دیدن بادبان در فال قهوه نشانه چیست ؟

منبع: دلگرم

171

1399/8/8

12:01


دیدن بادبان در فال قهوه نشانه چیست ؟

بادبان در فال قهوه

دیدن بادبان در فال قهوه نشان دهنده آغاز و شروعی جدید است.

بادبان در فال قهوه / دیدن بادبان در فال قهوه

نقش بادبان در فال قهوه

بادبان در فال قهوه به معنای کسب تجربیات جدید است. تجربیات و تغییرات پیش رو کاملا زندگی شما را متحول خواهند کرد .

بادبان در فال قهوه / دیدن بادبان در فال قهوه

تعبیر بادبان در بالای فنجان قهوه

دیدن بادبان در بالای فنجان قهوه نشان دهنده آن است که اکنون، تغییر اتی در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است که به سود شما خواهد بود. این تغییر ات می‌تواند در رابطه با کار، یا روابط عاطفی شما باشد.

بادبان در فال قهوه / دیدن بادبان در فال قهوه

تعبیر بادبان در میانه فنجان قهوه

بادبان در میانه فنجان قهوه نشان دهنده این است که به زودی تغییری در زندگی شما روی میدهد، که احتمالا مجبور شوید وضعیت حال حاضر خود را کاملا رها کنید. اما نگرانی به خود راه ندهید، زیرا این تغییرات، اتفاقات خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

بادبان در فال قهوه / دیدن بادبان در فال قهوه

تعبیر بادبان در پایین فنجان قهوه

بادبان در پایین فنجان قهوه نشان دهند صبر و تامل برای ایجاد تغییر در زندگیتان است، باید برای مدتی به وضعیت فعلی خود ادامه داده و در موعد مقرر، شما با تغییری مثبت مواجه خواهید شد.

بادبان در فال قهوه / دیدن بادبان در فال قهوه

تعبیر بادبان به صورت پراکنده در فنجان قهوه

بادبان به صورت پراکنده در فال قهوه نشان می‌دهد که تغییرات بسیاری در زندگی شما در حال روی دادن است که ادامه دار خواهند بود.

بادبان در فال قهوه / دیدن فنجان در فال قهوه

فال قهوه چند نوع است ؟

فال قهوه دو نوع است. یک نوع فقط با نگاه کردن به نعلبکی تعبیر می شود. در نوع دوم که این روزها مورد استفاده است،ابتدا به فنجان سپس به نعلبکی نگاه کرده،تعبیر می شود.

نحوه گرفتن فال قهوه (فال فنجان)

کمی از قهوه را بعد از خوردن آن داخل فنجان باقی می گذارند. سپس بعد از گرفتن نیتی نعلبکی بر روی فنجان گذاشته شده و برگردانده می شود.

بعد از این که قهوه کمی خنک شده با نگاه کردن به اشکال داخل فنجان تعبیر می شود. بعد از فنجان نوبت نعلبکی است. اضافه های داخل نعلبکی درون فنجان ریخته می شود. و این بار با اشکال داخل نعلبکی فال تعبیر می شود.

نحوه گرفتن فال نعلبکی

آماده کردن قهوه ته نشین شده

مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده و داخل آب داغ جوشانده می شود.

کمی از آبش خورده شده و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده و برای پراکنده شدن ته قهوه به همه جای نعلبکی چند بار در جهات مختلف تکان داده می شود و برای آشکار شدن اشکال در جهات مختلف تکان داده می شود.

بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید،در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و به همین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد.

آداب گرفتن فال قهوه

فال قهوه، خواندن و تفسیر نشانه ها توسط واسطه ای اســت که از قهوه مانند گوی بلورین فالگیرهای کولی اســتفاده میکند. قهوه ترک آسیاب شده بیش از هر نوع قهوه دیگر مورد استفاده قرار میگیرد و روند اجرای پیشگویی در همه جای دنیا یکسان اســت.

قهوه نوشیده میشود و فنجان محتوی تفاله قهوه با آداب خاصی بر روی نعلبکی برگردانده میشود و پس از خشک شدن توسط مورد مطالعه فالگیر قرار میگیرد.

اشکالی که بر دیواره فنجان تشکیل شده اند تشخیص داده شده و تفسیر میشوند و هر کس با کمی تمرین و تمرکز و با آزاد گذاشتن ناخودآگاه خود میتواند این اشکال را به خوبی تعبیر نماید.

در واقع تفاله قهوه یا چای، اشکال ابرها، لکه های سنگفرش، گلهای قالی و اســتخوانهای خرگوش (که در آفریقا به کار میرود)، همه اشکال و نمادهایی هستند که میتوان آنها را با دانستن علم نشانه شناسی و مراجعه به درونیات و درک خود از هر تصویر، معنا نمود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو