دانلود بازی The Red Lantern برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی The Red Lantern برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

100

1399/9/8

23:40


The Red Lantern یک بازی داستانی و در سبک بقا است که در آن، شما به‌همراه تیمی از سگ‌های سورتمه‌دار در محیط بازی حرکت خواهید کرد. شما در واقع در بیایان گم شده‌اید و باید رویدادهایی را طی کرده و از طریق آن‌ها، مسیر بازگشت به خانه را پیدا کنید. آلاسکا جایی است که شما در دل برف‌های آن باید حرکت کرده و راه خانه را پیدا کنید. رویدادها در واقع مسیری برای پیدا کردن نشانه‌ها هستند و شما در این دنیای در حال تغییر، تنها همین ۵ سگ سورتمه‌دار را به‌همراه دارید. باید نحوه‌ی تعامل با دنیا را یاد گرفته و تا می‌توانید از شکار برای بقای خود استفاده کنید.

سگ‌ها می‌توانند کمک زیادی به شما داشته باشند، اما باید فکری به حال نجات آن‌ها نیز از خطرات بکنید. شما با همه چیز می‌توانید مقابله کنید و دشمنان شما می‌توانند تبدیل به غذایی لذیذ شوند. سعی کنید آرام حرکت کرده و شکارها را نترسانید. استفاده از رویکرد محتاطانه، روش دیگری است که در مقابل شما قرار دارد. با حرکت آرام، می‌توانید مخفی کاری کرده و بدون مشکل، شکارهای خود را در چنگال خود داشته باشید.

The Red Lantern PC-SKIDROW

دانلود-بازی-The-Red-Lantern

در بازی The Red Lantern می‌توانید خانه و کاشانه جدید خود را پیدا کرده و رویدادهای جدیدی را داشته باشید. هرکدام از این رویدادها، گیم‌پلی جذاب بازی را به رخ می‌کشد و یقینا از تجربه‌ی آن احساس خوبی خواهید داشت. شما می‌توانید با فانوس قرمز به مسیر حرکت خود ادامه دهید. بازی از گرافیک جالبی برخوردار است و فارغ از همه چیز، از گشت و گذار در بازی احساس خوبی خواهید داشت. موسیقی جذابی نیز در بازی نواخته می‌شود و تجربه‌ی خوبی به شما خواهد داد. جالب است بدانید که بازی مجهز به سیستم شبانه روز است و حرکت در دل تاریکی، آن‌هم روی برف‌های نرم، حس و حال خوب و البته ترسناکی به شما خواهد داد.

info

The Red Lantern is a narrative, survival game where you and your team of 5 sled dogs, lost in the wilderness, must navigate the ever-changing events of the Alaskan bush to find your way home. Choose how you want to interact with the world, do you tackle it head on hunting everything that moves, or do you take a more cautious approach? Discover the hundreds of unique events as you and your dogs explore the wilderness as you find your new home.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+ (64 bit)

Processor: Intel Haswell 2 cores / 4 threads @ 2.5Ghz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia 9600GT or equivalent

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+ (64 bit)

Processor: Intel Haswell 4 cores / 4 threads @ 3.2Ghz or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Storage: 4gb

Graphics: Nvidia GTX 550 Ti or equivalent, 2GB VRAM

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Red Lantern-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو