دانلود بازی Space Haven v0.10.2 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access

دانلود بازی Space Haven v0.10.2 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access


منبع: دانلود ها

120

1399/8/24

22:47


بازی Space Haven شما را در در جستجوی خانه‌ای جدید قرار می‌دهد و باید سفر فضایی خود را کم کم شروع کنید. سفینه فضایی خود را به‌راه کرده و اجازه ندهید که از شرایط بهینه دور شوید. باید نیازها و حالات شخصی خودتان را به بهترین شکل رسانده و از خدمه‌ها برای ساخت هرچه سریع‌تر سفینه فضایی خود استفاده کنید. با سایر گروه‌های فضایی روبرو شده و این جهان را به مستعمره خود تبدیل کنید. باید کاوش خود را به مرحله‌های جدی‌تر رسانده و اجازه ندهید که سفینه‌های فضایی دیگر شما را شکست دهند. از تاسیسات استفاده کرده و مقر خود را در مکانی دلخواه برپا کنید. به عملکرد المان‌های خود دقت کرده و هدف آن‌ها را به درستی تعیین کنید. می‌توانید اتاق‌های خاصی را ایجاد کرده و از آن‌ها برای مدیریت بهتر سفینه استفاده کنید. یک سفینه فضایی ویژگی‌هایی دارد و شما باید قطعه به قطعه آن را به‌درستی کنار هم قرار دهید.

Space Haven v0.10.2 (42591) Early-Access PC-GOG

دانلود-بازی-Space-Haven

در بازی Space Haven می‌توانید سفینه فضایی معمولی خود را به یک وسیله‌ی پیچیده تبدیل کرده و کم کم به‌دنیای تخیلی وارد شوید. شما در طراحی سفینه آزاد هستید و می‌توانید از هر المانی در این راستا استفاده کنید. انتخاب با خود شما است و باید از المان‌های متقارن و ساده به المان‌های نامتقارن برسید. اکسیژن و CO2 ماژول‌هایی هستند که زندگی را برای خدمه امکان پذیر می‌کنند. شما باید سطح اکسیژن را در سفینه تعیین کرده و آن‌ را در سطح بهینه نگه دارید. اجازه ندهید که گازهای خطرناک وارد سفینه شده و جان خدمه شما را به خطر بیندازد. سعی کنید از تصویه‌ کننده‌های هوا استفاده کرده و دما و پاور را نیز در شرایط ایده‌آل نگه دارید. تنظیم کننده‌های حرارتی نیز بسیار مهم هستند و باید توزیع برق در سرتاسر سفینه را نیز به‌خوبی مدیریت کنید. سیستم گازی ایزومتریک در سفینه نیز مبتنی بر المان‌هایی نیز گازهای مختلف و دما است و باید آن را در سفینه‌ی خود شبیه‌سازی کنید.

info

Embark on a space voyage with your ragtag crew of civilians in search of a new home. Build spaceships tile by tile, create optimal gas conditions, manage the needs and moods of their crew, encounter other space-faring groups, and explore the universe in this spaceship colony sim.

A functional spaceship can be built tile-by tile, giving you the opportunity to shape a spaceship of your own desire. It can be symmetric and streamlined, or an asymmetrical whimsical looking thing. It does not have to look like a conventional spaceship depicted in sci-fi literature, you are free to design your own, the choice is yours!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/7

Processor: 1.8 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 128MB 3D OpenGL 2.0 Compatible

Storage: 250 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 14م نوامبر 2020 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Space Haven v0.10.2 (42591) Early-Access-GOG

——————-

دانلود پک گودیز بازی Goodies-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو