از طالع و سرنوشت روزانه خود آگاه شوید | فال روزانه امروز 24 اسفند

4

1402/12/24

11:20


از طالع و سرنوشت روزانه خود آگاه شوید | فال روزانه امروز 24 اسفند

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز بهترین روز برای خوشگذرانی و تفریح در کنار خانواده و دوستانتان خواهد بود. یه مسئله کاری یا مالی فکرتان را مشغول کرده، این نارحتی را در چنین روزی به عزیزانتان منتقل نکنید. شما ولی و وکیل دیگران نیستید که همواره برای حل مشکلات پیش قدم شوید، زمان آن رسیده که آنها شخصا به مشکلاتشان رسیدگی کنند. شما همیشه دیگران رو اولویت قرار داده اید و از خودتان غافل شده اید. منتظر دریافت هدیه و بسته ای باشید. یک شبه ره صد ساله را نمی توانید طی کنید، برای رسیدن به نیتتان باید پله به پله و با احتیاط پیش بروید. طرف مقابلتان از شما خواسته ای دارد که با مسیر و مقصد شما یکی نیست، او ارزش این تغییر مسیر را دارد، چاره ای نمایید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز همه تحت شرایط کیهانی حساس و عصبی خواهند بود، حتی اگر نظر کسی را بپرسید احتمال اینکه پشیمان شوید زیاد است. پس به هیچ وجه در بحث و درگیری های شرکت نکنید و افکار و احساساتتان را امروز با کسی در میان نگذارید زیرا حرف هایی که منتظر شنیدنش هستید را نخواهید شنید!! امروز سرتان به کار خودتان باشد. فردی برای رسیدن به هدفی قصد نزدیکی و سوءاستفاده از شما را دارد، با احترام او را متوجه به اشتباهش کنید و از خودتان دور کنید. بعد از فشار و استرس امروز شما از لحاظ روحی و جسمی خسته شده اید، کمی به خودتان استراحت بدهید. دری به رویتان باز خواهد شد که فکرش را هم نمی کردید، فرصت را از دست ندهید.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

شما بهتر از هرکس دیگری می دانید به دنبال چه هستید و برای رسیدن به خواسته تان در تلاش برای افزایش دانش و مهارت های خود هستید، تبریک می گویم شما در مسیر درستی قرار دارید که سبب می شود دوستان و خانواده تان تحت تاثیر این تعهد برای مشاوره و درخواست کمک به شما مراجعه کنند. تا جایی که تمرکزتان را بهم نریزند ایشان را راهنمایی کنید. نوبت شادی و خوش شما بعد از پشت سر گذشتن ان همه سختی فرا رسیده و عزیزی را بعد از مدت ها دوری ملاقات خواهید کرد. در رابطه با مسئله عاطفی و احساسی به طرف مقابلتان زور نگویید. حرفی که مدتها در دلتان سنگینی می کرد را امروز به زبان خواهید آورد. بیشتر به سلامت خودتان توجه داشته باشید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با عزیزانتان خواهد بود پس دست روز دست نگذارید و مقدمات یک دورهمی را برای خوردن غذاهای خوشمزه و بگو بخند در کنار دوستان و خانواده تان را مهیا کنید. امروز شانس این را خواهید داشت که با شخصی متخصص در حوزه مورد علاقه تان ملاقات کنید. این هم صحبتی ممکن است به پایه ریزی یک دوستی محکم تر یا یک عشق آتشین بینجامد. شما خیلی زود حرف هایی که به گوشتان می رسند را باور می کنید، پیام نگران کننده به شما میرسد، ولی به هیچ وجه هراسی به دل راه ندهید. در مورد مسئله کاری شما هنوز اول راه هستید و باید پیچ و خم های زیادی را طی کنید، اما امیدوار باشید که مقصد خواهید رسید.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

شما فردی برونگرا و اجتماعی هستید که از وقت گذرانی و هم صحبتی با دیگران لذت می برید. امروز زمان مناسبی برای پیگیری فعالیت های مورد علاقه‌تان خواهد بود. اگر در جمعی حضور پیدا کردید اصلا روی حدس و گمان تان درباره دیگران حساب نکنید و کسی را قضاوت نکنید!! قوه تخیل شما امروز بیش از همیشه فعال شده و ممکن است در ذهن خود داستان هایی بسازید که هیچ پایه و اساسی پشت آن نیست. خودتان را در درگیر مسائل دیگران نکنید، یک اتفاق ساده برنامه ریزی شما را بهم میزند ولی اوضاع خیلی بهتر از چیزی خواهد بود که انتظارش را داشتید. در مورد یک مسئله خانوادگی سعی کنید تا نظر همه اعضا را جلب کنید.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز زمان خوبی برا خلوت کردن با خودتان است. به شما این امکان را می دهد که در آرامش روی اهداف شخصی خودتان متمرکز شوید. تا زمانی که وظایفتان را به پایان نرسانده اید دست از کار نکشید. مدتی است رفتار اطرافیانتان باعث نگرانی شما شده است و شما هرچقدر هم که تلاش کنید نخواهید توانست افکار و احساسات آنها را درک کنید. امروز اگر پروژه جدیدی را شروع کنید نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد البته فراموش نکنید برای آغاز هر کاری مقدماتی لازم است و شما بدون طراحی اصولی نمی توانید از پس چالش ها بر بیایید. مراقب حرف هایی که از دهانتان بیرون می آیند باشید به ویژه اگر روی اعصابتان مسلط نباشید خیلی زود پشیمان خواهید شد.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز زمان خوبی برا خلوت کردن با خودتان است. به شما این امکان را می دهد که در آرامش روی اهداف شخصی خودتان متمرکز شوید. تا زمانی که وظایفتان را به پایان نرسانده اید دست از کار نکشید. مدتی است رفتار اطرافیانتان باعث نگرانی شما شده است و شما هرچقدر هم که تلاش کنید نخواهید توانست افکار و احساسات آنها را درک کنید. امروز اگر پروژه جدیدی را شروع کنید نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد البته فراموش نکنید برای آغاز هر کاری مقدماتی لازم است و شما بدون طراحی اصولی نمی توانید از پس چالش ها بر بیایید. مراقب حرف هایی که از دهانتان بیرون می آیند باشید به ویژه اگر روی اعصابتان مسلط نباشید خیلی زود پشیمان خواهید شد.

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است با دوستان و همکاران درگیر غیبت کردن پشت سر دیگران شوید و از باهم خندیدن و داستان تعریف کردن لذت ببرید. فراموش نکنید اگر زیاد غیبت کنید دوستانتان فکر می کنند در نبود ان ها هم در موردشان غیبت می کنید. در مورد مسئله عاطفی تگران نباشید خیلی زود قهر  به آشتی تبدیل می شود البته تداوم این آتش بس تغییر رویه را از هر دو طرف رابطه طلب می کند. برای ادامه این رابطه باید بشتر از حرف زدن گوش دهید. امروز با دقت به حرف های دیگران توجه کنید و گوش به زنگ باشید، ممکن است از لابلای حرف های آن ها ائده بزرگی به ذهنتان برسد. برای خودتان احترام قائل شوید چرا باید جایی که دعوت نشده اید بخواهید بروید؟!!!

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز در خانه نشستن اصلا فکر خوبی نخواهد بود. بهتر است بیشتر وقتتان را بیرون از خانه در حال خریدهای سال نو و دیدار با دوستان بگذرانید. شاید هم رفتن به یک دورهمی را برنامه ریزی کنید. وقت گذراندن با دوستان لذت بخش است ولی نباید از حضور در جمع های خانوادگی غافل شوید. باید بین دوستان و خانواده تان تعادل ایجاد کنید و نگذارید بین تان فاصله بیافتد. در مورد مسئله کاری، فقط شما نیستید که برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش می کنید، رقبایتان منتظر یک اشتباه و وقفه از طرف شما هستند تا گوی سبقت را از شما بربایند. قرضی دارید که ادا می شود. با خودخوری و نق زدن کاری پیش نمی رود، حرفتان رک و روراست بزنید!!

♐ فال روزانه متولدین آذر

شرایط کیهانی امروز باعث تقویت قوه تخیل شما خواهند شد. از تخیل قوی خود امروز در انجام پروژه های خلاقانه در محیط کار بهره بگیرید، امروز دست به هرکاری بزنید نتیجه خوشایندی برایتان خواهد داشت پس دست بکار شوید. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب پیشرفت مالی تان خواهد شد. شما باید بدانید که در یک رابطه باید هر دونفر راضی و خوشحال باشند، ولی متاسفانه شما اصلا ای روزها خوشحال نیستید، وقت آن رسیده خواسته هایتان را از این رابطه دوباره مورد بررسی قرار دهید، ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از داشتن حال خوب که حق شماست کوتاه نیایید.

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز چالش های زیادی در طول روز تجربه خواهید کرد، سعی کنید از هر تنش و درگیری که ارتباطی با شما ندارید دوری کنید. اگر امکان این را دارید که روزتان را در خلوت بگذرانید بهترین گزینه برای شما خواهد بود، فردا اوضاع خیلی بهتر از الان خواهد بود. امروز چند ساعتی بی خیال همه چیز شوید و از همراهی با او لذت ببرید. شما از عواقب کاری که کرده اید بهتر از هر کسی واقف بودید، دست از مواخده کردن خودتان بدارید، نگاهتان روبه جلو باشد. دوستی به شما پیشنهادی می دهد، اگر از این پیشنهاد خوشتان نیامد جبهه نگیرید و محترمانه رد کنید. برای تغییر مکان یا معامله امروز زمان مناسبی نیست. منتظر شنیدن خبری خوش از عزیزی دور باشید.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز از پیله تنهایی خود بیرون بیایید و از دیگران فراری نباشید. امروز اطرافیان صراحت بیشتری در بیان افکار و نظراتشان خواهند داشت که از نظر شما که امروز بیش از پیش حساس شده اید بی رحمانه تلقی خواهد شد ولی بهتر است گارد خود را پایین بیاورید چون از لابلای این حرفا اطلاعات مهمی به دست خواهید آورد که قبل از این نمی دانستید. این به شما کمک زیادی در رابطه با نیت و هدفتان خواهد کرد. شریک احساسی تان حرفی به شما خواهد زد که بایستی با آن جدی برخورد کنید، شوخی و سرسری گرفتن این موضوع عواقب خوبی برایتان ندارد. اطرافیان ها را با توانایی هایشان قضاوت کنید و توقه بیجا نداشته باشید. همه که استعداد یکسانی ندارند!!

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز تحت تاثیر شرایط کیهانی بسیار حساس و عصبی شده و تحمل شلوغی اطرافتان را نخواهید داشت. چرا برای بدست آوردن کمی آرامش پیاده روی یا دوچرخه سواری نمی کنید. در خلوت خود نفس عمیق بکشید و سعی کنید ذهن خودتان را از تنش های امروز رها کنید. حتی اگر کسی از عزیزان از شما درخواست کمکی کرد عذر بخواهید. چون با اوضاع و احوال شما بیشتر از کمک باعث پیچیده شدن کارها خواهید شد. درست است که پول خوشبختی نمی آورد ولی پول نداشتن حتما بدبختی با خود به همراه خواهد داشت، روی سواد مالی خود کار کنید تا محتاج دیگران نشوید. حرفی به شما زده شده که بهتر است نشنیده بگیرید.

منبع: تصویر زندگی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو