دانلود بازی Today Is My Birthday برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Today Is My Birthday برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

196

1399/9/6

22:16


داستان بازی Today Is My Birthday در واندرپارک جریان دارد. این پارک زمانی، جایی برای فریادهای خنده و شادی بود، اما اکنون در سکوتی ناآرام فرو رفته است. در پی زلزله‌ی ویرانگری که رخ داده است، این پارک در فروپاشی کامل قرار درد و اتمسفر غریبی روی آن سایه افکنده است. این پارک هم‌اکنون با معماهای عجیبی رودرو شده است و جایگزینی برای خاطرات دلپذیر کودکی بسیاری از افراد است. برای شخصیتی به‌نام توماس ویلکس، این پارک جایگاه بسیار ویژه‌ای در قلب وی دارد. این جا مکانی است که پدرش زمانی در آن کار می‌کرد و بیشتر روزهای تولدش را در آن جشن می‌گرفت.

بعد از مرگ ناگهانی پدرش، توماس دیگر دلیلی برای بازدید از این پارک نداشت. او اما نمی‌داند که ناخواسته به یک کابوس تمام عیار وارد شده است و باید معماهای بسیاری را برای رهایی از آن کشف کند. تجربه‌ی وحشت‌آوری انتظار شما را می‌کشد و باید برای بقا نبرد کنید. پارک واندر مکانی برای تمامی این ماجراجویی‌ها است و قرار است که در دل وحشت برای زنده ماندن خود تلاش کنید. از محیط به نفع خود استفاده کرده و سعی کنید از موجوداتی که شما را تعقیب می‌کنند، به‌دور باشید. شما باید از فلاش دوربین خود استفاده کرده و برای روشن نگه داشتن محیط از آن استفاده کنید.

Today Is My Birthday PC-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۸٫۵GB اضافه شد

دانلود-بازی-Today-Is-My-Birthday

در بازی Today Is My Birthday می‌توانید موجودات عجیب و غریبی را مشاهده کنید که فرصتی برای فرار شما فراهم نمی‌کنند. همه چیز ترسناک و عجیب و دنبال می‌شود و باید بر ترس خود غلبه کنید. رمز و رازهای عجیبی در این پارک جریان دارد و شما باید در خلال آن، به کشف و ضبط شواهد بپردازید. بازی از موسیقی دلهره‌آوری استفاده می‌کند تا تجربه هولناک‌تری را برای بازیکنان رقم بزند. سازندگان بازی توصیه کرده‌اند که اگر از بیماری قلبی رنج می‌برید، به هیچ عنوان به سراغ این بازی نروید. هرکدام از دشمنان بازی سبک نبرد منحصربه‌فردی دارند و گلوله همیشه جوابگو نخواهد بود. پس بهتر است که فرار کرده و راه دیگری برای نبرد با آن‌ها پیدا کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Today Is My Birthday-CODEX فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۲۱٫۸گیگابایت به ۶٫۹گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۲٫۱گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۳۶گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Wonder Park was once filled with joyous shrieks and laughter, but now it rests in an unsettling silence. In the wake of a devastating earthquake, its decaying figure looms in the distance, replacing pleasant childhood memories with an air of mystery. For Thomas Wilkes, the park holds a very special place in his heart. It is where his father once worked, and where he’d celebrated the majority of his birthdays. Now, after his father’s sudden passing, Thomas wants nothing more than to visit the park one last time. He will slip past the rusted gates and unknowingly enter a waking nightmare.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 Windows 8 Windows 10

Processor: Intel Core i3 or AMD A8

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 650 or Radeon HD 6570 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 23 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 Windows 8 Windows 10

Processor: Intel Core i5 or AMD FX-8320

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1070 or Radeon RX 580 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 23 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو