مدل پالتو مخمل جدید با طرح های بسیار زیبا

مدل پالتو مخمل جدید با طرح های بسیار زیبا


منبع: آرگا

630

1399/7/22

12:40


مدل پالتو مخمل از انواع مدل پالتوهای زیبا برای خانم های خوش سلیقه و جذاب است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل پالتو در مکان های مختلف استفاده کنید.

مدل پالتو مخمل جدید با طرح های بسیار زیبا

در دوخت اغلب لباس ها نظیر مانتو و پالتو و … از پارچه مخمل استفاده می شود این مدل پارچه زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و باعث می شود لباس شما شیک و لوکس تر به نظر برسد. در ادامه انواع مدل پالتوی مخمل زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

پالتوی مخمل در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین این طرح های متنوع پالتوی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل پالتو مخمل کوتاه و شیک

مدل پالتو مخمل زنانه و دخترانه

پالتوها از کاربردی ترین انواع مدل لباس ها در فصل زمستان است و اغلب خانم ها در فصل پاییز و زمستان از پالتوی برای گرم کردن خود استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم انواع مدل پالتوی مخمل با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند مد سال را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مدل پالتوی مخمل زیبا و شیک زنانه

مدل پالتوی مخمل کوتاه

مدل پالتوی کوتاه مخمل زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر شما تمایل دارید شیک پوش و زیباتر از همیشه به نظر برسید بهتر است این مدل پالتوها را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب کنید.
مدل پالتوی دخترانه و زنانه کوتاه مخمل در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این مدل های متنوع پالتوی شیک و زیبایی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر پالتوی انتخابی تان با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشد شیک پوش و زیباتر از همیشه به نظر می رسید.

مدل پالتوی زنانه

مدل پالتو زنانه کوتاه

مدل پالتوی زنانه مخمل

مدل پالتوی اسپرت زنانه

مدل پالتوی مخمل طرح دار

مدل پالتوی طرح دار و کوتاه مخمل

مدل پالتوی کوتاه و شیک مخمل

مدل پالتوی دخترانه مخمل

مدل پالتو مخمل ساده

مدل پالتوی ساده مخمل

مدل پالتوی مشکی مخمل

مدل پالتوی مشکی مخمل

مدل پالتوی دخترانه مخمل

مدل پالتوی طرح دار و شیک مخمل

مدل پالتوی شیک و جدید مخمل

مدل پالتوی شیک و زیبا مخمل

مدل پالتوی دخترانه مخمل

مدل پالتوی شیک و دخترانه مخمل

مدل پالتوی شیک و کوتاه مخمل

مدل پالتوی شیک و جذاب مخمل

مدل پالتوی ساده و زیبا مخمل دخترانه

مدل پالتوی ساده و جذاب دخترانه مخمل

مدل پالتو زنانه مخمل

مدل پالتوی بنفش و شیک مخمل

مدل پالتوی شیک و متفاوت مخمل

مدل پالتوی زنانه کوتاه مخمل

مدل پالتوی مخمل بلند

مدل پالتوی بلند مخمل، از انواع مدل پالتوهای شیک و باکلاس است و شما می توانید از این مدل ها به عنوان مدل پالتو مجلسی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. پالتوی مخملی بلند زیبایی و جذابیت خاصی را به فرم اندام شما می بخشد و باعث می شود تا در مکان های مختلف شیک پوش تر به نظر برسید. پالتوهای مخملی را می توانید با ساپورت و چکمه های پاشنه دار بپوشید که در این صورت تیپ و ظاهر شما جذاب تر به نظر می رسد.

مدل پالتوی مخمل بلند

مدل پالتوی بلند و شیک مخمل

مدل پالتوی خزدار مخمل

مدل پالتوی خزدار مخمل

مدل پالتوی مخمل طرح دار

مدل پالتوی طرح دار و شیک مخمل

مدل پالتوی مخمل طرح دار و زیبا

مدل پالتوی طرح دار و شیک مخمل

پالتوی دخترانه مخمل

مدل پالتوی زنانه مخمل

مدل پالتو بلند مخمل

مدل پالتوی بلند مخمل

مدل پالتوی مخمل مشکی و ساده

مدل پالتوی مخمل مشکی و ساده مخمل

مدل های جدیدتری از پالتو های مخمل زنانه

پالتو یکی از پوشش های زمستانی جذاب مخصوص فصل زمستان است که در انواع مدل ها و طرحهای شیک و زیبای کلاه دار و بدون کلاه برای خانوم ها، آقایان و بچه ها در انواع رده های سنی و استایل های مختلف طراحی و تولید می شوند، مدلهای شیک و زیبای پالتوها نقش زیادی در خوش تیپی و زیبایی ظاهر افراد دارند، در تصاویر بالا مدلهای جذاب و زیبایی از پالتو های زنانه و دخترانه با طراحی های شیک و متنوع را ملاحظه کردید، در ادامه مجموعه ای دیگر از مدلهای جدید و متنوع پالتوی مخمل را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرند.

مدل پالتوی مخمل طرحدار

لباسهای مخمل به دلیل لوکس و شیک بودن از طرفداران زیادی برخوردارند؛ مخمل پارچه ای نرم، لطیف و زیبا می باشد که در تولید انواع لباسهای زنانه، مردانه و بچگانه کاربرد زیادی دارد و به عنوان یک پوشش عالی برای فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد. در مطالب قبلی انواع مدل پالتو خزدار، مدل پالتو پاییزی و … را به اشتراک گذاشته ایم، اکنون در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای جدیدتر پالتو های مخمل زنانه و دخترانه شیک دیدن کنید و بهترین آن را متناسب با استایل تان انتخاب کرده و سفارش دهید.

مدل پالتو مخمل شیک

مدل پالتوی مخمل

مدل پالتوی مخمل دو رنگ

مدل پالتوی مخمل شیک

مدل پالتو مخمل بلند

مدل زیبای پالتوی مخمل

مدل شیک پالتوی مخمل

انواع مدل پالتوی مخمل

زیباترین مدل پالتوی مخمل

جدیدترین مدل پالتوی مخمل

مدلهای جدید پالتوی مخمل

مدل پالتوی مخملی زیبا

مدل پالتوی مخملی شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل پالتو مخمل را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پالتویی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو