رشد پرسرعت سازگاری اپ‌های مهم ایرانی با سرویس‌های موبایلی هوآوی

رشد پرسرعت سازگاری اپ‌های مهم ایرانی با سرویس‌های موبایلی هوآوی


منبع: فوت و فن

112

1399/9/6

14:43


رشد پرسرعت سازگاری اپ‌های مهم ایرانی با سرویس‌های موبایلی هوآوی

طی چند ماه اخیر، سرویس‌های موبایلی هوآوی به عنوان یک اکوسیستم رو به رشد، توانسته سرعت رشد قابل توجهی را تجربه کند. با انتشار نسخه سازگار اپلیکیشن‌های مطرح تپسی و در آینده نزدیک اسنپ تقریبا تمام اپ‌های مهم و پرکاربرد ایرانی بدون هیچ محدودیتی روی این اکوسیستم کار می‌کنند.

شب گذشته در رویداد آنلاین هوآوی، آخرین وضعیت درباره سرویس‌های موبایلی هوآوی نیز ارائه شد که شامل خبرهای خوبی برای مصرف‌کنندگان و همچنین توسعه‌دهندگان داخلی بود. براساس اطلاعات ارائه شده در این رویداد، حالا مارکت اپ گالری هوآوی حدود ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و ۲ میلیون توسعه دهنده در سراسر دنیا در حال کار روی توسعه اپلیکیشن برای آن هستند.

در این مدت نسخه سازگار حدود ۳۰ اپلیکیشن مطرح ایرانی که حدودا ۷۵ درصد از کاربران اندروید ترکیبی از آن‌ها را نصب دارند و به طور مکرر از آن‌ها استفاده می‌کنند، روی مارکت کافه بازار منتشر شده است. اپ‌هایی چون ماکسیم، نت برگ، شیپور، دیجی کالا، علی بابا، اسنپ مارکت، اسنپ فود، تقریبا تمام اپ‌های بانکی و غیره از جمله این اپ‌ها هستند.

لیست کامل این اپ‌ها در جدول زیر آمده است:

۱-اسنپ ۶- تقویم باد صبا ۱۱- آپارات ۱۶- آپ ۲۱- بله ۲۶- فست دیکشنری
۲- تپسی ۷- دیجی کالا ۱۲- تلوبیون ۱۷- مایکت ۲۲- شیپور ۲۷- پیام‌رسان ایتا
۳-دیوار ۸- مسیریاب بلد ۱۳- آمیرزا ۱۸- همراه بام ملی ۲۳- همراه کارت ۲۸- سروش
۴-ایرانسل ۹-کافه بازار ۱۴- موبایل بانک ملت ۱۹- تاپ ۲۴- نت برگ ۲۹- روبیکا
۵-همراه من ۱۰-جعبه ابزار ۱۵-هفت‌هشتاد ۲۰- فیلیمو ۲۵- رمزبان بانک ملی ۳۰- ماکسیم

اسنپ و تپسی هم سازگار شدند

خبر خوش دیگری که در این رویداد به مشتریان این اکوسیستم رو به رشد داده شد، انتشار نسخه سازگار تپسی و اسنپ بود. همین حالا نسخه سازگار تپسی از طریق کافه بازار قابل دریافت است و نسخه اسنپ نیز در صف انتشار قرار دارد و در آینده نزدیک هم روی کافه بازار و هم در اپ گالری منتشر خواهد شد.

همه این اپ‌ها جدا از هزاران هزار اپلیکیشن‌های مختلف هستند که بدون هیچ مشکلی روی گوشی‌هایی که از سرویس‌های موبایلی هوآوی برخوردارند اجرا می‌شوند.

در نهایت، خبر مهم دیگری که در مراسم گفته شد، آغاز روند انتشار اپ‌های ایرانی روی مارکت اپ گالری بود که در حال حاضر سه اپ دیجی‌کالا، اسنپ مارکت و علی بابا در این مارکت منتشر شده‌اند. از توسعه‌دهندگان داخلی هم دعوت شد تا برای انتشار اپ‌های خود روی مارکت اپ گالری با تیم توسعه سرویس های موبایلی هوآوی در ایران در تماس باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو