تست کرونا در منزل ویژه تهرانی‌ها

منبع: برترین ها

72

1399/9/8

17:14


این روز‌ها محیط تمامی مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌های دولتی و خصوصی آلوده به ویروس هستند، بنابراین مراجعه به آن‌ها کاری غیر منطقی و خطرناک می‌باشد. به همین خاطر انجام تست کرونا در منزل تهران خود به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین راه پیشنهاد می‌شود.

با آمدن کرونا در تیتر اول روزنامه‌ها و اخبار، می‌توان از آن به یکی از ناگوار‌ترین و منحوس‌ترین اتفاقات دهه اخیر در جهان یاد کرد. در این میان، همه به دنبال راهی برای مصون ماندن از این ویروس می‌گردند. چه راه‌های بی شماری که روزانه از سمت پزشکان و درمانگران مختلف توصیه نمی‌شود. اما به طور حتم تنها و قطعی‌ترین راه برای در امان ماندن از شر این ویروس، پیشگیری از ابتلا به آن است.

ماسک زدن، ضد عفونی و استریل کردن محیط و اشیاء، حفظ فاصله اجتماعی، تقویت کردن سیستم ایمنی بدن و ... همه مواردی هستند که باید همواره به آن‌ها توجه داشته باشیم تا بتوانیم از سلامتی خود، خانواده و افراد جامعه مان محافظت کنیم.

تا حالا به این فکر کرده اید که اگر علائمی مشابه بیماری کرونا را در خود و یا اطرافیانتان مشاهده کردید چه کاری باید انجام دهید؟ به این فکر کرده اید که در این مواقع مراجعه به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و دادن تست کرونا در صورت مبتلا نبودن هم می‌تواند شما را بیمار و خانه نشین کند؟ این روز‌ها محیط تمامی مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌های دولتی و خصوصی آلوده به ویروس هستند، بنابراین مراجعه به آن‌ها کاری غیر منطقی و خطرناک می‌باشد. به همین خاطر انجام تست کرونا در منزل تهران خود به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین راه پیشنهاد می‌شود.

مجموعه هوم کا با ارائه خدماتی در شهر تهران، تلاش می‌کند که شرایطی را فراهم کند تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه تست کرونا در منزل تهران را انجام دهید. اگر ساکن شهر تهران هستید، به خواندن ادامه دهید تا با هزینه، شرایط و مزایای تست کرونا در منزل تهران آشنا شوید.

تست کرونا در منزل تهران


ضرورت تست کرونا در خانه تهران

همان طور که بار‌ها شنیده اید علائم کرونا شامل خستگی مفرط، تنگی نفس، سرفه‌های شدید، از دست دادن حس بویایی و چشایی و ... می‌شود. در صورت مشاهده هر یک از این علائم در خود و اعضای خانواده، چه چاره‌ای باید اندیشید؟ از چه راهی می‌توان از وضعیت سلامتی خود مطمئن شد؟

هوم کا انجام تست کرونا در منزل شرق تهران و کرج را به عنوان بهترین و مناسب‌ترین راه برای آگاهی از وضعیت جسمانی خود معرفی می‌کند. زیرا در این روز‌های کرونایی که تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس روز به روز افزایش پیدا می‌کند، رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان ها، فارغ از دولتی و خصوصی بودنشان، احتمال ابتلا به ویروس و منتقل کردن آن به اطرافیان را چند برابر می‌کند. به همین خاطر در حال حاضر ماندن در خانه تهران و حفظ فاصله هر چه بیشتر با افراد جامعه و محل‌های اجتماع مردم امن‌ترین و قطعی‌ترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس ناخوانده است. تیم هوم کا با انجام تست کرونا در محل تهران، سعی می‌کند تا نگرانی و ریسک بیرون رفتن از خانه و قرار گرفتن در محیط‌های آلوده به کرونا را از شما عزیزان سلب کند.

مزایای آزمایش کرونا در منزل تهران

حالا با دانستن ضرورت آزمایش کرونا در منزل تهران بهتر می‌توانید برای اقدام به انجام این تست تصمیم بگیرید. بد نیست نگاهی به مزایای آن داشته باشیم تا با آگاهی بیشتری تصمیم خود را اتخاذ کنید.

  • ‌می‌توانید در خانه تهران خود بمانید و دیگر نگران قرار گرفتن در معرض هوای آلوده به کرونا و تنفس افراد ناقل نباشید.
  • از طرفی دیگر در صورت ناقل بودن شما، ویروس را به دیگر افراد جامعه منتقل نمی‌کنید.
  • مجبور به پرداخت هزینه‌های رفت و آمد مانند کرایه تاکسی، اسنپ و یا پول بنزین که این روز‌ها بسیار گران است نمی‌شوید.
  • انجام تست کرونا در منزل تهران به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و شما در هر چه زودتر از وضعیت جسمانی خود آگاه می‌شوید. 

تست کرونا در منزل تهران

انواع تست کرونا در خانه تهران

تست پی سی آر و آنتی بادی دو نوع آزمایشی است که متخصصان با تجربه ما در داخل منزل تهران شما به راحتی انجام می‌دهند. هر کدام از این آزمایش‌ها وجود ویروس در بدن را نشان می‌دهند. چنانچه نتیجه تست کرونا شما منفی بود، دیگر احتیاجی به نگرانی نیست و با خیال راحت می‌توانید به ادامه زندگی خود بپردازید. اما اگر نتیجه این تست‌ها مثبت شد، نگران نباشید! هوم کا فکر آنجا را هم کرده است! شما می‌توانید از متخصصان ما کمک بگیرید و با حفظ آرامش اقدامات لازم را برای بهبود خود انجام دهید. در ادامه مقدار هزینه‌های مربوط به هر تست را برایتان شرح داده ایم.

هزینه آزمایش کرونا در خانه تهران

با توجه به نوسانات قیمت در بازار و افزایش سرسام آور تورم، تهیه بسیاری از اجناس و کالا‌ها تقریبا غیر ممکن است. خدمات درمانی و کالا‌های دارویی نیز به همین ترتیب برای بسیاری از افراد جامعه دست نیافتنی اند و باعث بروز مشکلات جدی برای این عزیزان شده است. به همین خاطر مجموعه هوم کا برای اثبات حسن نیت خود، با ارائه این خدمات قیمتی بسیار پایین و مناسب از متقاضیان دریافت می‌کند تا همگان بتوانند از آن بهره‌مند شوند. کمک به سلامتی شما و ریشه کن کردن ویروس کرونا در ایران دغدغه اصلی این مجموعه می‌باشد و امید است تا با انجام تست کرونا در منزل تهران از شر ویروس کرونا در امان باشید.

هوم کا، همچنین، تخفیفات ویژه‌ای را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. اگر تعداد سفارشات شما بالا باشد، مانند سفارشات شرکتی، از این تخفیف‌ها بهره مند می‌شوید. در جدول زیر هزینه‌های هر تست برایتان مشخص شده است. همان طور که مشاهده می‌کنید هزینه هر تست با توجه به نوع آن متفاوت است:

انواع تست توضیحات بازه قیمتی

  • تست پی سی آر ۴۸ ساعته ۴۹۰.۰۰۰ تومان
  • تست پی سی آر ۲۴ ساعته ۵۹۰.۰۰۰ تومان
  • تست پی سی آر ۱۲ ساعته ۷۹۰.۰۰۰ تومان
  • تست خون – آنتی بادی ۲۴ ساعته ۱۹۵.۰۰۰ تومان
  • پکیج هوم کا پی سی آر و آنتی بادی ۶۹۵.۰۰۰ تومان

همان طور که مشاهده می‌کنید قیمت هر یک از این تست‌ها به نوع تستی که سفارش می‌دهید و تعداد آن بستگی دارد. نکته قابل توجه آن است که برای درخواست‌های ۱۲ ساعته، نمونه گیری تا ساعت ۱۴ انجام می‌شود.

تست کرونا PCR در محل تهران

تست PCR مخفف عبارت Polymerase Chain Reaction می‌باشد که در آن با استفاده از یک سواپ پنبه‌ای از ته حلق و بینی شما نمونه برداری می‌شود. سپس این نمونه به آزمایشگاه منتقل و بررسی‌های لازم انجام می‌شود. پس از آن نتیجه نهایی درکمترین زمان ممکن به اطلاع شما رسانده خواهد شد. ما درک می‌کنیم که دانستن نتایج تست کرونا برای شما عزیزان نگرانی و اضطراب به همراه دارد؛ بنابراین سعی می‌شود تا هر چه سریع تر، یعنی در مدت زمان ۲۴ الی ۴۸ ساعت (هر کدام که شما انتخاب کنید) نتایج را به دست شما برسانیم. متخصصان ما در کار خود نهایت دقت و توجه را دارند تا نتیجه را درست و بدون بروز هیچ گونه خطایی به دست آورند.

تست کرونا آنتی بادی در منزل تهران

بدن هنگام مواجهه با ویروس، آنتی بادی مخصوص به آن را می‌سازد؛ بنابراین وجود آنتی بادی کرونا در بدن شما می‌تواند نشانه‌ای از وجود این ویروس باشد که با نمونه برداری از خون شما، این موارد بررسی می‌گردد. این تست که به سرولوژی نیز معروف است، دقت کمتری نسبت به تست پی سی آر دارد.

پکیج ویژه هوم کا

• مایل هستید تا هر دو تست پی سی آر و آنتی بادی کرونا را انجام دهید؟
• نگران هزینه زیاد هر دو تست با هم هستید؟

نگران نباشید! مجموعه ما پکیج ویژه هوم کا را به شما پیشنهاد می‌کند که امکان بهره مندی از هر دو نوع تست کرونا در منزل تهران را با قیمتی بسیار پایین‌تر داشته باشید. با خرید این پکیج، هم از سلامتی خود به طور تمام و کمال اطمینان حاصل نمایید و هم در هزینه آن صرفه جویی کنید.

چرا هوم کا را برای انجام تست کرونا در محل تهران انتخاب کنیم؟

آیا می‌دانید چه چیزی هوم کا را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌سازد؟

اصلا چرا بهتر است هوم کا را برای انجام تست کرونا در محل تهران انتخاب کنید؟

  • بزرگترین هدف هوم کا حفظ سلامتی و یاری هم وطنانمان در پیشگیری از ابتلا به کرونا می‌باشد.
  • هوم کا با استخدام متخصصان زبده و حرفه‌ای تلاش می‌کند تا بهترین خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهد.
  • تمام اصول و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و این را یک اصل مهم در کار خود حساب می‌کند.
  • قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر مجموعه‌ها از متقاضیان دریافت می‌نماید.
  • هوم کا با مراکز درمانی معتبر همکاری دارد و از سوی این مراکز نیز تائید می‌شود.
  • خواسته و نیاز‌های متقاضیان دارای اهمیت بسیاری برای هوم کا می‌باشد.

متخصصان هوم کا سرعت عمل بسیار بالایی در پاسخ گویی، مراجعه به منزل تهران شما، انجام تست خواسته شده و در نهایت اعلام نتیجه تست دارند؛ بنابراین شما در کمترین زمان ممکن از وضعیت خود و خانواده تان آگاهی پیدا می‌کنید.

تست کرونا در منزل تهران در یک نگاه

سعی شده است که در این مقاله به طور کامل ضرورت انجام تست کرونا در منزل غرب تهران را شرح داده و به دلایل اهمیت آن مانند حفظ فاصله اجتماعی، صرفه جویی در هزینه، دریافت خدمات سریع و تعیین وضعیت جسمانی‌تان اشاره کنیم. همچنین سعی کردیم تا با توضیح مزایا و امتیازات هوم کا، نشان دهیم که این مجموعه احساس وظیفه در قبال مردم ایران می‌کند و تمام تلاشش پیروزی در نبرد با این ویروس ناخوانده می‌باشد.

خرسندیم که تا به اینجا توانسته ایم با فراهم آوردن خدماتی که در راستای سلامتی و امنیت شما عزیزان است، رضایت بسیاری را جلب کنیم و در حفظ این رضایت پیشرو باشیم. برای دریافت این خدمات کافی است همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و یا با مراجعه به وب سایت www.homeca.ir و کلیک بر گزینه ثبت درخواست، سفارش مورد نظرتان را برای ما ثبت کنید. همچنین، اگر این مقاله برای شما مفید واقع شد، خوشحال می‌شویم تا شما نیز با منتشر کردن و ارسال کردن این مقاله برای دوستان و آشنایانتان در ریشه کن کردن این پاندمی نقش مهمی را ایفا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو