فصل ششم سریال «پایتخت» در نوروز 99 پخش خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

175

1398/4/16

13:41


فصل ششم سریال «پایتخت» در نوروز 99 پخش خواهد شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران به صورت رسمی اعلام شده که فصل جدید سریال پرطرفدار «پایتخت» نوروز سال 99 از شبکه یک پخش خواهد شد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

به تازگی و در مصاحبه ای مدیر شبکه یک به صورت رسمی اعلام کرده که فصل جدید سریال پایتخت که تا به الان پنج فصل از آن منتشر شده است، قرار است در نوروز سال 99 پخش خود را آغاز کند. او همچنین در صحبت هایش گفته که سریال «نون خ» که فصل اول آن در نوروز امسال پخش شد، درنوروز 99 نیز فصل دوم آن پخش خواهد شد. مدیر شبکه یک در صحبت هایش گفت:

برای نوروز 99 با تهیه‌کننده سریال «پایتخت» به توافق نهایی رسیده‌ایم و این سریال در حال نگارش است و سریال «نون خ ۲» هم ماه رمضان سال 99 پخش خواهد شد.

او در ادامه درباره سریال های دیگر گفت:

دو تا سه سریال دیگر هم در سال 99 ساخته خواهد شد که از جمله آنها «87 متر» کیانوش عیاری است که در تابستان 99 پخش خواهد شد و در سال جاری هم سریال ۷۵ قسمتی «بوی باران» در حال پخش است.

مدیر شبکه یک از مذاکره برای ساخت سریال‌های «پس از آزادی»، «محکومین»، «دردانه خلیج فارس»، «پاییز تنهایی» و سریال طنز «چند راه» خبر داد. او همچنین از تولید برنامه عروسکی «مدرسه دوستان» به تهیه‌کنندگی مرضیه برومند خبر داد و گفت:

با پخش این برنامه عروسکی که در قالب برنامه کودک پخش خواهد شد به دنبال احیای بخش کودک در این شبکه هستیم.

در آخر لازم به ذکر است که برای دانلود سریال ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی سریال بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو