برش‌های ریز هم می‌توانند مشکلاتی برای افرادی که بیماری‌های خاصی دارند ایجاد نماید، مثلا دیابت کنترل نشده یا بیماری خود ایمنی. همچنین سلامت قلب و ریه و داشتن فشار خون نرمال نیز مهم است.

مزایای تزریق چربی به صورت

با استفاده از تزریق چربی به صورت بسیاری از چین و چروک‌ها از بین می‌روند و موجب جوانسازی صورت می‌شود. برخی از مزایای تزریق چربی به صورت عبارتد از:

  • از بین رفتن زخم‌ها و چاله‌های حاصل از جوش و آکنه
  • جذب سریع چربی به قسمت‌های چروک شده پوست
  • انجام آن در یک جلسه
  • ماندگاری طولانی مدت از 3 سال تا 5 سال
  • استفاده از چربی بدن خود انسان برای تزریق و نه مواد خارجی
  • برخورداری از ظاهری زیبا و طبیعی پس از انجام

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

مراحل انجام تزریق چربی به صورت چگونه است؟

تزریق چربی به صورت عملی کم تهاجمی است، اما چند مرحله دارد. اول از تکنیک‌های لیپوساکشن برای برداشتن چربی از ناحیه‌ای از بدن که از قبل مشخص شده، مثلا شکم، باسن یا ران استفاده می‌شود. این مرحله از تزریق چربی با استفاده از برش‌های بسیار ریزی انجام می‌شود که تقریبا هیچ جای زخمی به جا نمی‌گذارند. چربی برداشته شده کمی دستکاری شده و برای تزریق آماده می‌شود. سپس چربی با استفاده از لوله‌های بسیار ریز از خط برش‌های کوچک با احتیاط و دقت به خطوط و فرورفتگی‌های مد نظر تزریق می‌شود تا حجم دهی صورت بگیرد.

ناحیه‌ای که چربی از آن گرفته شده چگونه خواهد بود؟

قسمتی از بدن‌تان که چربی از آن گرفته شده ممکن است بعد از عمل تا ۲۴ ساعت دچار کبودی و تورم و حساسیت به لمس شود.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

دوره نقاهت تزریق چربی به صورت چگونه است؟

طول مدت دوره نقاهت در هر بیماری می‌تواند متفاوت باشد، اما بیشتر افراد باید جوری برنامه ریزی کنند که بعد از تزریق چربی به صورت دست کم ۷ تا ۱۰ روز از کار و سایر فعالیت‌های اجتماعی فاصله بگیرند.

بیمار باید بعد از ۵ تا ۷ روز از تزریق  و همچنین دوباره سه هفته بعد، مراجعه‌ای به پزشک خود داشته باشد. تا این زمان، درصد زیادی از التهاب برطرف شده، اما ناحیه‌ی تزریق شده ممکن است هنوز متورم به نظر برسد.

التیام اولیه یکی دو هفته طول می‌کشد تا تورم کم کم برطرف شده و نتیجه‌ی نهایی مشاهده شود. هر چند دوره‌ی ریکاوری کوتاه است، اما بیمار باید زمان کافی برای التیام مناسب اختصاص بدهد. نتیجه‌ی تزریق چربی بعد از تقریبا ۶ ماه دیده خواهد شد، اما بهبود‌های نسبی باید بعد از چند روز کم کم ظاهر شوند.

آیا نتیجه تزریق به صورت دائمی است؟

پزشک جراح، معمولا صورت را با چربی بیشتری پُر می‌کند تا جای خالی سلول‌های چربی که باقی نخواهند ماند جبران شود. یعنی یک سری از سلول‌های چربی بعد از تزریق چربی، توسط بدن جذب می‌شوند و در ناحیه‌ی مورد نظر باقی نمی‌مانند. این کار پزشک باعث می‌شود سلول‌های سالم کافی برای تامین خون در ناحیه باقی مانده و نتیجه، دائمی‌تر شود.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

جهت مشاهده نمونه‌ها از اینستاگرام بازدید کنید.

@sadaf.clinic

آیا عمل انتقال چربی به صورت برای کاهش وزن نیز خوب است؟

هر چند عمل تزریق چربی شامل برداشتن چربی از قسمتی از بدن می‌شود، اما این هدف مدنظر نیست و پزشک روی این مسئله متمرکز نمی‌شود. انتقال چربی به صورت، روشی برای کاهش وزن محسوب نمی‌شود و چربی برداشته شده آن اندازه نیست که تفاوتی در وزن‌تان ایجاد نماید. حتی عمل جراحی ِ برداشتن چربی اضافی جهت کاهش وزن نیز برای کسانی مناسب است که به وزن ثابتی رسیده‌اند و می‌خواهند از شر چربی‌های اضافه‌ای که سرسخت شده‌اند خلاص شوند.

آیا تزریق چربی می‌تواند افتادگی پوست را رفع کند؟

هدف از تزریق چربی، بازیابی جوانی صورت و کانتور صورتی است که در اثر افزایش سن، در حال پیر شدن است. افتادگی پوست تا حدودی به دلیل از دست رفتن حجم صورت روی می‌دهد، بنابراین بازیابی بخشی از حجم صورت با کمک تزریق چربی می‌تواند افتادگی خفیف تا متوسط پوست را درمان نماید. اما افتادگی شدید پوست ممکن است با تزریق چربی به صورت رفع نشده و پوست، سفت و کشیده نشود؛ بنابراین افرادی که افتادگی پوست‌شان در حد متوسط تا زیاد است، باید به دنبال روش‌های قوی‌تر و موثرتر ضد پیری پوست مانند لیفت صورت باشند.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

تزریق چربی به صورت، چه عوارض جانبی احتمالی دارد؟

تزریق چربی به ندرت عارضه‌ی جانبی بخصوصی دارد، زیرا این عمل بسیار کم خطر و ایمن است. اما درست مانند هر عمل جراحی ریسک‌های خودش را دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • عفونت
  • عوراض ناشی از بیهوشی
  • کلسیفیکاسیون چربی
  • اصلاح بسیار کم یا بیش از حد

حتما طی جلسه‌ی مشاوره در مورد عوارض جانبی احتمالی تزریق چربی با پزشک‌تان حرف بزنید. تبحر پزشک جراح و مراقبت‌های شخصی خودتان، قبل و بعد از عمل، نقش بسیار بزرگی در پیشگیری از بروز عوارض جانبی دارد.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

تزریق چربی به صورت در چه سنی بهتر است انجام شود؟

تزریق چربی در هر سنی می‌تواند خطوط عمیق اسکار را برطرف کرده و عدم تقارن صورت را اصلاح کند، لب و گونه‌ها را حجم دهی کرده و گودی‌های نامناسب صورت را پُر کند. این نتیجه‌ها معمولا برای افراد در دهه بیست زندگی و بالاتر حفظ می‌شود.

تزریق چربی به صورت چرا و چطور موثر است؟

سلول‌های چربی اغلب ذاتا بینهایت ظریف و حساس‌اند و فقط به تامین خونی که می‌شوند وابسته‌اند. وقتی سلول‌های چربی دوباره به بدن‌تان تزریق می‌شوند، به زندگی خود ادامه می‌دهند، زیرا تامین خون بدن می‌تواند رشد دوباره را به این سلول‌ها را برگرداند.

برای تزریق چربی به صورت چه اندازه چربی لازم است؟

مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق به صورت تا حدود زیادی بستگی به ناحیه‌ی مورد درمان و مقدار چربی که در حال حاضر در بدن‌تان موجود است دارد. اگر شما چربی زیادی در بدن خود داشته باشید، جراح راحت‌تر می‌تواند چربی مورد نیاز را جمع کرده و آن را برای تزریق آماده کند. اما اگر چربی بدن‌تان کم باشد، جراح احتمالا توصیه می‌کند پیش از عمل روش‌هایی برای افزایش وزن در پیش بگیرید.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

چگونه باید برای عمل تزریق چربی به صورت آماده شوید؟

طی اولین جلسه مشاوره، پزشک جراح لیستی از کار‌هایی که باید چند روز یا چند هفته پیش از عمل انجام دهید به شما خواهد داد. اگر سیگاری باشید، باید دست کم شش هفته قبل سیگار را ترک کنید تا ریسک عوارض جانبی را کمتر کرده و زودتر التیام پیدا کنید. همچنین به شما توصیه می‌شود مصرف آسپرین و دیگر دارو‌هایی را که احتمال خونریزی را افزایش می‌دهند قطع کنید.

تزریق چربی برای صورت بهتر است یا فیلر؟

افرادی که قصد دارند حجم از دست رفته‌ی صورت خود را بازیابی کنند، دو انتخاب اصلی پیش رو دارند: تزریق چربی یا تزریق فیلر. دانستن مزایا و معایب هر نوع از این روش‌ها برای گرفتن بهترین نتیجه لازم است.

تفاوت میان تزریق چربی و تزریق فیلر به شرح زیر است:

بیشتر فیلر‌های حجم دهنده‌ی صورت از ژل حاوی هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند. وقتی فیلر‌ها به زیر پوست تزریق می‌شوند، هم خطوط و گودی‌ها را پُر می‌کنند و هم با تقویت کلاژن سازی پوست، پوست را یکدست و جوان می‌کنند. برخی از بیماران این رویکرد را به عمل جراحی ترجیح می‌دهند، زیرا بی‌دردسرتر است. این تزریق‌ها را می‌توانید در مطب پزشک انجام دهید و همان روز به کار و زندگی عادی خود برگردید، چون به زمانی برای ریکاوری نیاز ندارید و ریسک عوارضی مانند خونریزی و تورم و عفونت نیز بسیار بسیار کم است.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

اما فیلر‌ها هم بدون عیب نیستند. اول و مهم‌تر از همه، فیلر‌ها موقتی‌اند. فیلر‌ها بسته به نوعی که انتخاب می‌کنید، می‌توانند ۶ ماه تا تقریبا یک سال دوام داشته باشند. سپس این فیلر‌ها باید دوباره تزریق شوند. ضمنا هر چند بیشتر فیلر‌ها از مواد نسبتا طبیعی مشتق شده‌اند، اما ویژگی‌های چربی را ندارند. به همین دلیل برخی از افراد احساس می‌کنند ظاهرشان آن اندازه که باید، طبیعی نیست. به هر حال این انتخابی است که شما باید انجام دهید.

اما تزریق چربی وابسته به چربی است که از قسمت دیگری از بدن خودتان برداشته شده و به قسمت دیگری تزریق می‌شود.

هر چند تزریق چربی یک عمل جراحی است، اما کم تهاجمی است. این عمل نیاز به خط برش‌های بسیار ریزی دارد؛ بنابراین ریسک بسیار کمی از جهت اسکار و تورم و خونریزی و عفونت دارد. ضمنا در روش تزریق چربی، ریسک واکنش‌های آلرژیک بسیار کم است.

به طور کلی اگر تزریق چربی به صورت به درستی انجام بشود، بسیار موثر و بی‌خطر است و برخلاف فیلرها، می‌تواند نتایج دائمی داشته باشد. بیماران نیز گزارش می‌کنند که با این روش، ظاهری طبیعی‌تر و بهتر دارند. نکته‌ی بسیار مهم این است که این جراحی باید توسط جراحی بسیار متبحر انجام شود.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

هزینه تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت بسته به ناحیه‌ی تزریقی در صورت و جراح تزریق کننده می‌تواند هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. جراحی‌های مرتبط با زیبایی عموما بسیار حساس هستند و در صورت بروز اشتباه و یا انجام توسط افرادی که در این زمینه متخصص نیستند، می‌توانند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پوست و زیبایی فرد وارد کنند. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که این امر حساس را به افراد متخصص در این زمینه سپرده و صرفا به جهت پایین‌تر بودن هزینه، این عمل را به افراد کم تجربه و غیر متخصص نسپارید.

منابع: emoryhealthcare ، rsingermd

کلینیک پوست مو و زیبایی صدف

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید.

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

جهت مشاهده نمونه‌ها از اینستاگرام بازدید کنید.

@sadaf.clinic

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه کنید.

clinicsadaf.com

تزریق چربی به صورت و هزینه آن

خیابان شریعتی، بلوار میرداماد، خیابان رودبار شرقی، روبروی مرکز خرید میرداماد، ساختمان پزشکان رودبار، پلاک ۴۷ طبقه ۵

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو