فال روزانه - پنج شنبه 01 آبان 1399

فال روزانه - پنج شنبه 01 آبان 1399


منبع: بیتوته

62

1399/8/1

04:24


فال روزانه - پنج شنبه 01 آبان 1399



ماه تولد

فال روزانه - پنج شنبه 01 آبان 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز روابط دوستانه شما صمیمی‌تر می‌شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می‌کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش‌تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز لزومی ‌ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: طی چند هفته آینده فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می‌تواند به تمام دوگانگی‌های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می‌توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده‌اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می‌کنید تضاد وجود دارد. شما می‌دانید چه می‌خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می‌دهد واکنش تندی نشان می‌دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود را می‌زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می‌دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور:شما امروز احساسات خود را مخفی می‌کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش‌های اساسی می‌شود و اعتقادات‌تان عوض شده و می‌توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می‌کنید، می‌توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.

فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: ماه وارد دوازدهمین خانه تان یعنی خانه خیال پردازی می‌شود و تا چند هفته آینده احساسات شما را تحریک می‌کند، اما فاش کردن این رویاها برایتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجیب اینکه هرچقدر که بیشتر روی چیزی تمرکز می‌کنید، وقوع آن را بیشتر به تعویق می‌اندازید. شما باید زمان درست استفاده کردن از فرصت‌ها را بشناسید. در این صورت می‌توانید به جواب برسید.

فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستید که هرکسی می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را ببیند! حقیقت این است که شما روشی در پیش گرفته‌اید که اصلا جانب احتیاط را رعایت نمی‌کنید. اگر بخواهید بیش از اندازه رک و بی پرده باشید، قدرت خودتان را از دست خواهید داد و همچنین فرصت پیشرفت کردن را نیز از دست خواهید داد.

فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن:امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می‌آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی ‌نکنید

فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع‌های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک‌ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات‌تان اضافه می‌شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو