حرف‌های کلانتری درباره ۸ بازداشتی محیط‌زیستی

منبع: برترین ها

75

1399/7/12

09:13


عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست درباره وضعیت ۸ بازداشتی محیط‌زیستی گفت: ما پیگیری کردیم، ولی به ما گفتند به شما ربطی ندارد و شما در کار ما دخالت نکنید. وقتی آنها به ما می‌گویند این افراد جاسوس هستند، حتما دلیل و مستنداتی دارند که در حوزه محیط زیست نیست و ما از آنها بی‌اطلاع هستیم.

روزنامه آرمان ملی: عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست درباره وضعیت ۸ بازداشتی محیط‌زیستی گفت: ما پیگیری کردیم، ولی به ما گفتند به شما ربطی ندارد و شما در کار ما دخالت نکنید. وقتی آنها به ما می‌گویند این افراد جاسوس هستند، حتما دلیل و مستنداتی دارند که در حوزه محیط زیست نیست و ما از آنها بی‌اطلاع هستیم.

سوالی که این روزها ذهن مردم را به‌خود جلب کرده، در رابطه با بازداشتی‌های محیط زیست است. شما می‌دانید دلیل بازداشت آنها چه بود؟

ما هشت بازداشتی محیط زیست داریم. ولی جواب این سوال را باید از قوه قضائیه بپرسید. من هم از شما می پرسم در مورد بازداشت برخی روزنامه نگاران تا به‌حال از وزیر کشور یا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال کرده‌اید که چرا این افراد بازداشت می‌شوند؟ گفتند اینها جاسوس هستند و بازداشت شدند.

یعنی شما پیگیری نکردید؟

ما هم پیگیری کردیم، ولی به ما گفتند به شما ربطی ندارد و شما در کار ما دخالت نکنید. وقتی آنها به ما می‌گویند این افراد جاسوس هستند، حتما دلیل و مستنداتی دارند که در حوزه محیط زیست نیست و ما از آنها بی‌اطلاع هستیم. چهار نفر از این افراد به اعدام و چهار نفر به حبس ابد محکوم شده بودند و فعلا ریاست‌قوه قضائیه کمک کرده‌اند و همه آنها دوران حبس خود را سپری می‌کنند.یس سازمان محیط‌زیست درباره وضعیت ۸ بازداشتی محیط‌زیستی گفت: ما پیگیری کردیم، ولی به ما گفتند به شما ربطی ندارد و شما در کار ما دخالت نکنید. وقتی آنها به ما می‌گویند این افراد جاسوس هستند، حتما دلیل و مستنداتی دارند که در حوزه محیط زیست نیست و ما از آنها بی‌اطلاع هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو