دانلود بازی Elex II برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

دانلود بازی Elex II برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos


منبع: دانلود ها

52

1401/8/21

21:43


3.7/5 - (15 امتیاز)

بازی ELEX II دنباله نسخه اول است که تجربه‌ای نقش آفرینی در دنیایی جهان باز و قدیمی را به همراه خواهد داشت. یک دنیای پسا آخرالزمانی بسیار جذاب در این اثر خواهیم دید که با محیط‌های بزرگ سر و کار دارد و بازیکنان می‌توانند با آزادی مطلق در گوشه و کنار آن پرسه بزنند. کاوش در این جهان هم با جت پک مخصوص کاراکتر بازی امکان‌پذیر شده است و می‌توانید هر طور که خواستید، داستان حماسی آن را جلو ببرید. چند ال از نبرد بزرگ نسخه قبلی و شکست جکس هیبرید می‌گذرد. حال تهدید جدیدی از آسمان نزول کرده است و قدرت‌های خطرناک دارک الکس را آزاد می‌کند. تمام حیات در جریان چنین اتفاقی به خطر استفاده است.

حال شما باید برای دفاع از صلح ماگالان و امنیت خانواده‌اش، باید همراه با جکس به ماموریتی رفته و جناحین سرزمین خود را متقاعد کنید که علیه مهاجمین متحد شوند. شما باید پسر خود دکس را پیدا کرده و سپس ماموریت‌های اصلی خود را در بازی شروع کنید. دنیای عظیم این اثر را سازندگان به‌طور اختصاصی طراحی کرده‌اند و می‌توانید تنوعی بسیار عالی و فانتزی را با تم پسا آخرالزمانی داشته باشید. بازی به شما اجازه می‌دهد که سیاره ماگالان را با آزادی بی‌سابقه‌ای کاوش کرده و با استفاده از جک پک مورد اعتماد خود، از سراسر نقشه عبور کرده و حتی پرواز را تجربه کنید. شما در جهانی زندگی می‌کنید که پر از NPC های منحصربه‌فرد است و کارهایی که انجام می‌دهید را بیاد خواهند آورد و می‌توانند در برابرش واکنش نشان دهند.

Elex II v1.0.5 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-ELEX-II

بسته به رفتاری که شما داشته باشید، آن‌ها درخواست پذیرش به گروه شما را پذیرفته یا آن را رد می‌کنند. کشته شدن این NPC ها هم روی داستان کلی بازی تاثیرگذار خواهد بود. با سیستم کنترل بهبود یافته بازی Elex II می‌توانید در نبردهای نزدیک و دور سیاره شرکت کرده و داستانی را تجربه کنید که عواقبی برای‌تان به همراه خواهد داشت. شما در دنیایی از تصمیمات اخلاقی گرفته شده‌اید و باید موفق به مدیریت همه آن‌ها شوید تا در نهایت اتحادی بی‌نظیر را بتوانید علیه مهاجمین پیاده‌سازی کنید.

بازی Elex 2 تفاوت‌های بسیاری از نظر جزئیات با نسخه اول دارد و بازیکنان تا نسخه اول را تجربه نکرده باشند، نمی‌توانند آن‌ها را درک کنند. این بازی به‌وضوح یک یوروجانک است که از حد و اندازه خود فراتر رفته است، اما در حالت کلی نمی‌تواند جلای مورد انتظاری که مانند آثار AAA انتظار داریم را ارائه کند. در واقع، کسی که به دنبال گرافیک درخشان است، نمی‌تواند دریافتی خاصی از این بازی داشته باشد، اما کسانی که ناامید نشده و ادامه می‌دهند، در ادامه پی به ارزش واقعی بازی خواهند برد. بازی باگ‌های بسیار کمی دارد و هرگز مزاحمتی در تجربه گیم‌پلی بازی برای شما ایجاد نمی‌کنند. این بازی اگرچه در ظاهر چیزی برای ارائه کردن ندارد، اما در عمق بازی کاملا جبران کرده و کمی بعد از اولین مرحله، عاشقش خواهید شد.

 

در این بازی قرار است که یک‌بار دیگر چکمه‌های خود را پوشیده و رمز و رازهای جدیدی را از جهان بازی کشف کنید. سه گروه اصلی قانون شکنان، روحانیون و Berserkers را می‌بینیم که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. قانون شکنان گروهی راهزن هستند که خشونت و سرسختی ماگالان‌ها را به ارث برده‌اند. روحانیون هم بسیار مذهبی بوده و می‌توانند به‌طور موثر از فناوری استفاده کنند. در نهایت Berserkers را هم داریم که از مانا و جادو برای بازیابی کل جهان بهره خواهند برد. در بازی Elex 2 همه این گروه‌ها دور همدیگر جمع شده و به بازیکن این اجازه را خواهند داد که در جنگ آیندها از آن‌ها استفاده کرده و گسترش‌شان دهند.

تصاویر-بازی-ELEX-II

بازیکنان می‌توانند به Albs ملحق شده و یک سری نبردهای تازه را تجربه کنند. اگر بیاد داشته باشید، Albs یکی از آنتاگونیست‌های اصلی نسخه اول بود و از زمانی که Commander Jax بزرگ شده است، او یاد گرفته است که چگونه در نبردها حضور داشته باشد. بازیکنان حال می‌توانند به مورکون‌ها بیوندند. این‌ها خدای فراموشی را می‌پرستند و مرگ را در آغوش می‌گیند. همین به بازیکنان اجازه خواهد داد که ساختار مشابه بربرها یا شوالیه مرگ را هم در بازی تجربه کنند. بسیاری از چهره‌های آشنا از همان نسخه اول در این بازی هم حضور دارند. همراهان جدیدی هم در این نسخه اضافه شده‌اند و هر کدام داستان‌ زیبا و کاملا به‌جایی در این نسخه دارند.

ماهیت کلی بازی Elex II به این صورت است که بازیکنان به جایی سفر می‌کنند که یا دشمنی را در آن کشته یا اینکه وسیله خاصی را در آن پیدا کنند. با این حال، داستان همه جانبه هر یک از همراهان شما، بسیار جالب و متنوع دنبال خواهد شد. عاشقانه‌هایی را در بازی می‌بینیم که بسیار پیچیده‌تر و بالغ‌تر از نسخه اول هستند. گفتگوهای میان کاراکترها و انتخاب‌هایی که شما در بازی خواهید داشت هم کاملا براساس یک سیستم اخلاقی نسبتا استاندارد عمل خواهد کرد. این گفتگوها و کارهایی که بازیکنان انجام می‌دهند، می‌توانند به ضرر نابودی جکس تمام شوند. جکس با همین امتیازها کاراکتری پیدا می‌کند که می‌تواند فردی شرور یا خوب باشد.

تصاویر-بازی-ELEX-II

بازیکنان در Elex 2 رفتار شناورتری دارند و این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد که با دشمنان پروازی در آسمان روبرو شده یا اینکه روی بخشی از دشمن روی زمین فوکوس کنند. حتی اگر سازندگان دست به انیمیشن‌های تکراری بازی نزده باشند، هیچ چیزی تماشایی‌تر از دیدن جکس در حال چرخاندن بشکه‌ای برای ضربه زدن به یک گروه دشمن نخواهد بود. به هر حال، نقطه قوت اصلی بازی در دنیای جهان باز آن است. بازیکنان هر لحظه تشویق می‌شوند که در گوشه و کنار آن حرکت کرده و به‌خصوص وارد جناحینی شوند که دشمنان آن را احاطه کرده‌اند و ممکن است که تسلط یافتن روی آن‌ها کمی سخت باشد. این دنیایی است که موجودات فانتزی و ربات‌ها در آن پرسه می‌زنند و هر لحظه ممکن است زندگی و تنفس در آن به پایان راه برسد.

info

ELEX II is the sequel to ELEX, the vintage open-world role-playing experience from the award-winning creators of the Gothic and Risen series, Piranha Bytes. ELEX II returns to the post-apocalyptic Science Fantasy world of Magalan – with massive environments that can be explored with unrivaled freedom via jetpack, you will be able to move through the epic story any way you want.

Several years after Jax defeated the Hybrid, a new threat arrives from the sky, unleashing the dangerous powers of dark Elex and endangering all life on the planet. In order to defend the peace on Magalan and the safety of his own family, Jax has to go on a mission to convince the factions to unite against the invaders and find his own son, Dex, who got separated from him …

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64 Bit

Processor: AMD Ryzen 3 3100 / Intel Core i5-7400

Memory: 12 GB RAM

Graphics: Radeon RX 5600 XT / Geforce GTX 1060

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64 Bit

Processor: AMD Ryzen 7 2700 / Intel Core i5-9500F

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Radeon RX 5700 XT / Geforce RTX 2060

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Elex II برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو