انهدام باند قطع درختان در علی‌آباد کتول

منبع: برترین ها

57

1399/9/19

23:32


فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری ۴ متهم که اقدام به قطع درختان سرخدار می‌کردند خبر داد و گفت: قاچاقچیان از درختان چند میلیون ساله تنه قلیان و زغال درست می‌کردند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری ۴ متهم که اقدام به قطع درختان سرخدار می‌کردند خبر داد و گفت: قاچاقچیان از درختان چند میلیون ساله تنه قلیان و زغال درست می‌کردند.

سرهنگ الیاس تازیکه اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سود جو اقدام به قطع درختان جنگلی از نوع سرخدار و تبدیل آن به زغال و صنایع دستی در یک کارگاه، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی در بازدید از آن، 600 کیلوگرم چوب سرخدار، 100 کیلو زغال و تعدادی دستگاه های برش چوب کشف کنند.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول ضمن اشاره به دستگیری 4 متهم در این عملیات، گفت: ماموران از مخفیگاه متهمان یک دستگاه پیکان وانت که در قسمت‌هایی از آن تعدادی چوب‌های قطعه شده سرخدار جاساز شده بود نیز کشف کردند.

سرهنگ تازیکه با بیان اینکه متهمان از چوب‌های سرخدار اقدام به ساخت تنه قلیان می‌کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو