دانلود بازی Watch Dogs Legion Ultimate Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Watch Dogs Legion Ultimate Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

143

1399/8/9

16:22


بازی Watch Dogs Legion سومین نسخه از مجموعه بازی‌های سگ‌های نگهبان، و دنبالهٔ سگ‌های نگهبان ۲ می‌باشد و از دوربین با زاویه دید سوم شخص استفاده می‌کند. داستان بازی در آینده و در لندن رخ می‌دهد، و به صورت جهان باز و همچنین یک دنیای خیالی از لندن خواهد بود. در بازی بازیکنان شخصیت‌های متفاوتی را کنترل خواهند کرد که قادرند در طی روند بازی کشته شوند و دیالوگ‌های مخصوص خودشان را دارند. همچنین بازی یک حالت گیم پلی گروهی خواهد داشت که بازیکنان می‌توانند به صورت گروهی ۴ نفره در یک بازی با هم کار کنند.

داستان بازی Watch Dogs Legion در مورد یک شاخه از هکرها با عنوان دِدسِک خواهد بود که با رژیک اقتدار گری که کنترل بریتانیا را در دست دارد مقابله می‌کند، که تحت سیستمی با عنوان ctOS کنترل می‌شود. دِدسِک افراد و هکرهایی را برای تشکیل گروه مقاومت برای آزادی شهر ترتیب می‌دهد. تمام شخصیت‌های درون بازی قابلیت‌های خودشان را دارند و دارای پیش زمینه‌های مجزای داستانی و همچنین در روند داستان تأثیرگذار است. تمامی شخصیت‌ها توسط یک هوش مصنوعی به نام باگلی با یکدیگر در ارتباط هستند. باگلی یک برنامه هوش مصنوعی است که بزودی انتشار میابد.

Watch Dogs Legion Ultimate Edition DC20201018 PC-InsaneRamZes

دانلود-بازی-Watch-Dogs-Legion

بازی Watch Dogs: Legion اثری به سبک اکشن-ماجراجویی در منظر دید سوم شخص می‌باشد. بازی در یک محیط جهان باز (Open-World) دنبال شده و با یک دنیای خیالی از لندن روایت می‌شود. مکانی که دارای نقاط مختلف و نواحی مختلف با حزب‌های مختلف خواهد بود. تمام افراد درون شهر توسط Albion تحت کنترل هستند و افراد می‌توانند در بازی توسط وسایل نقلیه یا پیاده در مکان جابه‌جا شوند. سفر سریع از طریق سیستم متروی زیرزمین شهری قابل اجرا می‌باشد. بر خلاف بازی‌های قبلی این سری که بر استفاده از یک شخصیت اصلی برای پیشروی روایت داستان تمرکز داشت، در لژیون توانایی کنترل چندین شخصیت وجود دارد.

هر چند شماره جدید در بخش روایت و داستان یک قدم رو به عقب حساب می‌شود، اما در بعد گیم‌پلی به لطف تنوع شخصیت‌ها، آزادی عمل مناسبی را به بازی منتقل کرده‌است. حال هر کدام از شخصیت‌ها دارای قدرت‌ها و ویژگی‌هایی هستند که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها نحوه پیشبرد مراحل را تغییر دهیم. به عنوان مثال در طول بازی می‌توانید یک آدم‌کش حرفه‌ای را به تیم خود اضافه کنید و مراحل را کاملا تبدیل به یک عنوان شوتر و همراه با درگیری مستقیم با دشمنان پیش ببرید. یا در حالتی دیگر قادر خواهید بود همان مراحل را با یک هکر و بدون کوچک‌ترین درگیری و به صورت کاملا مخفیانه پیش ببرید.

انمیشین‌های پارکور و دیگر قابلیت‌ها هم بدون تغییرات وسیعی از شماره دوم به بازی Watch Dogs Legion منتقل شده‌اند و از همان شروع بازی شباهت فراوان آن با شماره دوم کاملا حس می‌شود با این تفاوت که حال هر شخصیت با توجه به ویژگی‌هایی که دارد قادر به استفاده از یک سری امکانات خاص خواهد بود. به عنوان مثال شخصیت هکر با خود اسلحه‌‌های سنگین حمل نمی‌کند و تنها می‌توان از گجت‌های متنوع او استفاده کرد.

منبع توضیحات: ویکی‌پدیا و بازی‌سنتر

info

In Watch Dogs Legion, you get to build a resistance to take back a near-future London that is facing its downfall.

Build a resistance from virtually anyone you see as you hack, infiltrate, and fight to take back a near-future London that is facing its downfall. Welcome to the Resistance. Recruit and play as anyone in the city. Everyone you see has a unique backstory, personality, and skill set. Hack armed drones, deploy spider-bots, and take down enemies using an Augmented Reality Cloak.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (x64)

CPU: Intel Core i5-4460 3.2 GHz, AMD Ryzen 5 1400 3.2 GHz

GPU: NVIDIA GeForce GTX 970/GeForce GTX 1650

VRAM: 4 GB

RAM: 8 GB (Dual-channel setup)

Storage Space: 45 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (x64)

CPU: Intel Core i7-4790 3.6 GHz, AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz

GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060/GeForce GTX 1660 Super

VRAM: 6 GB

RAM: 8 GB (Dual-channel setup)

Storage Space: 45 GB

راهنمای نصب

همان طور که مستحضر هستید بازی Watch Dogs Legion از قفل Denuvo استفاده می کند. به همین دلیل این بازی احتمال کرک شدن هم دارد و هم ندارد. (امیدواریم EMPRESS و CPY هرچه زودتر بازی را کرک کنند).

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر فقط دیتای فول آنلاک آن قرار گرفته است.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Watch Dogs Legion Ultimate Edition DC20201018-InsaneRamZes:

توجه مهم! بازی کرک نشده است. لطفا بخش راهنمای نصب را پیش از دانلود مطالعه کنید.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم

دانلود پارت 24 با لینک مستقیم

دانلود پارت 25 با لینک مستقیم


watch dogs legion آموزش نصب بازی Watch Dogs Legion بازی AAA دانلود Watch Dogs Legion دانلود Watch Dogs Legion برای pc دانلود بازی Watch Dogs Legion دانلود بازی سگ های نگهبان لژیون دانلود بازی واچ داگز لژیون دانلود کامل بازی Watch Dogs Legion دانلود کم حجم بازی Watch Dogs Legion دانلود نسخه فشرده بازی Watch Dogs Legion نقد بازی Watch Dogs Legion سگ‌های نگهبان ۲ دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم دانلود پارت 15 با لینک مستقیم دانلود پارت 16 با لینک مستقیم دانلود پارت 17 با لینک مستقیم دانلود پارت 18 با لینک مستقیم دانلود پارت 19 با لینک مستقیم دانلود پارت 20 با لینک مستقیم دانلود پارت 21 با لینک مستقیم دانلود پارت 22 با لینک مستقیم دانلود پارت 23 با لینک مستقیم دانلود پارت 24 با لینک مستقیم دانلود پارت 25 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو