دانلود بازی ScourgeBringer برای کامپیوتر – نسخه GOG و CHRONOS

دانلود بازی ScourgeBringer برای کامپیوتر – نسخه GOG و CHRONOS


منبع: دانلود ها

115

1399/8/7

01:35


در بازی ScourgeBringer باید به شخصیتی به نام Kyhra برای گشت و گذار در محیطی مرموز و مبارزه با دشمنان کمک کنید. او به دنبال کشف رمز و رازهای مهمی در مورد انسانیت و همچنین زندگی خود است و باید دید که در این راه به موفقیت خواهد رسید یا خیر. سرعت در این بازی حرف اول را می‌زند و در صورت رعایت کردن این اصل، در اکثر ماموریت‌ها پیروز خواهید بود. لازم به ذکر است که دو استودیوی فلاینگ اُک گیمز (Flying Oak Games) و دیر ویلجرز (Dear Villagers) به ترتیب در امر توسعه و نشر بازی ScourgeBringer نقش داشته‌اند. همچنین این عنوان هیچ بخش آنلاین و چند نفره‌ای ندارد و حالت‌های آفلاین و تک نفره پیش روی بازی‌بازان است.

ScourgeBringer v1.42 PC-GOG + Goodies

ScourgeBringer Build 5715172 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-ScourgeBringer

بازی ScourgeBringer یک تجربه‌ی اعتیاد آور است که گیم‌پلی جذابی را هم به بازی‌بازان ارائه می‌کند. سیستم مبارزات بازی بامزه و دوست داشتنی است و نباید این قضیه را در محبوبیت آن نادیده گرفت. از دیگر ویژگی‌های خوب این عنوان هم باید به موسیقی‌های شنیدنی آن اشاره داشت. بدون شک علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرمر، ماجراجویی و اکشن ساعت‌ها با ScourgeBringer سرگرم خواهند شد. طراحی مراحل و گیم‌پلی بازی بسیار عالی است و بازی‌بازان در نگاه اول به این نکته پی می‌برند. از تنوع در دشمنان و سیستم مبارزات آن نیز نباید به سادگی عبور کرد. البته با بازی سختی سر و کار دارید و ممکن است از مرگ‌های پیاپی کلافه شوید، اما وقتی در آن حرفه‌ای شوید، همه چیز جذاب‌تر هم خواهد شد.

منبع توضیحات: گیم‌فا

info

From the developers of NeuroVoider, ScourgeBringer is a fast-paced free-moving roguelite platformer. Set in a post-apocalyptic world where a mysterious entity wreaked havoc on all humanity, ScourgeBringer puts you in the shoes of the deadliest warrior of her clan: Kyhra. Help her to explore the unknown and slash her way through ancient machines guarding the seal of her past, and maybe the redemption of humanity.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64bit Microsoft® Windows® 7 SP1, 8.1, 10 (version 1607 or better)

Processor: 64bit 1.5 GHz CPU

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: 64bit Microsoft® Windows® 10 (version 1607 or better)

Processor: 64bit Multi-core 2Ghz CPU

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Game controller recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CHRONOS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت کنید که محل اکسترکت بازی شما، یک مسیر ساده مثل D:\Games باشد.

3) کرک بازی به صورت پیش فرض اعمال شده است. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو