فروش خودرو‌های اجاره‌ای با مدارک جعلی

منبع: برترین ها

79

1399/9/20

10:53


جانشین انتظامی چالوس از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل مدارک اقدام به فروش خودروهای اجاره‌ای می کردند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین انتظامی چالوس از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل مدارک اقدام به فروش خودروهای اجاره‌ای می کردند، خبر داد.

سرهنگ حمید عابدی نیا درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که ۲ فرد ناشناس با استفاده از مدارکی جعلی قصد فروش خودرویی را در این شهرستان دارند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی و در حین فروش یک خودروی پژو در یکی از نمایشگاه های خرید و فروش خودرو دستگیر کردند .

سرهنگ عابدی نیا، در ادامه تصریح کرد: متهمان با تهیه مدارکی جعلی اقدام به اجاره خودرو در تهران می کردند و سپس با تهیه مدارک هویتی جعلی از قبیل گواهینامه، بیمه نامه،کارت خودرو و... مبادرت به فروش آن در دیگر استان ها می کردند.

وی همچنین ، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴ فقره کلاهبرداری و ۳ فقره فروش خودرو با استفاده از مدارک جعلی در سایر استان های کشور اعتراف کردند .

جانشن انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه از کشف تعداد زیادی کارت های عابر بانک، سیم کارت، چک های سفید امضاء و مدارک جعلی از متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو